תאימות כונן בחיבור ZIF לנטבוק - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תאימות כונן בחיבור ZIF לנטבוק


Oranl

Recommended Posts

זה יתאים, שים לב שהדגם שלך גם מופיע ברשימת המחשבים שאליהם זה מתאים. הכי טוב שתפרסם פה את הדגם של הדיסק הקשיח שלך ואז יהיה אפשר להשוות בדיוק.

בכל מקרה, אני נתקלתי במצב דומה עם מחשב compaq 1000 הזמנתי את ההרד דיסק הזה ונתקלתי באיטיות מחרידה בזמן התקנת , זה לקח ממש יותר משלוש שעות. לאחר מכן המחשב התנהג נורמלי אבל עדיין איטי יחסית בהעתקות קבצים. אני לא יודע אם זה קשור למחשב כי הוא הגיע אליי כשהוא כבר עם הרד דיסק גמור ולא יכולתי להפעיל אותו ולראות. אפשרות אחרת שזה בגלל שהדיסק הקשיח המקורי של המחשב היה 5400RPM וזה רק 3600RPM למרות שזה לא אמור להיות הבדל, או שיש הבדל אחר לדוגמה כמו CACHE על הדיסקים הקשיחים שהוא שונה. בדיעבד הייתי מעדיף לקחת דיסק קשיח יותר עם מפרט יותר דומה למה שהיה במחשב, ורק אם לא תהיה ברירה לקחת את המוצר הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או, סוף סוף..

תודה על התגובה.

זו באמת ההתלבטות שלי - האם ללכת על הכונן הזה או כונן אחר ב-4200RPM אבל בנפח קטן יותר. הכונן הקודם היה Toshiba 80GB ב-4200RPM דגם MK8009GAH. לחפש משהו כזה ולהתפשר על הנפח? (המחירים מאד גבוהים לנפחים גדולים בסל"ד הזה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אומר לך שוב: אין לי מושג מה גרם לזה, יכול להיות שזאת בעיה במחשב באופן ספציפי. יכול להיות שזה משהו נגיד ב CACHE של הכונן. אני סומך על המוכר שהכונן היה תקין ועובד, וגם הוא עבר את כל הבדיקות.

למחשב עשיתי את כל הבדיקות שאפשר וכשסיימתי את הההתקנה המחשב תפקד בצורה נפלאה, אפילו יותר מהר ממה שחשבתי. גלישה והכל, זה דגם גם עם מודם סלולרי הכל עבד יופי בלי שום בעיה. הדרייברים של קצת לא ברורים, אבל זה משהו אחר.

לא הצלחתי גם בפורום פה וגם בפורומים אמריקאיים להבין מאיפה הבעיה ועזבתי את זה כי המחשב עבד יופי. אני לא זוכר כבר מה היו המחירים, אבל בעקרון אם הפער גדול אז אין סיבה מיוחדת. עוד פעם, יכול להיות שהמחשב שטיפלתי בו היה ספציפית עם איזה דפקט שאני לא יודע כי המחשב הגיע אליי תקול לגמרי ולא יכולתי להשוות את זה למצב שלו לפני החלפת הדיסק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...