פורסם 2011 ביולי 1114 שנים והפכו אותו ללוהט! רנו קליאו המחודשת ידנית ב-70,000 ש"ח! http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000662595 מכונית סופר מיני אמיתית, 5 כוכבים במבחני הריסוק, מפרט בטיחות מלא ( 6 כ"א) מנוע בעל ביצועים סבירים ביותר וחסכוני בדלק. http://www.euroncap.com/tests/renault_clio_2005/220.aspx שוק המיני צומח במהירות שלא נראתה וגיר ידני חוזר לאופנה. מה יש לנו: - מתחת ל-60 אלף סוזוקי אלטו. המחיר הרשמי עומד על 60, אבל השמועות אומרות שניתן להוריד אותם ל-55. - ב-63 על הכביש קיה פיקנטו ידנית. מכונית מצויינת. חסכונית, איכותית, מאובזרת, נעימה מאוד. 7 שנות אחריות. צריכת דלק משולבת עם מזגן 1:17. תמורה מעולה לכסף. (בעלים של אחד כזאת) - 65 האחות הלא תאומה של פיקנטו יונדאי i10. עד הגעת פיקנטו נחשבה להכי רכב בקטגוריה. - 68 ספארק, שהפכה ללא רלוונטית לחלוטין, אבל נמצאת באספקה מיידית. פיג'ו 107 שגם כן לא רלוונטית. - 70 אלף פיג'ו 206+ ורנו קליאו . קליאו יותר מודרנית ובטיחותית. אם עכשיו חברות הליסינג בקושי מצליחות להיפטר מהמשפחתיות האוטומטיות האפורות שלהם שעומדת במגרשים וצוברות אבק, החיים שלהם יהיו הרבה יותר קשים. אני מאמין שיבואנים נוספים יצטרפו לחגיגה. פיאט חייבים, חייבים, חייבים להביא גרנדה פונטו (לא איבו, אלא הדור הקודם) ידנית 1.25 במחיר אטרקטיבי. הרכב יהיה להיט. בשנת 2012 נראה פיאט פנדה החדשה, שאולי תגדיר מחדש את קטגורית המיני כמו שעשתה הישנה ב-2003. פיג'ו מבטיחים שמחליפת 107, פיג'ו 108, תהיה רמה אחרת לגמרי. האם ישראל הופכת למדינה שפויה? האם הצרכן הישראלי מתחיל לקנות רכב שמתאים לצרכים שלו לשם שינוי? זמן יגיד.
פורסם 2011 ביולי 1114 שנים נשמע באמת מכונית חמודה מאודתא מטען אפילו יותר גדול מהסיריון שלי - שמה שמגביל אותי בו שעגלת תאומים (אין לי תאומים אבל יש לי חבלנונו שאוהב לרוץ לכביש) בקושי נכנת בותודה רבההדבר היחידי שיש לי בעיה איתו שמדובר ברכב צרפתי - והסטיגמא (מוצדקת או לא) היא שהטיפולים בה הם יקרים (בסיריון הטיפולים סבירים בהחלט - בערך 1500 שח לשנה)
פורסם 2011 ביולי 1114 שנים הסטיגמה של טיפולים יקרים היא בגרמניות, לא בצרפתיות.בצרפתיות הסטיגמה היא חוסר אמינות (מה שכבר לא ממש נכון מהצגת הקליאו B אי שם בשנת 2000. מה שכן, הן רגישות מאוד לחלפים סיניים ושמנים באיכות נמוכה)ובכל מקרה, הפלואנס נמצאת בכמויות בציי רכב וגומעות ק"מ ללא קץ, עד לרגע זה אין שום דיווחים על בעיות סדרתיות, אני מקווה שהמגמה הזו תהיה תקפה גם לקליאו. אני מקווה שהיא נוחה כמו הקודמת ועם בידוד רעשים ברמה דומה, אם כן, מדובר על עסקה פשוט מעולה.עכשיו באמת צריך שסמל"ת יצטרפו לחגיגה ויקצצו את הגרנדה 1.25 באיזו עשיריה, שדלק מוטורס יבינו שמזדה לא עשויה מיהלומים ויפילו מהר את המאזדה 2 ב 15 אלף שקל לפחות, ושנקבל היצע דגמים גדול יותר.אם אחרית הימים תגיע, אולי גם הורדת מס של איזה 20% ככה, ואז יבוא היום שבנאדם בישראל יוכל לרכוש רכב חדש נורמלי בישראל ב 50 אלף במקום כמעט כפול מזה.
פורסם 2011 ביולי 1214 שנים למה השברולט ספארק הפכה ללא רלוונטית?היא גם עם נפח מנוע 1.2 כמו הרנו...ו82 כ"ס(ברנו יש 75).
פורסם 2011 ביולי 1214 שנים מחבר פחות נוחה, פחות איכותית, פחות בטיחותית ויותר צפופה. ישבתי בספארק וזו פשוט זוועה מבחינת הנדסת רכב. מנוע 1.2 של שברולט נראה מרשים רק על הנייר. ביקורות טוענות שהוא יותר עצל ממנועי 1.0 במתחרות.
פורסם 2011 ביולי 1214 שנים למה השברולט ספארק הפכה ללא רלוונטית?היא גם עם נפח מנוע 1.2 כמו הרנו...ו82 כ"ס(ברנו יש 75).ששיא ההספק מגיע אי שם ב 6400 סל"ד ועקומת המומנט נמוכה עד לתחום ה 4000 סל"ד (שיא המומנט מגיע ב 4800 סל"ד! מתי אי פעם הגעת לתחום הזה?), מדובר במנוע ישנוני ועצל. כן, אפשר להוציא ממנו קצת פחות מ 13 שניות ב 0 ל 100, אבל זה רק אם אתה רוצח את דוושת הגז, מושך הילוכים, וזורק את צריכת הדלק לעזאזל.נכון גם לגבי תאוצות ביניים על הכביש. אז פה סיכמנו למה לא מבחינת מנוע, עכשיו בוא נעבור לשאר הדברים-מושבים בינוניים מינוס, איכות הרכבה.... דרעק, מראה זוועתי, לא חסכונית בדלק ברמה שהיית מצפה (במיוחד לא אם אתה רוצה להתקדם בקצב סביר על הכביש), בידוד רעשים לוקה בחסר (גם מבחינת המנוע וגם מבחינת רעשים מהכביש. הרבה משניהם חודר לתא הנוסעים) ומה שלא תעשה, העובדה נשארת- אתה נוהג בדייהו.שורה תחתונה, אין היום שום סיבה לאדם השפוי לקחת ספארק.
פורסם 2011 ביולי 1214 שנים הסטיגמה של טיפולים יקרים היא בגרמניות, לא בצרפתיות. zזה נותן תשובה למה הטיפולים יקרים
פורסם 2011 ביולי 1214 שנים בהונדה סיוויק שלי החלפת נורה קדמית זה עניין למקצועניםמסובבים את ההגה הצידה, מורידים את מגן הבוץ / כיסוי פנימי בין הגלגל לרכב ואז במקצועיות משחילים דרך הגלגל את היד פנימה ומחליפים על עיוור.בספר הרכב יש הוראות איך להחליף דרך תא המנוע, בפועל בלתי אפשרי לחלוטין.
פורסם 2011 ביולי 1214 שנים zזה נותן תשובה למה הטיפולים יקרים זו בדיחה ידועה לגבי המגאן 2, אבל אין ממש קשר. בתכל'ס, במגאן קל יותר להגיע לרצועת אביזרים ולטיימינג מלנורה הקדמית
פורסם 2011 ביולי 1214 שנים בהונדה סיוויק שלי החלפת נורה קדמית זה עניין למקצועניםמסובבים את ההגה הצידה, מורידים את מגן הבוץ / כיסוי פנימי בין הגלגל לרכב ואז במקצועיות משחילים דרך הגלגל את היד פנימה ומחליפים על עיוור.בספר הרכב יש הוראות איך להחליף דרך תא המנוע, בפועל בלתי אפשרי לחלוטין.איזו שנה הסיוויק ?
פורסם 2011 ביולי 1314 שנים 2006 צורה חדשהדווקא לא כזה מסובך היה להחליף מנורה בדגם הזה אך היה דורש מאמץ, נראה לי שהדרך שהצגת יותר מסובכת (ארוכה)...
פורסם 2011 ביולי 1314 שנים בתכל'ס, במגאן קל יותר להגיע לרצועת אביזרים ולטיימינג מלנורה הקדמית יופי - ותסכים איתי לפחות שהרבה יותר סביר שתצטרך להחליף נורה מאשר להתעסק עם רצועת טיימינג. אני בכל מקרה אציין שהרכב ממש נראה לי כמועמד סביר להחלפת הסיריון שלי - 70 ליטר נוספים בתא מטען זה דבר שמבחינתי יושב בול על מה שאני צריך. המה גם שיש לי חיבה יתרה למכוניות קטנות עם גיר רגיל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.