מחפש אוזניות מעולות "לכל השימושים" בתקציב עד 3,000 ש"ח - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש אוזניות מעולות "לכל השימושים" בתקציב עד 3,000 ש"ח


lev-27

Recommended Posts

ברשותי אוזניות HD555. האוזניות מחוברות ל- Essence STX. אני משתמש באוזניות לכל השימושים סרטים, מוזיקה ומשחקים. סדר עדיפות משחקים < סרטים < מוזיקה.

אני רוצה לשדרג. אני רוצה מספר רמות מעלה שיתנו לי אפקט WOW. אני רוצה שיפילו אותי מהכיסא וימרחו חיוך דבילי על הפנים. אני מאמין שכרטיס הקול מספיק איכותי (הבנתי שיש ערכת "שדרוג" לכרטיס אם יהיה בכך צורך) ותקציב מספק. חשוב לי שאוזניות יהיו נוחות מאוד ובנויות היטב כי השימוש יהיה אינטנסיבי.

אשמח לשמוע המלצות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה מדבר על תקציב כזה - אזי כבר כדאי לרכוש DAC ומגבר אוזניות וביחד עם אוזניות של GRADO (ששמעתי אותם בתערוכה)

http://www.google.com/products/catalog?q=grado&hl=en&prmd=ivnsmr&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1066&bih=802&um=1&ie=UTF-8&tbm=shop&cid=10990760607963594059&sa=X&ei=KrIaTuy_As-c-wa1uOnXBw&ved=0CJQBEPMCMAY

זה יכול לתת לך ממש חיוך (דבילי או לא זה כבר תלוי בך) על הפנים

במאמר מוסגר אני אגיד שהחלום שלי זה שיהיה לי חדר אקוסטי עם מערכת כמו שצריך - עד שזה יקרה - אני מסתפק באוזניות איכותיות (אפילו לא ברמה הזו) ודי נהנה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מוזמן לבדוק את הATH-W5000 שאני מוכר, אני מעדיף אותן על פני כל אוזניות ההיי-אנד החדשות ששמעתי (כולל HD800, RS-1, LCD2 ועוד רבות) ואני מעדיף אותן ע"פ כולן למעט זוג אחד שהרבה יותר יקר מהן ושונה מטכנולוגיה של אוזניות רגילות. אם אתה מעוניין שלח לי ה"פ.

http://www.audiocubes.com/product_info.php?products_id=1513

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...