עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ראוטר חדש- לא מצליח להתחבר לרשת

Featured Replies

פורסם

החלפתי את המודם הישן והראוטר של נטגיר בראוטר חדש מבזק (netgear dgn2200). משום מה אין לי גישה לאינטרנט מהמחשב הראשי (שמחובר פיזית לראוטר). כאשר חיברתי פיזית את הראוטר ללפטופ, החיבור עבד בלפטופ.

מחקתי את החייגן הישן (למרות שלא עשיתי בו שימוש). כמו שאמרתי, היה לי ראוטר ישן של נטגיר שהיה מחבור למחשב. לא מצאתי במחשב תוכנה של נטגיר, אלא רק תיקייה עם שתי קבצים קטנים. כן יש לי קישור לאתר של נטגיר ושם יש את ההגדרות של הראוטר. אני לא יודע אם מה שאמרתי קשור בכלל.

פורסם

אם אתה מצליח להתחבר לאינטרנט עם הלפטופ בחיבור אלחוטי, החייגן כבר מוגדר בנתב.

במחשב הנייח פתח חלון Cmd, תרשום ipconfig /all ותעתיק לכן את הפלט.

פורסם
  • מחבר

חיברתי את הלפטופ פיזית, לא בחיבור אלחוטי.

יש משהו ספציפי בפלט שאתה מחפש?

פורסם

האם הגדרת את ה-NETGEAR החדש שלך דרך האתר http://bnet.bezeq.co.il? לצורך החיבור לאינטרנט אתה צריך רק את ה-NETGEAR החדש - אין לך צורך במודם ובראוטר הישנים שלך.

פורסם
  • מחבר

לא הגדרתי כלום בראוטר חדש. דיברתי עם התמיכה של בזק, לקחו ממני מספר MAC. אין בעיה לגלוש עם הראוטר במחשב הנייד. זה משהו במחשב הנייח

פורסם

אז נחזור למה ש-PONGO כתב לך -- תעלה לכאן פלט מלא של ipconfig /all - אין בכך שום חשש אבטחתי.

פורסם
  • מחבר

חבר'ה הצלחתי להתגבר על הבעיה.

הייה לי איפי קבוע. כששניתי את זה בחזרה שאני אקבל אייפי אוטומטי זה הסתדר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.