המלצה לג'יגסו - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה לג'יגסו


גמני

Recommended Posts

לא שייך כלכך למחשבים, אבל ננסה.

למישהו יש ניסיון עם פירמה מסוימת/ דגם מסויים שמתאים לעבודות בעץ?

צריך אותו ברמה חובבנית ולעיתים נדרשת רמת דיוק גבוהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לא של Bosch?

לי יש מכשיר שלהם מהסדרה הביתית (הירוקה), ואני מאוד מרוצה. חתכתי איתו לא רק עץ אלא גם מתכת והוא עושה עבודה טובה. יש לו בסיס שניתן להטיה בשביל חיתוך בזוית, החלפת מסוריות עם קליפס ולא עם הפטנט המטומטם שהיה להם בסדרה המקצועית, מהירות משתנה (בניגוד למכשירים הבסיסיים שהם או דלוקים או כבויים, פה שינוי עוצמת הלחיצה משנה את מהירות העבודה).

לצערי המכשיר כרגע לא לידי לכן אני לא יכול להגיד לך מה הדגם המדויק, אבל זה בהחלט מכשיר שאני יכול להמליץ עליו מניסיון אישי. קח בחשבון שהוא לא זול. אני אוכל לבדוק לך עוד יומיים-שלושה את הדגם, במידה ולא תמצא אותו לפני כן באינטרנט.

בלי קשר לדעתי הדברים שציינתי הם חשובים בכלי הזה. עבדתי עם כלים יקרים הרבה יותר של בוש ושל מקיטה בעבודה (עבדתי בנגריה כמה חודשים), ולשימוש ביתי אין כל צורך בכלים הללו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממליץ על בוש ומקיטה.

אישית - הבוש היה לי יותר נוח לעבודה, אין שמץ על עיוות המשורית שגורמת לך לחתוך לא ישר כמו בשאר המסורים של ה100 שקל.

לא יצא לי להתנסות בסדרה הירוקה והביתית - אלא הכחולה. אך אני מאמין שגם הירוקה לא נופלת בהרבה מהכחולה.

מוביל מקבילי / מעגלי יהיו יתרון לא קטן עבורך לדעתי. שווה לבדוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישהו כאן שאל "למה לא של בוש?" ואני אענה: כי זה יקר. כי לחובבן שמשתמש בזה פעם בחודש במקרה הטוב, זה אוברקיל. כלים של בוש ומקיטה זה לבעלי מקצוע שמשתמשים בהם כל יום, כל היום, וצריכים כלי ברמה טובה מאד. זה נכון שיש להם סדרה "ביתית", אבל במחירים שלה בארץ, לא שווה. בשביל עבודות מזדמנות מספיק כל ג'קסו סיני ב150₪. קניתי כזה לפני כמה שנים והוא ממש בסדר. ואגב, יש לו שליטה על מהירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ויצא לך להשוות אותו לכלי אמיתי?

כי לי יצא לעבוד עם כל מניי צעצועים, אין מה להשוות בנוחות העבודה וברמת הדיוק. לפחות לא עם הצעצועים שאני השתמשתי בהם.

ברור שמי שאין לו צורך יקנה כלי סיני בכמה שקלים ויסתדר. אבל כשנדרש חיתוך מדויק אז כדאי להשקיע את האקסטרא בכלי איכותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוודאי. יש לי בעבודה אחד מקצועי של בלק&דקר, שעלה בזמנו למעלה מ600₪. אז אוקיי, מלבד זה שהמקצועי בהספק חלש יותר (350W מוצהרים, מול 500W בסיני) וזה בהחלט מורגש, אני לא מרגיש הבדל. בחיתוך לא מדוייק (בלי שולחן מתאים) אין הבדל בין שני הכלים, ושניהם סוטים באותה רמה. בחיתוך מדוייק לא בדקתי את שלי.

באמת יכול להיות שנפלתי על סיני טוב, אבל שוב, לשימוש חובבני זה בהחלט מספיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממתי Black&Decker זה כלי טוב?! חוץ מהמחיר אין הרבה הבדל בינו לבין סיני. הוא לא מגרד כלים של בוש או מקיטה.

עריכה:

ולמקרה שזה לא ברור, כן, השתמשתי בכלים שלהם. בעבודה היו לנו הרבה כלים מהרבה חברות, כולל כמה משורים של בוש, מקיטה, בלק&דקר, ועוד איזה סיני כלשהו ממבצע בהום-סנטר. מעבר לעובדה שהבוש זכה לכמות השימוש הגבוהה ביותר (בצורה משמעותית), הוא גם היה המדויק, המהיר, והנוח ביותר לשימוש (מלבד הפטנט המעאפן שהיה להם בדגמים הללו על החיבור של המשורית).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממתי Black&Decker זה כלי טוב?! חוץ מהמחיר אין הרבה הבדל בינו לבין סיני. הוא לא מגרד כלים של בוש או מקיטה.

הווו, הכללות. מת על הכללות. תחשוב טוב על מה שאמרת, לפני שתקבל לינקים.. הכללות לפי שם מותג, מבלי להתייחס לסדרה או לדגם ספציפי, פשוט שוות לתחת. זה כמו להגיד "HP זה מחשב טוב? אין הרבה הבדל בינו לבין סיני. הוא לא מגרד מחשבים של או ..."
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Black&Decker נחשבו פעם מאוד. כשאבא שלי שומע Black&Decker הוא חושב שמדובר במרצדס. בשנות ה- 90 הכלים שלהם לא היו "מבריקים". כיום יתכן והם שוב מייצרים מוצרים איכותיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תהנה מהן כמה שאתה רוצה. אתה עשית בדיוק אותו דבר (בלק דקר שעלה מעל 600 שקלים), ממש מפורט עם דגמים ולינקים. זה שיש לחברה דגמים טובים יותר וטובים פחות זה ברור לכולם. אבל מבחינתי חברה שמייצרת צעצועים (וחלק גדול מהכלים שלהם הם צעצועים ולא יותר מזה), היא לא חברה שאני אקנה כלי שלה. אם נסתכל על דגמים של בוש או מקיטה, אתה יודע שגם אם תקנה כלי בסיסי שלהם, אתה תשלם יותר מאשר על כלי מקביל מחברה אחרת, אך אני יודע שהכלי עומד בסטנדרטים מסוימים, וכנראה שיחזיק יותר משבוע.

השאלה החשובה פה היא אחת. יצא לך בכלל להשתמש בכלי ברמה שאנחנו מדברים עליו פה? כי אם לא אז אתה לא יכול לבצע שום השוואה. אני לעומת זאת כן השתמשתי בהרבה כלים, והחלטתי ללכת על כלי של בוש גם הביתה (אחרי ניסיון חיובי איתם בעבודה). נכון שהלכתי על דגם מסדרה אחרת, אך באופן לא מפתיע הוא כלי איכותי. הוא חותך בצורה קלילה כל דבר שניסיתי, אפילו דברים שלא היית מצפה מכלי כזה לחתוך . החיתוכים מהירים, מדויקים, ונעשים בקלות. כשהשתמשתי בצעצוע של אחת מחברות המדבקה הסיניות נשברו לי הידיים מלנסות לחתוך דברים בזוית, החיתוכים יצאו כל כך עקומים שהייתי צריך לתקן אחרי זה, והמשור היה נתקע בכל דבר שהוא מעבר ל-2ס"מ של עץ.

אתה אמרת את דעתך, אני אמרתי את דעתי (ועוד אדם או שניים שיתפו בדעתם גם כן). אני מניח ש"גמני" יכול להחליט לבד מה הוא צריך.

עריכה:

גמני, גם מגברים של Sansui היו פעם טובים, היום זה חרא. זה שחברה פעם הייתה שווה משהו לא אומר שהיא שווה משהו היום, או שזו בכלל אותה החברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...