פורסם 2011 ביוני 1214 שנים נחמד, רק ש notebookclub לא נותנים אחריות לפיקסל שרוף בודד גם לא ביום הרכישה,ולא מאפשרים בדיקה כזו בחנות בעת הקניה.
פורסם 2011 ביוני 1314 שנים זה לא צריך לעניין אותך כל-כך. DELL נותנים אחריות גם לפיקסל בודד אם הוא בהיר. פיקסלים כהים לא מפריעים במרבית המקרים, אלא אם כן מתעקשים לשים לב אליהם.
פורסם 2011 ביוני 1314 שנים בדרך כלל נכון דרשת, אבל לפעמים לא.מי כמוך יודע לאחר שקיבלת לבדיקה את המסך 2209wa שסופק לי ע"י נקסטופ בנסיבות שנויות במחלוקת,ונוכחת בעצמך כיצד פיקסל מת שחור שהיה בולט במרכז המסך בהחלט יכול להפריע.
פורסם 2011 ביוני 1314 שנים הוא לא הפריע לי. הוא הפריע לך. בגללו לא קנית מסך מצוין במחיר מצוין. האם לדעתך זה היה שווה את זה?
פורסם 2011 ביוני 1314 שנים מה מיוחד במחיר הזה? ב 901 ש"ח בהתניה של קניית מחשב http://tms.co.il/product/10207 סימנתי 10 חתיכות ונראה שניתן לבצע הזמנה
פורסם 2011 ביוני 1414 שנים הוא לא הפריע לי. הוא הפריע לך. בגללו לא קנית מסך מצוין במחיר מצוין. האם לדעתך זה היה שווה את זה? עמדתך ידועה וברורה, אתה חושב כי (כמעט) תמיד פיקסל שרוף אינו נראה בעין, אלא עצם הידיעה על קיומו מפריעה לרוכש מסך חדש. ראוי שתפנים שישנם אנשים שכן רואים פיקסל שרוף וזה כן מפריע להם. ולשאלתך, אני כלל לא מצטער על שלא רכשתי מסך שנוי במחלוקת מחנות שנויה במחלוקת (שספק אם היא בכלל קיימת, דבר המחזק את טענתי) ואני מרוצה שבעתיים ממסך חדש DELL U2311H שרכשתי במכירה הקבוצתית פה בפורום משבוע שעבר - כל היתרונות = גם יותר טוב, גם מחנות אמינה (TMS), גם בלי פיקסל שרוף, וגם הרבה יותר זול. ולסיכום, מופלא בעיני מדוע אתה תמיד קופץ בראש כאשר מזכירים פיקסל שרוף וטוען שזה לא מפריע. סביר לאמר כי בעניין זה אתה בדעת מיעוט בפורום, ורוב האנשים חושבים אחרת ממך, כולל עמיתיך מנהלים פעילים ובעלי וותק בפורום.
פורסם 2011 ביוני 1414 שנים ולסיכום, מופלא בעיני מדוע אתה תמיד קופץ בראש כאשר מזכירים פיקסל שרוף וטוען שזה לא מפריע. סביר לאמר כי בעניין זה אתה בדעת מיעוט בפורום, ורוב האנשים חושבים אחרת ממך, כולל עמיתיך מנהלים פעילים ובעלי וותק בפורום. לכל אחד מאיתנו יש דברים קטנים שמרגיזים אותו. אצלי, אחד הדברים היא ההתעקשות (לטעמי, ברוב המקרים, מטופשת) של מרבית האנשים לעשות עניין מפיקסלים שרופים במסכי LCD. ודווקא משום שאני בדעת מיעוט, חשוב לי "לקפוץ בראש" ולומר זאת, כי אם אני לא אעשה זאת, מי כן?
פורסם 2011 ביוני 1514 שנים יש המלצה בקרב חברי הפורום לחנות הטובה ביותר לקנות ממנה את המסך ? המחיר דומה בכל החנויות.יש עדיפות למקום מסויים מבחינת גרסה (REV), אמינות ואחריות באיזור המרכז ?האופציות בשבילי כרגע הן IQPC, TMS, RSM ו Pandas.
פורסם 2011 ביוני 1514 שנים שלושת החנויות הראשונות ראויות, הרביעית שנויה במחלוקת.אם חשוב לך לקבל הבטחה להחלפת המסך אם מתגלה פיקסל שרוף (רק בעת קבלתו, אח"כ לפי מדיניות היצרן) אז קנה ב- TMS.בקנייה הקבוצתית אצלם משבוע שעבר הם בדקו את המסכים (למי שרצה) אצלם לפני המשלוח. המסך שקיבלתי מהם: U2311H Rev A02
פורסם 2011 ביוני 1514 שנים מי השנויה במחלוקת, Pandas או RSM ?האחריות בכל החנויות היא מהיבואן הרשמי ?ומה המדיניות של דל בנושא ?
פורסם 2011 ביוני 1514 שנים פנדה. אחריות יבואן בכולן, לא נראה לי שמי מהן מיבאת ביבוא מקבילי. לפרטים נוספים בקשר לאחריות: Israel 1809 444688Monday - Friday 9AM to 5PM Local Time
פורסם 2011 ביוני 1514 שנים יש 2 יבואנים רשמים של DELL בישראל.בלי לציין שמות- אבל אתה מקבל שרות ישרות ממעבדות של DELL.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.