עבור לתוכן

מכרו לי כונן קשיח משומש. מה לעשות? [נפתר]

Featured Replies

פורסם

רגע רגע, לפני שנועלים :)

אתה אומר שהגיע אתמול שליח לקחת את הכונן וצריך להגיע עוד שליח

להביא לך כונן חדש ?

:nixweiss:

  • תגובות 61
  • צפיות 10.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם
  • מחבר

רגע רגע, לפני שנועלים :)

אתה אומר שהגיע אתמול שליח לקחת את הכונן וצריך להגיע עוד שליח

להביא לך כונן חדש ?

:nixweiss:

כל עוד אני מקבל את הHDD שלי, לא ממש אכפת לי איך הם עושים את זה. :)

אני מניח שיש להם את הסיבות שלהם (?)

פורסם

זכותם הלגיטימית, זה בטוח, והסיבות שלהם איתם.

רק זה לא לגמרי ברור לי , זה הכל.

:xyxthumbs:

פורסם

מה לא ברור, דבר ראשון שהעדות המרשיעה תשב אצלם ולא אצלך.

פורסם

אאאאני לא חושב :nono:

לא אחרי שהחנות / נציג מטעמה הודה בטעות קבל עם ועדה !

שזה כאמור יאמר לזכותם.

פשוט, הרי הפריט שצריך להחליף כבר ידוע, נותנים לשליח את החדש ולוקחים

מהלקוח את הלא חדש. זה לפחות מה שההיגיון שלי :silly: אומר.

אבל חנות שמריצה כל דיסק קשיח בדיקות הישרדות :nixweiss: , לך תדע מה ההיגיון שלה .

:xyxthumbs:

פורסם

אני לא מבין אתכם, ואולי באמת הגיע הזמן לנעול את הדיון עד שפותח הדיון יעדכן איך הסתיים העניין.

ראשית, כל פעם שנפתח דיון כזה ישר מחפשים איך לנגח את החנות.

שנית, עכשיו כשעושה רושם שהחנות עושה כל מה שביכולתה כדי לחסוך מפותח הדיון המשך עוגמת נפש ובזבוז זמן, זה עדיין לא טוב ועכשיו תוהים למה שולחים שליח פעמיים, ואף רומזים שכוונת החנות היא ל"העלים ראיות".

חנות היא עסק וצריכה להתנהל ככזה. הציפייה שיש פה בפורום של חלק מהאנשים כאילו לכל בעיה צריך להימצא פתרון מיידי תוך רגע וכל מה שלא מוחלף ישירות במקום מרגע שכף רגלו של הלקוח נכנסה במפתן החנות הוא עילה מספיק טובה להתחיל שוב להתנגח בחנות כזאת או אחרת היא פשוט לא ריאלית. אם צורת ניהול של חנות מסוימת לא נראית לכם באופן כללי, פשוט אל תקנו בה.

אבל מספיק כבר עם הדיונים הארוכים והמיותרים האלה שכל מטרתם היא רק לחפש מה החנות לא עושה בסדר ולמה שוק החומרה בארץ לא טוב. זה באמת כבר נמאס.

לא ששוק החומרה בארץ מושלם, לא שאין חנויות שהתנהלותן היא באמת לא לעניין, אבל ההתנפלות האוטומטית הזאת בכל דיון בסגנון הזה שנפתח, מתחילה כבר לעייף.

מעורבות החנויות בקהילה ומשוב מהקהילה לגבי החנויות הוא כלי מאוד חשוב ושימושי לשני הצדדים לדעתי, אבל רק בתנאי שהוא נעשה כמו שצריך ובאופן ענייני.

פורסם

הדיון ננעל עד לתגובה נוספת של החנות או פותח הדיון (נא לפנות לאחד ממנהלי הפורום בהודעה פרטית כדי להוסיף את התגובה שלכם).

פורסם

תגובתו של קיריל מ-TMS:

אנו עובדים עם חברת שליחויות UPS. השליח אינו עובד של TMS, ולכן לא ניתן שאותו שליח יעשה איסוף של מוצר וגם יביא את הדיסק החדש. בקשה לאיסוף הוכנסה למערכת של חברת UPS ביום ראשון ולמחרת אספו ממו את הקשיח הישן. משלוח של קשיח החדש + מוצר נוסף שאותו לקוח הזמין ביום חמישי יצא גם ביום ראשון. בעיה קטנה הייתה בכך ברגע שהלקוח עשה הזמנה של מוצר נוסף, הוא נשלח לנקודת שירות שלנו בראשון לציון לאיסוף עצמי כפי שיצא המשלוח הקודם (עם קשיח בעייתי). הטעות הקטנה תוקנה היום שמשלוח יצא לכתובת הפרטית של לקוח ויגיע אליו מחר בשעה טובה.

נ.ב. הטעות עם הקשיח שהייתה עליו מערכת הפעלה כנראה לא באשמת TMS. בעוד קשיח מאותה סדרה שהגיע באותה הזמנה התגלתה מערכת הפעלה. הנושא העובר ליבואן לבירור.

פורסם
  • מחבר

היום הגיע הכונן הקשיח החדש וכבר התקנתי עליו מערכת הפעלה. יש לו 0 שעות עבודה בS.M.A.R.T והכל נראה תקין. מבחינתי ההעניין סגור.

אם פגעתי במישהו או גרמתי למישהו עגמת נפש באשכול זה אני מבקש להתנצל, זו לא הייתה הכוונה.

פורסם

שהחיינו וקיימנו........

כמו שכתבתי - סוף טוב, הכל טוב.

נו, עכשיו תתחדש !

אהה, ושכל אחד יפיק את הלקחים שלו :)

:xyxthumbs:

פורסם

תתחדש :) חבל שזה לא נפתר בדרך מעט פחות אגרסיבית.

פורסם

6 דפים של דיון במקום להרים טלפון קודם... גאוני.

פורסם
  • מחבר

מה ש"גאוני" זה להגיב לדיון בלי לקרוא אותו בכלל.

אולי באמת כדאי לנעול שוב?

פורסם

אני קראתי אותו מתחילתו ועד סופו וגם הגבתי באמצע.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים