פורסם 2011 ביולי 514 שנים לאחר כמעט שלוש שנים שלא היתה אפילו תקלה אחת פתאום הוא פשוט קרס והביוס לא קורה אותו לאחר בדיקות באינטרנטהבנתי שיש סדרה פגומה שסיגייט ייצרו ולמזלי הרע רכשתי אחד המצב הוא כזה ההארד דיסק נעול החברה שמייצגת את סיגייט בארץ CRG( אני חושב )ניסו לשחררו מהנעילה ללא הצלחהההארד דיסק נקנה באייבורי .יש לי שם מידע מאוד מאוד מאוד חשוב .אייבורי מצידם נתנו לי הארד דיסק חדש בעל אותו נפח (500) אך אני לא מסופק כלל אני חייב לשחזר את המידעחברים יקרים מה עליי לעשות ?על מי נופלת האשמה על אייבורי כי הם ידעו שהסדרה פגומה ועדיין מכרו ?(בתירוץ זול הם אמרו שאין אחריות על מידע והיתי אמור לגבות , כן בטח כאילו שזה כתוב על האחריות ממש )האם עליי לדרוש מאייבורי שישחזרו לי את המידע על חשבונם? כל עצה תתקבל בברכה
פורסם 2011 ביולי 514 שנים אני דיי בטוח שאכן אין אחריות אל מידע וזה אמור להיות כתוב בתעודת אחריות של הדיסק (לא של החנות)תלוי מה נדפק שם יתכן שאחריי קצת "משחק" הוא יחזור לעבוד (ויש גם סיכוי שה "משחק" יכשל, ידפוק את הדיסק יותר ויפריע לשחזור), אם לא תצתרך ללכת לחברת שחזור מידע (ויכול לעלות מלא)
פורסם 2011 ביולי 514 שנים מחבר אין אחריות על מידע שאבד ? מקובל אבל אם המידע אבד באשמת החברה שייצרה מוצר פגום?והחברה שמכרה לי אותו ידעה על כך ?זה משנה את התמונה לגמריי לפחות לדעתי החברה שמייצגת את סיגייט התעסקה איתו ולא הצליחה לשחרר את הנעילה הפתרון היחיד כרגע הוא שיחזור ! מה שאני רוצה לדעת הוא האם יש לי זכות לדרוש את זה מאייבורי שמכרו לי מוצר פגום בידיעה שהוא פגום מלכתחילה ?
פורסם 2011 ביולי 514 שנים בדרך כלל בתעודת אחריות כתובים דברים כמו "האחריות לתקלות או לדיסק דפוק מהייצור וכו' מוגבלת לזה שתקבל דיסק חדש ולא כוללת שחזור מידע"במקרה כזה הם אפקטיבית הזהירו אותך (בתעודת האחריות) שאם קורה משהוא לדיסק הם יתנו לך דיסק חדש ויתעלמו ממךאבל יתכן שתוכל להשיג משהוא אז תמשיך לבדוק
פורסם 2011 ביולי 614 שנים שלום,ערוך בבקשה את כותרת ההודעהhttp://hwzone.co.il/community/index.php?topic=350509.0כמו כן מועבר לאמצעי איכסוןטכנית - זה שלא ביצעת גיבוי אין לך למי לבוא בטענוץ רק לעצמךאף אחד לא נותן אחריות למידע שעל הדיסקים - גם אם סדרה כזו או אחרת דפוקה
פורסם 2011 ביולי 614 שנים על איזה "נעילה" אתה מדבר?אני בספק רב שאייבור ידעו שיש בעייה עם הסדרה (לא ציינת גם מה הדגם שלו) בתקופה שהם מכרו אותם.
פורסם 2011 ביולי 714 שנים שלום לבאבו ולכולם. אין שום קשר מאיפה הדיסק נקנה, גם אם זה אייבורי. קיבלת דיסק חדש ( אני מניח במסגרת האחריות ) אז מהבחינה הזאת אין מה לבוא בטענות לחנות. אם היבואן עצמו לא מצליח " להחיות " את הדיסק, כנראה שהוא נדפק ולא רק ננעל. בכל מקרה, הרי לא מאתיים השקלים הם האישיו פה, אלא המידע שהיה / ישנו בכונן. אף אחד לא אחראי עליו חוץ ממך. לא החנות, לא היבואן ולא היצרן ! אלא רק אתה. ברוך הבא למועדון . השכם והערב מצייצים כאן בפורום על חשיבות גיבוי החומר , רובנו עקב מקרים כמו שלך שחווינו בעצמנו, אוני לא בא כאן לזרות מלך על הפצעים, אבל זה המצב. בשורה התחתונה יש שתי אפשרויות : 1. ליצור קשר עם סיגייט עצמם ולברר מה הם יכולים לעשות / לעזור. 2. לפנות לחברה לשחזור מידע ולהוציא סכום כסף נכבד ביותר. בכל מקרה, אלא אם הינך בעל נסיון רב בשחזור מידע, אל תשחק עם הכונן על מנת לא להחמיר את המצב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.