התלבטות בין P67A-UD4-B3 לבין Z68X-UD3P-B3 למטרות OC וSLI/CFX בתקציב 1000 ש"ח - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות בין P67A-UD4-B3 לבין Z68X-UD3P-B3 למטרות OC וSLI/CFX בתקציב 1000 ש"ח


original

Recommended Posts

איזה לוח משתלם יותר מבין השניים הבאים http://www.gigabyte.com/products/comparison/list.aspx?ck=2&pids=3759,3850 כמכלול? המחירים שלהם כמעט זהים, יש ביניהם איזשהם הבדלים מהותיים מלבד הצ'יפסט? לא כל כך הבנתי מהטבלה. שניהם עונים על הדרישות העיקריות שלי מהלוח (תמיכה בOC ובמערך כרטיסים) וכאמור הם עולים כמעט אותו דבר, עדיף ללכת על הZ68?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להבא, אין צורך להוסיף הודעה נוספת לאחר עריכת הכותרת, עריכת הכותרת עצמה מספיקה.

בקשר ללוחות, האם באחד יש משהו שאין באחר? אם אני לא טועה אז במקרה של הלוח Z68 הזה אפילו לא ניתן להשתמש בליבה הגרפית המובנית, כך שאתה בעיקר נשאר עם ה-Intel® Smart Response Technology כהבדל המהותי היחיד בין הלוחות, ומכיוון שעדיין לא ראיתי בדיקות מקיפות שנערכו בשימוש בטכנולוגיה הזאת אני לא יודע להגיד לך אם מדובר במשהו ששווה להתעקש עליו או שזה יותר גימיק.

בכל מקרה, יש לך את הASRock P67 4 שגם אותו כדאי לך לשקול.

הערה לסיום שלא קשורה ישירות לנושא הדיון. אם אתה מעוניין במערך מרובה כרטיסים גרפיים מבלי לדעת בדיוק למה אתה נכנס, אני באופן אישי ממליץ לך לבדוק את כדאיות הנושא יותר לעומק (בעיקר את המגבלות והחסרונות שלו) מכיוון שאלא אם כן אתה משחק ברזולוציות גבוהות חריגות, אין לך לדעתי שום צורך אמיתי במערך שכזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שכתוב בתיאור הלוח ובטוח כתוב במפרט הלוח (יהיו פשוט יציאות וידאו).

גם כדאי לבדוק אם בלוח מוטמעת טכנולוגיית Virtu שאמורה (כי עדיין אין מספיק עדויות על יעילותה בפועל) לחלק את העומס בין הליבה הגרפית המובנית (ביישומים שלא דורשים את הפעלת השבב הגרפי הייעודי) לבין השבב הגרפי הייעודי (במשחקים בעיקר).

לא יודע כמה זה יעיל, לא יודע אם זה בכלל מעניין אותך אבל זה וה-Intel® Smart Response Technology הם התכונות החדשות שיש בחלק מלוחות ה-Z68 ואין בלוחות המבוססים על P67.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשה לקבוע, זה תלוי בהרגלי השימוש שלך בעיקר. לדעתי אם אתה מתכנן לקנות לוח Z68 תמתין עם הקנייה קצת עד שיגיע לארץ מבחר לוחות גדול יותר (יותר אפשרויות זה תמיד יותר טוב כדי לבחור במשתלם ביותר) ועד שהמחירים שלהם יתאזנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...