עבור לתוכן

Respawn Entertainment’s Game is a Sci-fi Shooter

Featured Replies

פורסם

בעע ציפיתי לSHOOTER רציני.

פורסם
  • מחבר

מה זה רציני?

אולי התכוונת לSHOOTER לוחמה מודרנית צבאי..

אני דווקא בעד המהלך כי לפיסי אין הרבה משחקי יריות בזאנר שהיה בעבר הבולט במשחקי מחשב.

דוגמאות למשחקי Sci-fi Shooter:

Killzone

Resistance

Halo

ואפילו Battlefield 2143 נמצא באותה קטגוריה

פורסם

מכיוון שאני בספק שיצא כותר חדש של BF בסוף שנה הבאה, עקב ההשקעה הענקית ב-BF3 (אני לפחות מקווה ככה). אפשר להניח שהכותר הזה יתחרה שנה הבאה ב-COD9? (כמו ש-MOH הכושל ניסה)

פורסם

זה היה כלכך ברור, EA בחיים לא היו נותנים להם לעשות עוד שוטר כמו MW... זה כמו לירות לעצמך ברגל, הם כבר הציבו את BF3 בתור הקונטנדר לMW3 ומשם הסדרה תלך ראש בראש, והצימוד של Bungie עם Activision חייב את EA לבנות סדרה שתוכל להתחרות ב Call of Spartans Modern Halo Devolved...

מכיוון שאני בספק שיצא כותר חדש של BF בסוף שנה הבאה, עקב ההשקעה הענקית ב-BF3 (אני לפחות מקווה ככה). אפשר להניח שהכותר הזה יתחרה שנה הבאה ב-COD9? (כמו ש-MOH הכושל ניסה)

אם COD לא יעבור למחזור של 18-24 חודשים כמו שאני מעריך שיקרה(עם הסיום של MW), אז BF יעבור למחזור שחרור שנתי מבוסס על DICE & FRIENDS בדומה לCOD.

פורסם

EA לא יכולים להגיד להם מה לעשות, RESPAWN חברה פרטית, EA רק מפיצה את המשחק. הם דיברו גם לפני זה על זה שהם רוצים לעשות משחק עתידני יותר.

נשמע נחמד, ניראה אם הם יגיעו ל E3 שנה הבאה. EA עוד לא הזכירו שוטר ל 2012 אבל הימור שלי זה יהיה MOH ולא משחק של RESPAWN.

פורסם

יופי של ידיעה, קצת דם חדש לזירת ה-FPS. ומי יודע להכניס רענון ושינוי אם לא הם.

האמת שזה לא היה צעד מפתיע, מי שזוכר עוד ב-2008 / 2009 היו הרבה שמועות ש-infinity ward הולכים לדלג על המשך לסדרת modern warfare לטובת משחק יריות עתידני. http://www.joystiq.com/2008/07/10/xbox-world-360-infinity-ward-definitely-working-on-sci-fi-sho/

בתקופה שהדברים התפוצצו בין activison ל- infinity ward היו דיבורים על כך שהויכוח היה סביב המשך שלישי לסדרה, שהאחרונים סירבו לקחת בו חלק. כנראה שזה היה חידוש אחד יותר מדי עבור המפיצה, שגם התנגדה לזנוח את ז'אנר מלחמת העולם ה-2 לטובת הלוחמה המודרנית.

כי מה יותר בטוח מלהישאר מקובעים ולסחוט עוד קצת מהפורמולה המנצחת?

פורסם
  • מחבר

אכן.

מצער שלא מעט אנשים עדיין מעדיפים להשען על אותן נוסחאות כי זה מה שהולך היום

יש את סדרת COD ויש את סדרת BF ויש את סדרת ARMA ויש עוד ועוד ועוד משחקי מלחמה צבאיים מודרנים.

זה מה שהורגלנו בשנים האחרונות, איפה המקוריות/גיוון?

האנשים שם יודעים בדיוק איך לפתח משחק FPS משובח ולתת לו חיים במולטי.

קחו את קרייסיס 2 למשל (שגם הוא אגב נשען על אותה קטגוריה), מה שמבדיל את המולטי של קרייסיס 2 למולטי טוב

זה האנשים שעומדים מאחורי הפיתוח.

מתי בפעם האחרונה ידענו משחק יריות רשת משובח שהוא לא צבאי ?

החלטה טובה של ריספאון

פורסם

EA לא יכולים להגיד להם מה לעשות, RESPAWN חברה פרטית, EA רק מפיצה את המשחק. הם דיברו גם לפני זה על זה שהם רוצים לעשות משחק עתידני יותר.

נשמע נחמד, ניראה אם הם יגיעו ל E3 שנה הבאה. EA עוד לא הזכירו שוטר ל 2012 אבל הימור שלי זה יהיה MOH ולא משחק של RESPAWN.

אתה כלכך נאיבי? EA לא רק מפיצה את המשחק, היא ממנת את הפיתוח שלו, וברוב המקרים גם שומרת על הזכויות המלאות ל-IP. אם EA אומרת לא אז לRespawn לא יהיה איפה לעשות Respawn... אלא אם הם באמת חושבים שחברה כמו Ubisoft יכולה להחזיק היום מותג FPS רציני, או הם מוכנים להצתרף לכת הזנימקסולוגיה שגם היא לא כלכך בטוח שמסוגלת להחזיק במותג בסדר הגודל של Respawn רוצים להחיות(MW2 עלה כ-50 מיליון דולר בפיתוח, ועם תקציב השקה כולל של יותר מ-200).

פורסם
  • מחבר

זה ש MW2 עלה רבע מיליארד דולר לא אומר הרבה.

המותג COD כבר היה ידוע לכל, התחזיות ידעו לנבא קצב מכירות מטורף וההשקעה היתה די "בטוחה"

מותג חדש בזאנר ה FPS צריך לעבור לפחות כותר אחד מוצלח בשביל שיהיה אפשר להמר עליו ולשים הרבה מאוד כסף על שיווק

זה לא קורה בדרכ בכותר הראשון שרוב ההשקעה היא בפיתוח ופחות בשיווק.

פורסם

רוב ההשקעה היא מעולם לא בפיתוח אלא רק בשווק, גם משחק ממוצע שעולה כ-10 מיליון דולר לפתח תקציב השווק שלו יהיה לפחות פי-3.

בנוסף עם מותג חדש, בטח שבסקאלה שEA ההשקעה בשווק היא כלום יחסית להבניית המותג עצמו(גם שווק אבל ממש לא בדיוק). אם אתה חושב אפילו לשניה שבאנג'י עובדים היום על משחק בפחות ממה שהם עבדו עליו בHALO3 אתה פשוט חי בסרט, מה עוד שכל זה עדיין לא משנה את העובדה שלמפתחת היום, אפילו למפתחת צד ג' אין יותר מידי חופש פעולה אלא אם אתה ממש כשרון מיוחד ועד עכשיו ישנם 2 חברות שהצליחו לעשות זאת, Bioware וBlizzard, והכשרון המיוחד כמובן לא קשור בגרוש וחצי לפיתוח המשחק עצמו אלא לניהול העסקי, החברות הללו שמרו על כל הזכויות לכל IP שהם פיתחו מאז ומעולם, ומעולם לא נתנו לשום מפיצה את דריסת הרגל הקטנה ביותר בתוך תהליך הפיתוח בצורה כלשהי(למרות שיש סיכוי לא רע שBW מתחילה להקפל פה ושם).

פורסם

אני לא נאיבי בכלל, EAP לא נוגעת במשחקים שהיא מפיצה. זה נכון ל ODDWORLD, bulletstorm, למשחקים של VALVE ו RAGE (לפני ש ZENIMAX קנו את ID).

ל EAP אין זכויות על ה IP בשום מצב, בחלק מהמקרים גם אין התחייבות למספר מסויים של משחקים שהמפתחת תתחייב לספק (VALVE למשל יכולה לבחור מפיצה אחרת עם היא רוצה, ID גם לא התחייבו למספר מסויים של משחקים ואני דיי בטוח שגם EPIC לא).

יש לזה הרבה יתרונות אבל זה לא תמיד מושלם, את ODDWORLD (האחרון מ 2005) זה דפק, מדובר במפתחת מאוד קטנה ו EA בחרו לא לקדם את המשחק ולא להוציא עליו הרבה כסף לפרסום והוא נכשל כי אף אחד לא ידע שהוא יוצא. עם bulletstorm זה עבד דיי טוב כי ל EPIC לא חסר כסף ול VALVE זה עובד מצויין למרות שבטוח תיהיה עויינות קלה אחרי ש EA פתחו את ORIGIN.

אני מאמין ש EA יתנו להם מספיק כסף לשיווק אבל אחרי מה שהם הראו בשנים האחרונות EA איבדה את היכולת שלה לנהל שיווק טוב למשחקים חדשים.

בקשר ל ZENIMAX, אל תדאג להם, הם חוסכים מיליוני דולרים כל שנה בעזרת צמצום ה QA שלהם ל 0 :lol: וגם להם ממש לא חסר כסף, חברה שהוקמה על ידי קבוצה של מפתחים שהתעשרו ולא רצו להיות מחוייבים לחברה אחרת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים