פורסם 2011 ביוני 1415 שנים היי לכולם הציעו לי דרך העבודה את Harman Kardon SB16 במחיר של 1980 ש"ח במקום 4000 . מישהו מכיר את המערכת ?עבד איתה בעבר ? עסקה שווה ? תודה
פורסם 2011 ביוני 1515 שנים מוזר גם לי הציעו את הדיל הזה ... כנראה שאנחנו עובדים ב hot או מקום גם אני מברר לא שמעתי משהו מיוחד על המערכת ולא ברור מה היא כוללת... אם אתה יודע אשמח לתשובה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.