עזרה בפירוש נתוני מפרט של כרטיס מסך - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בפירוש נתוני מפרט של כרטיס מסך


aviadp

Recommended Posts

מצורפת תמונה עם השוואה של נתונים בין שני G210 של אותה חברה שעולים אותו דבר , אחד 64 ביט והשני 128, אבל הנתונים של כל אחד שונים ולא ברור לי מי יותר טוב. תוכלו לעזור?

את הפרטים החסרים לא הצלחתי למצוא בשום דרך

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משהו מוזר לי פה... עד כמה שאני יודע, יצרנים שונים עשויים לקבוע תדרים גבוהים במקצת מהreferance או זכרון מסוג מהיר יותר (נניח במקום DDR2) או בנפח גדול יותר - אבל עוד לא יצא לי לשמוע על יצרנים שמציעים אפיק רחב יותר מהרגיל. ה210 אמור להגיע עם באס של 64 ביט. הרחבת אפיק זה עסק יקר למדי לייצור, זו גם הסיבה שלאחרונה אפילו כרטיסי הביצועים בתקציב לשוק הבינוני עברו מבאס של 256 ביט לבאס של 128 ביט עם מהיר יותר לפצות על כך (GDDR5)... אפשר קישור לדגם עם 128 ביט שראית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכוונה היתה שלמדתי משהו מהדיון הזה - שיכולות להיות גרסאות עם באס שונה מהרפרנס. מסתבר שה210 קיים גם בגרסאות מוחלשות (כלומר, מוחלשות עוד יותר) של 32 ביט.

אבל ממה שעשוי לעזור לך, כדאי שתדע שלמרות שזה לא ממש משנה בכרטיס הזה ספציפית, אבל אין כלל שאומר "עדיף DDR3 מDDR2 בלי קשר לשאר הנתונים". למשל, אם יש לך כרטיס עם זכרון במהירות 500MHZ ואפיק 128 ביט ולעומתו כרטיס עם במהירות 800MHZ ואפיק 64 ביט, הרי שהזכרון המהיר יותר מוסיף 60% לקצב התעבורה (נגזר מיחס המהירויות), אבל בו בזמן האפיק הצר יותר חותך חצי. בשורה התחתונה, ההפסד גדול מהרווח, והכרטיס הראשון יהיה קצת יותר מהיר למרות שהוא "DDR2".

בטבלה שהבאת בהתחלה הכרטיס עם הDDR3 מציג מאפיינים גבוהים מעט יותר בכוח העיבוד, אבל חסר נתון מהירות הזכרון. אלא אם הזכרון מהיר הרבה יותר מהכרטיס השני, הייתרון שבאפיק בעל רוחב כפול (זה עם ה128 ביט) יגבר על החסרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצלחתי לקבל מהחברות את הנתונים החסרים.

אשמח אם תוכלו לתת דעתכם עכשיו על הטבלה. צירפתי אותה.

שימו לב , לכרטיס עם גרסת ה128 ביט יש רק אחת , ציטוט מהמייל מהחברה :"GV-N210D2-1GI only has one GPU."

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הבדל בין ליבה לבין יחידות העיבוד בתוכה. לא קיים כרטיס מסך עם ליבה שמכילה יחידת עיבוד אחת

הכי מעט בדורות האחרונים אצל הם 16, ליבת הG210 חייבת להכיל 16 מאוחדים בתוך הליבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...