רוצה את חות דעתכם אם התנהלות של חנות ממנה רכשתי את המחשב היא הגיונית - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רוצה את חות דעתכם אם התנהלות של חנות ממנה רכשתי את המחשב היא הגיונית


RAPIDFIRE

Recommended Posts

שלום

לפני כשנה וחצי רכשתי מחנות מסויימת ( כרגע נמנע מפרסום שמה) מחשב ב 6,000 ש"ח

כולל HD 5850 מארז THERMLTAKE ELEMENT G וספק 700W של OCZ

ביום א' ה 03.07 הבאתי את המחשב לתיקון והתברר שהספק הלך

לשמחתי הוא עדיין באחריות ( יש עליו שנתיים)

אבל נמסר לי מחנות המחשבים שהם מתכוונים לשלוח את הספק ליבואן ( לא יודע מי זה)

ולאחר שיקבלו תשובה ממנו וספק חדש הם יתקינו לי ( זה יעלה לי רק 100 ש"ח עלות מעבדה).

לצערי , עד היום ה 12.07 המחשב עדיין במעבדת החנות

התקשרתי מספר פעמים , אומרים לי שעדיין בודקים מול היבואן , עדיין אין תשובה מהיבואן

לא התקבל עדיין ספק מהיבואן...וכו'

האם זה נראה לכם הגיוני שאני צריך להמתין שבוע וחצי

אומנם , אין להם במלאי את , אבל יש להם חברות אחרות כמו SEASONIC

מה דעתכם , האם עליי לדרוש מהם להתקין לי ספק מחברה אחרת !!!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא עושים משהו שהוא לא בסדר.

רק חבל שזאת ההתנהלות שלהם. יש חברות שאני רכשתי שמהן שלא לוקחים עלות מעבדה בכל תקופת האחריות. ותמיד בעת תקלה הביאו לי מוצר זהה חדש במקום. או מוצר באותה רמה ולפעמים רמה אחת מעל של יצרן אחר באותה רמה.

עדיף שפשוט תיחקר ותציק להם. זה תמיד עוזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא עושים משהו שהוא לא בסדר.

רק חבל שזאת ההתנהלות שלהם. יש חברות שאני רכשתי שמהן שלא לוקחים עלות מעבדה בכל תקופת האחריות. ותמיד בעת תקלה הביאו לי מוצר זהה חדש במקום. או מוצר באותה רמה ולפעמים רמה אחת מעל של יצרן אחר באותה רמה.

עדיף שפשוט תיחקר ותציק להם. זה תמיד עוזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החוק מתיר להם שבועיים לתיקון\החלפה, כך שמבחינת זמנים הם עומדים בדרישות החוק. מצד שני, אם רכשת מהם את המחשב בשלמותו, מורכב, אין להם שום זכות לחייב אותך על בדיקה במעבדה לזיהוי מקור התקלה או על התקנת רכיבים חלופיים. אני מציע להבהיר להם בשיחת טלפון מוקלטת שאתה מודע לכך שדרישת התשלום שלהם מנוגדת לחוק, ושאם לא תקבל מחשב תקין בתום שבועיים מיום המסירה וללא תשלום מצדך, תשמור לעצמך הזכות לפרסם את אופן התנהלותם בכל פורום צרכני שתמצא לנכון, להגיש נגדם תלונה ל"אמון הציבור" וכן תביעה משפטית.

אם הם פתאום מוותרים על דרישת התשלום אבל אומרים שעקב עיכוב אצל היבואן הם לא יוכלו לספק את המחשב תוך שבועיים, הבהר להם שהבעיות שלהם מול היבואן אינן מעניינות אותך במיוחד, ומבחינתך שיפתרו אותן בנפרד ממילוי התחייבותם כלפיך.

אם הם יטענו שהאחריות היא בכלל של היבואן ושהשבועיים שהחוק מתיר מתחילים מיום הגעת הספק אליו, שאל אותם היכן בין הניירות שקיבלת עם הקנייה צויין מיהו היבואן ומהם תנאי האחריות שלו (חובה על פי חוק, אם האחריות אינה מטעם החנות עצמה) - כמו גם מתי הספק בכלל נשלח ליבואן. אם מסתבר שהוא עדיין לא נשלח, הרי שהטעו אותך ושיקרו לך, וחזרנו לסעיף הראשון.

רבותי, לא לוותר לחנויות שמתנהלות ככה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה לכם חברים

החכמתי מתגובותיכם :xyxthumbs:

לא ידעתי שזה בניגוד לחוק לקחת 100 ש"ח על שעת מעבדה ,

אבל פרט נוסף ששכחתי לציין ואולי על זה הם לוקחים את 100 ש"ח

זה שהם משאירים את המחשב לבדיקה שהכול עובד לאחר החלפת הספק ושאין בעיות אחרות.

לא יודע אם זה תירוץ לגביית ה 100 ש"ח ...

בכול מקרה , אנסה להיות יותר תקיף מולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התקנות להגנת הצרכן קובעות במפורש שבמסגרת האחריות ובתקופתה, מוצר תקול שהובא למשווק יוחזר תקין ללקוח ללא כל תמורה. לפיכך, אסור להם לגבות כסף לא רק על החלפת הספק, אלא אף על בדיקות התקינות במעבדה, שכן זהו שלב נדרש ע"מ להחזיר לך מחשב תקין.

שיטת מצליח במיטבה ה100 שקל הללו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...