קרסו שפכו בנזין לשוק רכבי המיני החם - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קרסו שפכו בנזין לשוק רכבי המיני החם


lev-27

Recommended Posts

  • תגובות 49
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

קרה לפני כמה שנים בינתיים מכרתי וקניתי סוזוקי אלטו אוטומטית ב-68 אלף במבצע של חבר

הרצועה נקרעה תוך כדי נסיעה בנתיבי איילון במהירות גבוהה.

האוטו נגרר למוסך בלילה, בבוקר הלכתי מתוך ציפייה לשמוע על עלויות אוברול ואני מוצא אוטו עובד ותקין.

הסבירו לי שבפונטו השסתומים לא נופלים לתוך הצילינדר לכן הם לא יכולים לפגוע בבוכנה ולהתרסק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

15 זה עדיין הרבה כסף.

האיבו מצויין (נוחות, אבזור, התנהגות), פרט למנוע שלו. אני נוהג על (יש לאמא שלי) הגירסה האוטומטית, ולפעמים חוסר הכוח יכול בהחלט להרגיז. האוטו מרגיז מאוד "כבד" אחרי נסיעה על הפונטו ספייס (1.4).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פונטו ספייס 1.4? לא קיימת חיה כזו, הספייס מגיעה עם מנוע 1250 בלבד. (מעוגל בישראל ל "1.3")

חוץ מזה, אתה נוהג על הרובוטית ששמחה מאוד להחליף הילוכים מוקדם, אין פלא שאתה מרגיש שחסר כוח. תעשה נסיעה על הידנית, למרות שהרכב רחוק מלהיות מפלצת תאוצה, יש מספיק זמינות כוח, וגם בעליות לא מזדחלים.

בנוגע למבצע של פיאט- למי שמחפש מאובזר, זו אחלה עסקה. בואו נשווה שניה לרנו:

70 אלף מול 86, זו מאובזרת וזו ריקה למדי. עלות התוספות-

סאנרוף כפול- לא זמין בארץ, לעשות באופן פרטי אצל "גנות" או חברה ברמה נורמלית זה 10K+

חישוקי סגסוגת קלה של היצרן זה 2000 ש"ח לפחות

פנסי ערפל- אני לא יודע את העלות, לא הולך לכתוב.

אבזור תא נוסעים, עור על ידית ההילוכים וההגה- לפחות עוד אלפיה.

כלומר, מדובר על לפחות 13 אלף ש"ח של אבזור, השאלה אם גם יש בפנים מערכת מולטימדיה כמו הפעם הקודמת שמכרו פונטו אבו במבצע, כי אם כן מדובר על עוד 4000+ שקלים של תוספות, והכדאיות גדולה אפילו יותר.

אז כן, מדובר בעסקה משתלמת. אבל לא לכולם. יש עוד הרבה שיעדיפו את הרנו ולא צריכים חישוקי סגסוגת או סאנרוף, ויעדיפו לאבזר אותה בעצמם רק במה שהם צריכים.

במנועים חדשים אין בכלל רצועת טיימינג. אצלי בפיקנטו יש שרשרת שצריך להחליף אולי פעם ב-200,000 ק"מ.

במנועים החדשים בהחלט יש רצועת טיימינג. שרשרת לא קשורה למנוע חד או לא, ברנו טווינגו מאמצע שנות ה 90 קיימת שרשרת, לדוגמה, ומצד שני בגולף 2011 קיימת רצועה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ששיא ההספק מגיע אי שם ב 6400 סל"ד ועקומת המומנט נמוכה עד לתחום ה 4000 סל"ד (שיא המומנט מגיע ב 4800 סל"ד! מתי אי פעם הגעת לתחום הזה?), מדובר במנוע ישנוני ועצל. כן, אפשר להוציא ממנו קצת פחות מ 13 שניות ב 0 ל 100, אבל זה רק אם אתה רוצח את דוושת הגז, מושך הילוכים, וזורק את צריכת הדלק לעזאזל.

נכון גם לגבי תאוצות ביניים על הכביש. אז פה סיכמנו למה לא מבחינת מנוע, עכשיו בוא נעבור לשאר הדברים-

מושבים בינוניים מינוס, איכות הרכבה.... דרעק, מראה זוועתי, לא חסכונית בדלק ברמה שהיית מצפה (במיוחד לא אם אתה רוצה להתקדם בקצב סביר על הכביש), בידוד רעשים לוקה בחסר (גם מבחינת המנוע וגם מבחינת רעשים מהכביש. הרבה משניהם חודר לתא הנוסעים) ומה שלא תעשה, העובדה נשארת- אתה נוהג בדייהו.

שורה תחתונה, אין היום שום סיבה לאדם השפוי לקחת ספארק.

קראתי בעוד מקומות שאומרים את זה, אבל מנסיעה שלי על שברולט ספארק לא ממש הצלחתי להבין על מה מדובר....

ודווקא ביונדאי I10 שעשיתי נסיעת מבחן לא ממש היה אפשרי להאיץ למהירויות נורמליות בבין עירוני. מעל 90 בערך האוטו מתחיל ממש להרעיש(לא זוכר בדיוק כמה סל"ד, זה היה לפני 4 חודשים) וקשה להאיץ למעבר לזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לסוזוקי אלטו מהירות שיוט של 110

רק שתדעו שיש ליצרנים עוד המון מכוניות שלידם כל הקטנות ענקיות

במאי הייתי בהודו ויש שם המון i10 ואלטו שבכלל נקראת שם A star

אלה הגדולות ולצידם ים מכוניות פיצפוניות בנפח 800 סמ"ק ומטה

הכי יפה לדעתי זו הנאנו שיש לה מנוע כמו של ריקשה

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגידו, שאלה של מתחיל, ביררתי בין סוכנויות ליסינג על ה i10 ועל הסיריון, כולם המליצו לי על סיריון חדשה, השאלה אם זה באמת בגלל שהיא יותר טובה או שזה עניין של רצון להרוויח? מישהו יכול להסביר לי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2 נקודות חשובות:

1. כבעלים של סיריון (2007) - תענוג - מאוד אמין ודי חסכוני וזול לביטוח - אני גם מסתדר איתו עם 2 ילדים. עשיתי איתו כבר 45000 ק"מ ללא שום תקלה. ומבחינה זו אני מאוד ממליץ עליה

2. היבואן בארץ מפסיק לייבא את הסיריון - משיקולים של תקינה ועלות תועלת - דבר זה באופן וודאי יפגע בשוק של זה. אז כדאי מאוד לקחת את זה בחשבון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האיביזה הקטנה רכב מהמם! הוא כמובן יקר יותר מהקטנות שהציגו פה אבל על העיצוב שלו אין מה לדבר.

אני לא יודע אם זה עדיין קיים אבל היה עם חלון גג ומגנזיום ב88 אלף שח.

אני אחכה כמה שנים שהמחירים ירדו לרמה שאוכל לקנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...