פורסם 2011 ביוני 1915 שנים שלום לכולם,יש לי מחשב נייד שמתחבר לאינטרנט דרך הסטיקשל סלקום. השאלה עם אני יכול להתחבר לאינטרנטשל המחשב דרך האייפון בצורה אלחוטית ?תודה מראשטל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.