איזו ספקית הכי מומלצת היום? (P2P, STEAM, פינגים לחו"ל) - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזו ספקית הכי מומלצת היום? (P2P, STEAM, פינגים לחו"ל)


ori14

Recommended Posts

איזו ספקית הכי מומלצת היום לשימושים בכותרת? שמעתי שחברות מסוימות חוסמות את הסטים ומחסימה/ האטה של P2P סבלתי לא מעט בעצמי.

עניין הפינגים- כרגע אני באורנג ומרוצה מאוד אבל בCOD BO לא מספיק שהשרתים הכי קרובים הם באירופה אני (ועוד לא מעט שאני מכיר שיש להם אורנג) תמיד מקבל 30-60 יותר פינג מאנשים בבזק לדוגמה

תשתית NGN אם זה משנה.

תודה מראש,

אורי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל 018 יש "בעייה" עם התקשורת לשרתים של STEAM.

ל 012 היו בעבר בעיות רציניות עם STEAM, כל כך קשות ש STEAM הכניסו אותם לרשימה (עולמית ודיי קצרה) של ספקיות בעייתיות.

שאר החברות לא עושות בעיות עם STEAM אבל חלקן כן עושות בעיה עם הורדה על MAX בחלק מהשעות.

מבדיקות שעשיתי בחודשים האחרונים:

טריפל C - האינטרנט עובד טוב, טראקרים פרטיים עובדים מצויין, ציבוריים טיפה פחות טוב. STEAM עובד ומוריד מצויין לאורך כל היום אבל הפינגים במשחקים לא מדהימים. ב BLACK OPS הפינג היה בין 130 ל 150 (דיי גבוה, דומה ל 014 בלי גיימר), ב MW2 היו בעיות מורגשות.

014 - האינטרנט עושה מידי פעם בעיות (יש הרבה דיונים בפורום), טראקרים לרוב עובדים טוב, גם ציבוריים וגם פרטיים. STEAM מוריד בסדר אבל לפי מה שהבנתי ממשתמשים אחרים לא תמיד על MAX (אם יש לך נגיד 12M אז הוא יוריד על 700-800 ברוב הזמן). בלי גיימר הפינגים לא משהו, עם גיימר הפינגים דיי טובים, ב BLACK OPS בסביבות ה 120-140 וב MW2 עובד מצויין. במשחקים אחרים (לדוגמה HOMEFRONT) יצא לי ליראות בעיות עם 014.

012 - אומרים שיש שיפור, טראקרים עובדים יותר טוב מפעם. הפינגים במשחקים לא רעים, במיוחד לא אם יש לך גיימר. לא יודע כמה כדאי כי היו איתם הרבה בעיות בעבר ויצא להם שם דיי רע.

013 - מידי פעם יש בעיות עם טראקרים, במיוחד עם ציבוריים. עם גיימר הפינגים דיי טובים, ב BLACK OPS יכולים לרדת אפילו ל 100-110, לא יודע מה הולך בלי גיימר. אני הייתי איתם כמה שנים ועברתי כי לא הייתי מרוצה.

ORANGE - מחירים מאוד גבוהים! הגלישה בסדר, מידי פעם יש בעיות. STEAM עובד בלי בעיה ומוריד על MAX ברוב הזמן, במקרים בודדים המהירות יכולה לרדת אפילו ל 20K אבל זה דיי נדיר. הפינגים במשחקים מאוד טובים בהשוואה לאחרים, ב BLACK OPS יש שרתים עם פינג של 80-100, גם ב MW2 ו HOMEFRONT עובד טוב מאוד. בטראקרים ציבוריים יש בעיה מורגשת וגם עם סטרימינג יש בעיות קשות, ליראות משהו ב YOUTUBE יכול להיות כאב ראש בשעות מסויימות.

אם אתה רוצה לשחק ויש לך כסף ORANGE היא הבחירה הכי טובה אבל אתה תשלם על זה בדברים אחרים. בעיות קשות בסטרימינג, צורך בטראקרים פרטיים טובים (היום לא כזה בעיה) ובעיות עם הורדות HTTP מהרבה אתרים טובים וידועים. גם מול השרתים של ו MS התקשורת שלהם טובה (למקרה שיש לך PS3 או XBOX360), מהשרתים המקשים של שלרוב עושים בעיות זה מוריד לי על 700-800. לי נגיד המחיר מאוד יקר אז אני משלם להם על 7M במקום על 12M, מספיק לי. אני גם מעדיף משחקי על פני דברים אחרים, חוץ מהסטרימינג לא מפריע לי החסרונות שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין שאתה אומר שיש לך כאלה פינגים באורנג', אני אף פעם לא יורד מ120-130 בBO.

ותמיד היו לי בעיות בסטרימינג, אף פעם לא חשבתי להאשים את אורנג.

תודה רבה :xyxthumbs: כנראה שאני אשאר באורנג/ אעבור לבזב"ל עם גיימר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...