עבור לתוכן

הארד דיסק של SEAGATE מת צריך עזרה

Featured Replies

פורסם

לאחר כמעט שלוש שנים שלא היתה אפילו תקלה אחת

פתאום הוא פשוט קרס והביוס לא קורה אותו לאחר בדיקות באינטרנט

הבנתי שיש סדרה פגומה שסיגייט ייצרו ולמזלי הרע רכשתי אחד

המצב הוא כזה ההארד דיסק נעול

החברה שמייצגת את סיגייט בארץ CRG( אני חושב )ניסו לשחררו מהנעילה ללא הצלחה

ההארד דיסק נקנה באייבורי .

יש לי שם מידע מאוד מאוד מאוד חשוב .

אייבורי מצידם נתנו לי הארד דיסק חדש בעל אותו נפח (500) אך אני לא מסופק כלל אני חייב לשחזר את המידע

חברים יקרים מה עליי לעשות ?

על מי נופלת האשמה על אייבורי כי הם ידעו שהסדרה פגומה ועדיין מכרו ?

(בתירוץ זול הם אמרו שאין אחריות על מידע והיתי אמור לגבות , כן בטח כאילו שזה כתוב על האחריות ממש )

האם עליי לדרוש מאייבורי שישחזרו לי את המידע על חשבונם?

כל עצה תתקבל בברכה

פורסם

אני דיי בטוח שאכן אין אחריות אל מידע וזה אמור להיות כתוב בתעודת אחריות של הדיסק (לא של החנות)

תלוי מה נדפק שם יתכן שאחריי קצת "משחק" הוא יחזור לעבוד (ויש גם סיכוי שה "משחק" יכשל, ידפוק את הדיסק יותר ויפריע לשחזור), אם לא תצתרך ללכת לחברת שחזור מידע (ויכול לעלות מלא)

פורסם
  • מחבר

אין אחריות על מידע שאבד ? מקובל

אבל אם המידע אבד באשמת החברה שייצרה מוצר פגום?

והחברה שמכרה לי אותו ידעה על כך ?

זה משנה את התמונה לגמריי לפחות לדעתי

החברה שמייצגת את סיגייט התעסקה איתו ולא הצליחה לשחרר את הנעילה

הפתרון היחיד כרגע הוא שיחזור !

מה שאני רוצה לדעת הוא האם יש לי זכות לדרוש את זה מאייבורי שמכרו לי מוצר פגום בידיעה שהוא פגום מלכתחילה ?

פורסם

בדרך כלל בתעודת אחריות כתובים דברים כמו "האחריות לתקלות או לדיסק דפוק מהייצור וכו' מוגבלת לזה שתקבל דיסק חדש ולא כוללת שחזור מידע"

במקרה כזה הם אפקטיבית הזהירו אותך (בתעודת האחריות) שאם קורה משהוא לדיסק הם יתנו לך דיסק חדש ויתעלמו ממך

אבל יתכן שתוכל להשיג משהוא אז תמשיך לבדוק

פורסם

שלום,

ערוך בבקשה את כותרת ההודעה

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=350509.0

כמו כן מועבר לאמצעי איכסון

טכנית - זה שלא ביצעת גיבוי אין לך למי לבוא בטענוץ רק לעצמך

אף אחד לא נותן אחריות למידע שעל הדיסקים - גם אם סדרה כזו או אחרת דפוקה

פורסם

על איזה "נעילה" אתה מדבר?

אני בספק רב שאייבור ידעו שיש בעייה עם הסדרה (לא ציינת גם מה הדגם שלו) בתקופה שהם מכרו אותם.

פורסם

שלום לבאבו ולכולם.

אין שום קשר מאיפה הדיסק נקנה, גם אם זה אייבורי.

קיבלת דיסק חדש ( אני מניח במסגרת האחריות ) אז מהבחינה

הזאת אין מה לבוא בטענות לחנות.

אם היבואן עצמו לא מצליח " להחיות " את הדיסק, כנראה שהוא

נדפק ולא רק ננעל.

בכל מקרה, הרי לא מאתיים השקלים הם האישיו פה, אלא המידע שהיה / ישנו

בכונן. אף אחד לא אחראי עליו חוץ ממך. לא החנות, לא היבואן ולא היצרן !

אלא רק אתה. ברוך הבא למועדון :kopfpatsch: .

השכם והערב מצייצים כאן בפורום על חשיבות גיבוי החומר , רובנו עקב מקרים

כמו שלך שחווינו בעצמנו, אוני לא בא כאן לזרות מלך על הפצעים, אבל זה המצב.

בשורה התחתונה יש שתי אפשרויות :

1. ליצור קשר עם סיגייט עצמם ולברר מה הם יכולים לעשות / לעזור.

2. לפנות לחברה לשחזור מידע ולהוציא סכום כסף נכבד ביותר.

בכל מקרה, אלא אם הינך בעל נסיון רב בשחזור מידע, אל תשחק עם הכונן

על מנת לא להחמיר את המצב.

:xyxthumbs:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים