פורסם 2011 ביולי 1314 שנים נתחיל מזה שניסיתי להחליף לבדהלכתי לפי ספר הרכב שאמר נורה צד שמאל צריך להוציא קודם את המיכל שטיפת חלונות ואז להגיע לנורה. עשיתי לפי הספר ולא הצלחתי.הלכתי לחשמלאי רכב שאמר לי בדגם הזה צריך להכנס דרך הפגוש (??) אמרתי תודה.הלכתי למוסך מורשה של הונדה שהסביר לי שאין אפשרות להחליף נורות קדמיות ולא חשוב צד שמאל או ימין דרך המנוע רק דרך הגלגל הקדמי.
פורסם 2011 ביולי 1314 שנים EPIC - לפעמים אני חושב שצריך להמציא פרס מיוחד למי שחושב על למקום דברים כל כך פשוטים במקום כל כך מסובך וכדי שגם תצחקו קצת עלי - שבוע שעבר הייתי עם הרכב בטיפול 90 - אשתי ביקשה ממני להחליף את המראה במגן השמש של הנוסע - כדי שתוכל להתאפר בנוחות בזמן שאני נוהג. אמרו לי שאי אפשר להחליף את המראה אלא לשים מגן שמש חדש - היתי מספיק לא חכם כדי לא לשאול כמה עולה ההחלפה - 400 ש"ח נזק . אין לי מי להאשים רק את עצמי (היה נחמד אם היה לי את מי להאשים... ככה ל הייתי מרגיש כל כך רע).
פורסם 2011 ביולי 1314 שנים הנה הונדה סיוויק 2006 הוראות החלפת נורה קדמיתלקח לבנאדם 20 דקות לבצעhttp://wiki.answers.com/Q/2006_honda_civic_headlight_bulb_replacement
פורסם 2011 ביולי 1314 שנים החלפתי נורה באוטו שלי לפני שבוע - לקח לי בדיוק 10 דקות (שזה כולל את הזמן של קניית הנורה)אם דבר כזה לוקח יותר מ15 דקות זה אומר תכנון דפוק.
פורסם 2011 ביולי 1314 שנים מחזק שיא התכנון היה אצל הגרמנים בחיפושית שהיתה לי פעם הייתי במוסך ואמרו לי בשביל הבעיה הזו צריך להוציא מנוע נבהלתי ואמרתי אי אפשר בלי? אמרו אי אפשר אלה הוראות היצרן. 90 שניות והמנוע היה בחוץ על סטנדים
פורסם 2011 ביולי 1314 שנים אכן, הצעה מפתה מאד מאד ומבחינתי, הברירה הטבעית. אני מנסה לחשוב אלו עוד מתחרות עלולות לצוץ בקרוב לקליאו הזו אבל לא מצליח. למישהו יש דעה?
פורסם 2011 ביולי 1314 שנים מחזק שיא התכנון היה אצל הגרמנים בחיפושית שהיתה לי פעם הייתי במוסך ואמרו לי בשביל הבעיה הזו צריך להוציא מנוע נבהלתי ואמרתי אי אפשר בלי? אמרו אי אפשר אלה הוראות היצרן. 90 שניות והמנוע היה בחוץ על סטנדים ככה זה כשפרדיננד מתכנן מכוניות ;D לגבי הפוסט מעליי - בגדול זאת אופציה שרוב היבואנים כנראה יכולים לתת, אם יבוא להם. יש מלא מלא מלא מכוניות זולות לכל מיני יצרנים, הרבה דברים שמיוצרים במפעלים במזרח או במרכז/דרום אמריקה. כל מיני פולקסווגן גול (כן, גול. בלי ה'ף') וכאלה. בברזיל עדיין אפשר לקנות 306 חדשה למשל (לפחות היה אפשר עד לפני שנתיים, לא ממש בדקתי מאז). אלה מכוניות ממש זולות שפשוט אף אחד לא טורח להביא לארץ, למרות שאלה מותגים שכבר מיובאים בצורה סדירה. יכול להיות שעם איך שהשוק נפתח, היבואנים יקלטו שזה יכול להשתלם להם. עם קצת מזל זה גם יהרוג את עדרי הליסינג המחרידים שמציפים את הארץ.... כנ"ל לגבי שאר הרכבים של צ'מפיון.
פורסם 2011 ביולי 1314 שנים מחבר יבואנים לא יכולים להביא כל דגם שנמכר בעולם השלישי. מכונית חייבת להגיע עם ESP ולעמוד במון המון תקנים שאנחנו לא יודעים עליהם.
פורסם 2011 ביולי 1314 שנים כן, אבל אלו מכוניות מיושנות שנמכרות בעטיפה של מודל חדש. ה-206+ למשל, היא בבסיסה אותה 206 מוכרת מ-1998. הקליאו לעומתה (ולעומת כל אלו שמנית שהן כמו ה-206+ מבחינת הקונספט) היא עדכנית ומודרנית.
פורסם 2011 ביולי 1314 שנים היא יותר עדכנית ומודרנית, כן (אם כי זה רכב מ-2005 שאוטוטו מוחלף).אבל זו לא הנקודה.קרסו הצליחו לארגן רכב זול ב-30 אלף ש"ח עם פחות אבזור ומנוע קטן לעומת הרכב המקורי - קליאו רגילה עולה 99 אלף עם אבזור ומנוע חזק.עכשיו אם לוקחים בחשבון שלכל היבואנים הגדולים בארץ יש סופרמיני עם מנוע טוב ואבזור שעולה סביב ה-100 אלף ש"ח יש מסקנה די ברורה:רוב (אם לא כל) היבואנים בארץ יכולים לשחזר את מה שעשו קרסו. במלים אחרות, העסק הזה יכול להתממש עם פונטו, i20, איביזה, פאביה, יאריס וכו' וכו'.המגבלה היחידה היא מול יצרן שאולי אין לו בכלל בהיצע מנוע קטן יותר או גרסה עם פחות אבזור. אבל לרוב היצרנים יש מספיק היצע בשביל לארגן איזה משהו רלוונטי...
פורסם 2011 ביולי 1314 שנים לכל מכונית אפשר להתאים איבזור זולחלונות ידנייםריפוד פשוט בגוון אחדכסא נהג שאינו מתכוונן (לא עולה ויורד)מושב אחורי שלם (לא מתפצל 2/3)גיר רגילמנוע הספק נמוךלוח מכוונים פשוט (בלי שעון טורים)צמיגים קוטר קטן וחתך גבוההגה לא מתכוונןועוד ועודכל יבואן יכול לקחת מודל ולהוריד ממנו הכל, השאלה אם בא לו
פורסם 2011 ביולי 1314 שנים אתם לא מעודכנים בכלל, הקליאו הזו זהה 1:1 לקליאו מרמת האבזור הנמוכה. להזכירכם, זו רמת אבזור של מכונית סופר-מיני לגיטימית, קונבנציונאלית. אין כאן גרסאת cut-down הכל כך אופיינית למצבי תמחור אגרסיביים. כאן, בניגוד לבדר"כ, אין קאצ' (אלא אם ארץ הייצור היא לא מה שיגרום לנו לרטוט, כי הקליאו מיוצרת במספר מדינות).לפי שיטת האלימינציה (והאמינו לי שעברתי על היצרנים אחד-אחד), רק פיאסטה ידנית נראית באופק כמאיימת על הקליאו. אולי גם פאביה 1.2, אבל מסופקני לנוכח ההצלחה היחסית של הדגם.
פורסם 2011 ביולי 1314 שנים יופי - ותסכים איתי לפחות שהרבה יותר סביר שתצטרך להחליף נורה מאשר להתעסק עם רצועת טיימינג. אני לחלוטין לא מסכים איתך טיימינג זה כל מספר קילומטרים מסוים (בחלק מהמכוניות 60, בחלק 80, בחלק 90) או כל 3-5 שנים, שוב, בהתאם לרכב. וזה בלי להחשיב תקלות שקשורות לטיימינג ודורשות פירוק של האיזור, נורות איכותיות נוטות להחזיק יותר מזה (יש מכוניות עם 8-10 שנים על הכביש שעוד עם הנורות שיצאו מהיצרן, ויש לא מעט כאלו) אז בתכל'ס, סביר יותר שתצטרך לעשות טיימינג/לפרק את הרצועה מסיבה אחרת מאשר להחליף נורה.
פורסם 2011 ביולי 1314 שנים מחבר במנועים חדשים אין בכלל רצועת טיימינג. אצלי בפיקנטו יש שרשרת שצריך להחליף אולי פעם ב-200,000 ק"מ.
פורסם 2011 ביולי 1314 שנים לאשתי נקרעה רצועת טיימינג בפיאט פונטומסתבר שזו אחת המכוניות הבודדות בעולם ששורדות רצועת טיימינגלכל האחרות מחכה שיפוץ מנוע
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.