מסך כחול 000000f4 03 וreset - דיסק קשיח הוחלף בנתיים עובד בסדר - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסך כחול 000000f4 03 וreset - דיסק קשיח הוחלף בנתיים עובד בסדר


Niseg

Recommended Posts

אתמול שיחקתי BFBC2 ואז החלטתי לשחק משהו אחר. שיחקתי space pirates and zombies אבל גם גלשתי באינטרנט כי הזמן טעינה שלו ארוך. איך שאני מתחיל לשחק קצת הוא די צולע כאלו הוא עושה paging כמו משוגע ואז מסך כחול. אחר כך הוא ניסה בכלל לעשות boot מהCD אבל אחרי כמה נסיונות הוא רץ מהדיסק הקשיח עם תוצעות מעורבות. הוא אמר מדי פעם שאי אפשר לשמור קבצים לכל מני ספריות. הוא רץ קצת בעליה ואז מתפגר. היום ממצב קר לא לכלך הצלחתי להעלות אותו הרבה . הוצאתי את אחד הזכרונות וזה עבד יותר טוב אבל זה כנראה היה מקרי כי גם קיבלתי את המסך הכחול. בBFBC2 אני מדי פעם מקבל חורים שחורים בתמונה ולפעמים זיהיתי שחלק ממנה זוהר. אני ממש לא בטוח אם זה קשור לכרטיס מסך.

המסך הכחול הזה לא נשאר הרבה זמן אז אני לא יודע בדיוק מה כתוב שם. יש איזה log איפהשהו?

בכל מקרה המפרט שלי הוא q6600 מקורר ב V1 היה בOC ל3 גיגה אבל לא היה יציב בעיקר כשהחתולות ישבו על פתחי האוורור . הלוח אם אם אני לא טועה הוא Gigabyte DS3 p35 אני לא זוכר אם הוא p35 או p35R יש לי דיסק קשיח של 500GB אני חושב seagate . הDDR2 GSKILL 800 עם שני סטיקים של 2GB . הכרטיס מסך 9800GTX לפי החיפוש הספק tough power 600W . המערכת הפעלה windows XP home (מקורי כמובן)

הנה הלינק שירשור שקניתי אותו

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=331919.msg2870049#msg2870049

עדכון :החלפתי דיסק קשיח בנתיים עובד טוב הוא עדיין ירה עליה מסך כחול פעם אחת והפעם הפעלתי debuger והוא אמר שזה קשור לדרייבר של הכרטיס מסך . עכשיו אני צריך למצוא דרך להוציא דברים מהדיסק הישן. הוא חצי עובד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...