Grado S80 - איכות הרכבה איומה - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Grado S80 - איכות הרכבה איומה


lev-27

Recommended Posts

רכשתי לפני שבוע Grado S80 עקב הביקורות המצויינות ברשת. התרשמתי לטובה מאיכות הצליל, אבל פשוט התפרקו! פחות משבוע! בהתחלה התחילו רשרושים באוזניה השמאלית בזמן באסים, משהו שלא היה ואני ממש לא שומע בווליום גבוה. לפני מספר דקות האוזניה הימנית פשוט נפלה. סתם ככה. בלי שום סיבה. ואם זה לא מספיק הכבלים הדקים שהולכים לאוזניות (לא העבה) התעוותו כבר ביום השני ונראים כאילו עוד חודש נקרעים.

עכשיו אני לא יודע מה לעשות. אם אנסה לממש אחריות החנות תוכל להאשים אותי בנזק פיזי. מה אפשר לעשות? יש לי סאנהייזר HD555 כבר ארבע שנים ואין עליהן אפילו בלאי קטן. מדהים איזה פערים אדירים באיכות החומרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגראדו יש פערים רציניים באיכות ההרכבה, זוג אחד יכול להחזיק שנים עם שימוש יומי וזוג שני מאותו דגם יכול להתפרק אחרי שבועיים. אני לא יודע לגבי הארץ אבל בארה"ב יצא לי לקרוא כמה פעמים שגראדו מטפלים במקרים כאלה ללא עלות גם מחוץ למסגרת אחריות. בכל אופן צור קשר אם היבואן בארץ אם ישנה אחריות אתה צריך להיות מכוסה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבעלים של הדגם הנ"ל, האוזניות בהחלט פריקות ולכן הם זכו לכל כך הרבה שידורגיי שונים ומשונים שחלקם נראים כאילו האוזניות יצאו מהשטחים ( :facepalm: ). הפלסטיק ואייכות ההרכבה/חומרים לא להיט בדגם הנ"ל והייתי אומר גם באחיהם הבוגרים (תלוי בדגם) בשל היותם דומים בצליל ובמבנה.

בנוגע לכבלים, מדובר בחתיכת כבל ראשי ואחריי ההתפצלות הכבלים בעייתיים כי הדרייברים יכולים להיסתובב בזכות מבנה האוזניה וזה מעוות את הכבל ובסופו של דבר יכול לגרום "לקריעתו". לכן אחת לתקופת שימוש הייתי מוציא את הדרייבר (הכוסות) מהתושבת של ה-2 פינים בצדדים ומסדר את החוטים שלא יסתובבו ויצברו נזק.

כמו שנאמר, נסה לממש אחריות. מעבר לזה אין לנו יותר מדי כיצד לעזור לך (אלא אם אנחנו נכנסים לתחום המודינג הכיפי... 8) ).

גילוי נאות: אחת הסיבות שה-80 יושבות אצלי בצד היא מכיוון שגודל הפאדים לא יושב לי בנוח על האוזניים ואני לבסוף עברתי ל-AD700 שאומנם יותר גדולות ומגושמות בגודל, אבל נותנות צליל יותר טבעי ונעים לטענתי שלא מבליט את כל "המתכתיים" והגיטרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עצוב לשמוע, יש לי SR80 שקניתי ב-2004. הן עברו איתי דירה 4 פעמים, טיילו איתי במדים לשטחים, לצאלים ולרמת הגולן, סבלו התעללות והזנחה ובנתיים חוץ מפדים בלויים וחיפוי פלסטיק קטן (זה עם האות R) שנפל, הן עובדות נהדר. הכבלים כל הזמן מתעוותים ומתפתלים, אבל לא נפגעו והחיפוי עדיין שלם.

בודאי שעליך לנסות לממש אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי דרך האינטרנט בחנות שנמצאת בקצה השני של הארץ. אני עובד הרבה מאוד שעות ואין לי זמן להתחיל להתעסק עם מימוש אחריות. הדבקתי את האוזנייה הימנית ובינתיים מחזיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...