זקוק לעזרה בבחירת מאווררים למארז NZXT Tempest Evo - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זקוק לעזרה בבחירת מאווררים למארז NZXT Tempest Evo


JentuS

Recommended Posts

שלום לכולם.

הסיפור שלי הוא כזה - כשקניתי את המארז שלי (רשום בכותרת ובמפרט שלי) הוא בא עם 6 מאווררים שזה לא רע בככל לסירקולציה טובה , הנה הקישור לאתר היצרן שם בלשונית Specs תוכלו לראות פרטים על המארז כולל כל המאווררים - http://www.nzxt.com/new/products/crafted_series/tempest_evo , המאווררים הם - 2 של 120 מ''מ עם לדים כחולים מקדימה מכניסים אוויר , 2 של 140 מ''מ מלמעלה מוציאים אוויר , אחד של 120 מ''מ עם לדים כחולים בצד מכניס אוויר ואחד של 120 מ''מ מאחורה מוציא אוויר.

הבעיה היא שאחרי שימוש לא רב כל כך (אחרי חודש-חודשיים אחרי הקנייה) שמתי לב שבמאווררים שבהם יש לדים (2 מקדימה ו-1 בצד) התחילו לאט לאט להישרף הלדים , ז''א אחד אחרי השני לאט לאט פסקו לעבוד , ואני כמובן ישר הסקתי מסקנה שמעידה על איכות לא ממש טובה של המאווררים של יצרן המארז (למרות שהמארז בכללי ממש מצויין) , ומפה התחלתי גם לחשוש שגם חוץ מהלדים שהפסיקו לאט לאט לעבוד שגם המאווררים עצמם כנראה חלשים ובעלי ספיקות אוויר נמוכות וזה באה לידי ביטוי הטמפ' שקיימת אצלי במארז , יש לי בקר מאווררים שמודד גם טמפ' בתוך המארז עם חיישנים עצמיים , ואני שמתי לב שבימים אלו אפילו ב-2 או ב-3 לפנות בוקר (כשהטמפ' בשעות כאלו אמורה ליהיות יותר נמוכה) הטמפ' שאני רואה על גבי הבקר בתוך המארז מגיעה כמעט ל-30 מעלות וזה נראה לי לא הגיוני בהתחשב בשעות כאלו , בהתחשב שאני לא מאמץ אף רכיב ובהתחשב שיש בכלל כמות כזאת של מאווררים במארז , אז כמו שאמרתי אני חושש שזה באמת בגלל שהמאווררים של יצרן המארז הם זולים חלשים ובעלי ספיקת אוויר נמוכה ולא מקררים מספיק את המארז

אז רציתי את עצתכם להחלפת המאווררים האלו ביותר איכותיים , בעלי ספיקת אוויר טובה (סל''ד גבוה) רק מה , שלא יהיו יותר מידי רועשים , מה אתם יכולים להציע לי לעשות במקרה הזה ? , ואם להחליף מאווררים ליותר איכותיים אז לאיזה בדיוק , של איזה יצרן ודגם , מקווה שתעזרו , תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם בימים האחרונים בלילה הטמפ' עומדת על 25+..ככה שהגיוני בהחלט שהטמפ' שלך תהיה 30+- בלי מאמץ..

כמו כן 6 מאווררים זה ממש מיותר..מאוורר קידמי ואחורי יספיקו..אם תרצה אתה יכול להתקין אקסטרה בגג וזהו..

לגבי המלצות לא חסר בפורום..בכל מקרה דגמי הSS/SF/GT של SCYTHE יהיו מצויינים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקטע הוא שכבר עכשיו יש לי 6 מאווררים במארז , הם באו עם המארז כשקניתי אותו , פשוט לדעתי הם בכלל לא איכותיים ובעלי סל''ד נמוך , בגלל זה אני רוצה להחליף אותם במאווררים יותר איכותיים שיש להם סל''ד יותר גבוה שלדעתי יקררו יותר טוב את המארז מאשר מאווררי הסטוק של המארז , אם אני אחליף את כל ה-6 או שחלק מהם זה לא משנה , זה אני כבר אחליט לפי התקציב שלי.

ראיתי את המאוורר של Scythe דגם Gentle Typhoon 120mm Fan 5400RPM ,

מה אתם אומרים עליו ? הוא שווה את ההשקעה ?

וגם מאוורר של 140 מ''מ כדי לשים בגג המארז , של Scythe , דגם Kaze Maru 140mm Case Fan 1700RPM ,

האם גם הוא טוב או לא ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שתחליף ובסוף סתם תתאכזב, כי יותר מאווררים לא אומר טמפ' הרבה יותר נמוכות ו30 מעלות (תלוי לאיזה רכיבים לא פירטת) נשמע נורמלי לחלוטין ככה שגם אם תחליף אל תצפה להבדלים גדולים...

ראיתי סירטון על מארז LANBOY AIR עם 15 מאווררים שלא עזר לקרר את הרכיבים יותר מ5 או 6 המאווררים שבאו איתו. אולי כדאי שתחקור קצת בנושא לפני שאתה סתם מבזבז כסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני החלטתי לעשות כך , מתוך השישה מאווררים שישנם כרגע במארז אני הולך לפרק ולהוציא 3 מהם ולהשאיר רק 3 , ז''א אני אשאיר מאוורר אחד מקדימה שזורק אוויר על שני ההארד דיסקים שלי ומשם ממשיך הלאה לכיוון הלוח אם , אחד מאחור שמוציא אוויר ואחד בגג שגם מוציא אוויר , רק מה אני אחליף אותם במאווררים של Scythe , שניים מהם יהיו 120 מ''מ בעלי 5400 סל''ד (הקידמי ואחורי) , ואחד 140 מ''מ בעל 1700 סל''ד , למה כזה סל''ד גבוה ? , כי יש לי בקר מאווררים שאיתו אני יכול לשלוט על מהירות המאווררים , אם כבר לקנות אז עדיף לקנות את אלא בעלי הסל''ד הגבוה כי גם ההבדל במחירים ביניהם זניח , ואני תמיד אוכל לשים אותם על המהירות שאני רוצה בעזרת הבקר , אז בערך ככה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...