SSD חדש עם מערכת הפעלה חדשה גורם לקפיאת מערכת כל כמה דקות - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

SSD חדש עם מערכת הפעלה חדשה גורם לקפיאת מערכת כל כמה דקות


RnG

Recommended Posts

התקנתי חדש (Patriot Torqx 2 128GB) במחשב הזקן שלי, ועליו התקנתי 7 32ביט. כל כמה דקות המחשב קופא לכמה שניות, כאשר המנורה של ה-HDD דולקת ללא הרף. המחשב משתחרר לאחר כ-30 שניות וחוזר לפעילות תקינה, אבל התופעה חוזרת על עצמה כל כמה דקות...

הלוח הוא ASUS M2N32-SLI DELUXE עם מעבד .

הבעיות האלה לא קיימות על HDD רגיל (זה שאני כותב ממנו עכשיו). יש למישהו מושג מאיפה נובעת התופעה?

תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מנסה להתקין את זה, אבל נראה כאילו הוא לא שומר את זה ברגיסטרי... אני משחק עם זה עכשיו.

יש תוכנות דיאגנוסטיקה שיכולות לעזור לי במקרה הזה לאמוד את ביצועי הכונן ואתה התפקוד שלו?

ושאלה מטופשת מעבר לכך, האם יש חשיבות לאיזה פורט SATA אני מחבר אותו? והאם זה משנה אם יש עוד כוננים במערכת מחוברים בפורטים דומים או מקבילים?

תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תריץ AS SSD ותפרסם את התוצאה שלו כאן, בעיקרון יש לך 6 פורטים של 590 ופורט אחד של Silicon Image 3132 ממה שראיתי, כרגע הוא מחובר לnForce? בכל מקרה שאר הכוננים שלך לא אמורים לפהריע בכלל שכן הלוח אמור לתת מהירות של SATA3Gbps לכל ששת הפורטים שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלוח הוא ASUS M2N32-SLI DELUXE עם מעבד .

אני יכול להגיד כמעט בוודאות שהתופעה מתרחשת בעת כתיבה לכונן. העתקתי כמות גדולה של קבצים אליו והוא קפא כל כמה שניות. כאשר אין כתיבה מרובה הכונן עובד רגיל. התחושה היא כאילו הוא מעתיק BULK קבצים, קופא לרגע ומאנקדס אותם בפנים, ואז ממשיך להעתיק. בזמן הזה המערכת קופאת לחלוטין.

אני חורש את הרשת לגבי הבעיה, אבל יש כל כך הרבה מידע על קיפאון של , שאי אפשר למצוא רגליים וידיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Quoted from here http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=62799

QUOTE

Thank you for contacting NVIDIA Customer Care. We are sorry however this feature was not introduced until the NVIDIA nForce 7050/630a chipset was introduced. All furture ongoing nForce chipsets for processors will support AHCI however older chipsets will not. We apologize for the inconvenience this may cause.

Regards,

NVIDIA Customer Care

QUOTE

NCQ is supported in the nForce5 series for . AHCI is not supported on the nForce5 or nForce4 series or even the nForce6 series with the exception of the chipsets with a motherboard GPU onboard (ie 7050 and 7150, etc..). The motherboards which support AHCI do not support SATA IDE mode through the nForce drivers. On these motherboards, if you wish to run the controller in SATA IDE mode, these motherboards use the built in drivers.

Regards,

NVIDIA Customer Care

:\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...