פורסם 2011 ביוני 1715 שנים פעם הייתה אפשרות בכל המסכים לשחק עם הרוחב והגובה של המסך בשביל לגרום לדסקטופ להימתח על כל המסך.אין לי את האפשרות הפיזית במסך , יש אופציה של תוכנת צד שלישי שתעשה את זה ?
פורסם 2011 ביוני 1815 שנים מחבר כן על זה אני מדבר , אני יודע שזאת בקשה מוזרה אבל יש לי בעיה חשוכת מרפא.הכרטיס מסך שלי פגום וגורם לזה שיש לי משהו מציק בפינה של המסך ואם הייתי יכול למתוח את המסך קצת זה היה נעלם.או למתוח או להזיז בעצם אחד מהם.
פורסם 2011 ביוני 2015 שנים מחבר אם הייתי צריך עזרה שמישהו יפתח לי את הארנק וילך איתי לקנות כרטיס הייתי פותח פוסט אחר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.