פורסם 2011 במאי 1315 שנים קיבלתי ניום ראוטר netger dgn 2200 תקן nאיך אני אמור לדעת עם הכרטיס של הלפטופ שלי מתאים לתקן n ? הכרטיס הואdell 1397 wlan mini card
פורסם 2011 במאי 1315 שנים לא. זה כרטיס שתומך בתקנים b/g בלבד.אם אתה משתמש במחשב לגלישה בלבד ולא מעביר קבצים גדולים על הרשת האלחוטית, זה לא אמור להפריע יותר מדי.
פורסם 2011 במאי 1615 שנים מחבר העניין הוא שאני צריך קליטה טובה יותר,איך אני מזהה כרטיס עם תמיכה מתאימה ?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.