מחפש מקלדת לגיימינג עד 250 שקל - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש מקלדת לגיימינג עד 250 שקל


TheReaper

Recommended Posts

הסתכלתי קצת בפורום וראיתי שממליצים על הBLACK WIDOW בעיקר אבל זה קצת יקר לי עם מחיר (בחו"ל) של 99 דולר

עכשיו הסתכלתי קצת בגוגל SHOPPING (מאוד נוח) והמוביל בקטגוריה של מקלדות גיימינג היא הG110 של לוג'יטק

ראיתי כמה ביקורות וכולן חיוביות השאלה זה אם יש מישהו שניסה את המקלדת בעצמו שיכול להעיד שהיא טובה?

בכל מקרה אני פתוח להצעות גם למקלדות אחרות ויש אפשרות להזמין מחו"ל (ארה"ב)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תלוי איזו חווית הקלדה אתה מחפש ואיך אתה מגדיר מקלדת לגיימינג.

רוב המקלדות שתמצא בשוק הם מבוססות ממברת גומי, ובסופו של דבר, עם גימיק כזה או אחר או בלעדיו, כולן "אותו זבל" מכיוון שהן מבוססות ממברנת גומי.

ה-BW היא מקלדת מכנית ולא יקרה כל כך בהשוואה למקלדות "גיימינג" יקרות אחרות.

נפתח דיון בנושא דומה לא מזמן. כתבתי שם קצת על העניין של מקלדות מכניות כי המודעות לזה בארץ (ובכלל) היא נמוכה. לדעתי אפילו נמוכה מדי.

אני באופן אישי ממליץ על מקלדת מכנית ולא על מקלדת ממברנת גומי אם רק אפשר. כשזה מגיע למקלדות ממברנת גומי, חווית ההקלדה היא זהה בכולן ולכן ההבדלים הן בעיקר בעיצוב ובמותג (שעליו משלמים כי מבחינת מנגנון ההקלדה אין הבדל, בטח שלא משמעותי, בין מקלדת של מותג לבין מקלדת ג'נרית זולה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי את הנושא שהסברת באריכות על המקלדות המכניות,הסברים איכותיים!

מה שכן אני משתמש בבערך 7 שנים האחרונות במקלדת מייקרוסופט הפשוטה ההיא שהייתה נמכרת בכל מקום כל ששימוש במקלדת ממברנת גומי לא מפריע לי בכלל במיוחד שההבדל בין הG110 שאני חושב לקנות לבין הבלאק ווידאו הוא 47 דולר שזה הפרש לא זניח בכלל...

מעולם לא הקלדתי על מקלדת מכנית ואני מבין את ההבדלים (אתה מרגיש שההקלדה נקלטת וכו') השאלה היא האם זה שווה 47 דולר? האם ההבדל בין גומי למכני הוא כמו למשל ההבדל בין HDD לSSD?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם זה שווה? כל אחד ודעתו. אני באופן אישי חושב שאין ספק שזה שווה. הבעיה היא שלא התנסית עם מקלדת מכנית אז אין לך בסיס להשוואה וקשה להסביר את זה במילים. אני מתכוון לכך שאתה אומר שאתה מסתדר עם מקלדת ממברנת גומי כבר מספר שנים ללא בעיות, ואם כי אני בטוח שזה נכון, אולי אתה פשוט לא יודע מה אתה "מפסיד"?

מבחינה מסוימת אפשר להגיד שההבדל הוא כמו בין כונן קשיח ל-, כי לדעתי חוויית ההקלדה היא טובה, נוחה ומהנה לאין שיעור, אבל יחד עם זאת כנראה שזאת לא ההקבלה הכי מדויקת.

הייתי אומר שהקבלה יותר מדויקת היא לפאנלים של מסכי LCD. פאנל TN בהשוואה לפאנלים איכותיים יותר. רוב האנשים לא יסבלו מעבודה עם מסך TN, אך האם זה אומר שהוא בהכרח הכי טוב עבורם?

ההבדל בין המקלדות מתחיל במנגנון ההקלדה שקובע את אופי וחווית ההקלדה. במקלדת מכנית כל מקש יושב על מנגנון נפרד, בניגוד למקלדת ממברנת גומי שם כל מערך המקשים מחובר לפאנל העליון של המקלדת. בין היתר זה עומק שאין חריקות, אין מקשים נתקעים ואין אפשרות שהלחיצה "תפספס" קצת את המגע שנמצא על ממברנת הגומי שמתחת. בכלל, אתה מרגיש שאתה מקליד על מקלדת ולא לוחץ על איזה רכיב רך וחסר תגובתיות.

זה ממשיך במבנה החשמלי של המקלדות האלה טוב יותר. יש יותר דיודות ככה שאתה יכול להשיג 3-12 Nrollover אמיתי (מספר המקשים שאתה יכול ללחוץ עליהם ביחד והלחיצות של כולם יקלטו), וגם חלק מהמקלדות שעבור אופטימיזציה לגיימניג מכילות אזורים שונים (לדוגמה מקשי ה-wasd, רווח, מקשי החצים) שמכילים סוג וכמות רכיבים חשמליים שמשפרים קצת יותר את היכולת ללחוץ על כל המקשים הללו ביחד מבלי שהלחיצות יבטלו זו את זו. יש את זה גם בחלק ממקלדות ממברנת הגומי, אך לרוב זה גימיק שלא ממש עובד בפועל. מצד שני, באופן כללי העניין הזה של לחיצה על מספר מקשים במקביל נשמע לי קצת יותר כגימיק ולא בגללו הייתי ממליץ על מכנית אני ממליץ על מקלדת מכנית בעיקר בגלל חווית ונוחות ההקלדה.

ולסיום, בדרך כלל המקלדות הללו גם בנויות בצורה איכותית יותר. הן כבדות (כולם מעל קילו) מה שמונע תזוזה אקראית על השולחן וגם תורם לתחושת היציבות בהקלדה (המקלדת לא מתעקמת כלפי מטה כמו שקורה לפעמים עם מכניות, זזה או "בורחת" לך מתחת לידיים).

כך שאני באופן אישי חושב שאם כבר מתכננים להשקיע במקלדת, מחפשים משהו שונה ממברנת גומי ויש את התקציב, אין ספק ששווה לבחור במכנית. ספק גדול אם תצטער על זה (עד היום כל מי שאני מכיר שהבשילה בו ההכרה שהוא מחפש משהו טוב ונוח יותר ממברנת גומי ועבר למכנית, לאחר שהיה ספקן יותר או פחות בהתחלה אם זה שווה את ההשקעה, מרוצה מאוד). קשה לי להמליץ למישהו להוציא סכום של יותר מ-100 ש"ח על מקדלת ממברנת גומי (אם נחזור להקבלה של המסכים. זה כמו להמליץ למישהו להוציא 1500 ש"ח על מסך מבוסס פאנל TN שאפשר למצוא מסכים כאלה גם בחצי מחיר).

מצד שני ולמרות האמור לעיל, זאת דעתי בלבד, ואתה ואחרים יכולים לחשוב או לראות את הדברים אחרת. לכן חשוב לי לנסות להסביר למה אני ממליץ על מה שאני ממליץ כדי שכל אחד יוכל לקבל החלטה מושכלת בהתאם לדרישותיו ותקציבו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי עשיתי בדיקה חוזרת ומסתבר שהULTIMATE עולה 99 דולר והרגילה עולה 60 עכשיו אם אני לא רוצה לאבד את הפיצ'רים שיש לי בG110 (תאורה וחיבורי אודיו) חייב ללכת על הULTIMATE

אני חושב שבסופו של דבר אני אלך על הG110- גם זול יותר גם עם תאורה אחורית למקשים שאני מוצא בה צורך המון פעמים בזמן האחרון למרות שהיא לא מכנית אני אחיה עם זה (במיוחד שחסכתי 47 דולר עם תקציב דחוק בכל מקרה)

תודה בכל מקרה על הסיוע!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הULTIMATE

פה !משומשת! ב95 דולר http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B003ZJ5B4I/ref=dp_olp_used?ie=UTF8&m=A2L77EE7U53NWQ&qid=1308453756&sr=1-1&condition=used עד כמה שאני יודע אמאזון לא שולחים לארץ

ופה חדשה ב99 דלר http://www.alwayslowest.com/AL/index.cfm?fuseaction=shop.dspSpecs∂=18890277 ואני לא יודע אם הם שולחים לארץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...