פורסם 2011 במאי 1614 שנים צודק, הרבה דברים משם לא עושים במשחקים היום... זה כי אין להם עומק בשנים האחרונות ז'אנר משחקי ההתגנבות גוסס. ספלינטר סל הפך למשחק יריות מטומטם בכותר האחרון ושתי הסדרות האחרונות שאולי ישארו נאמנות למקור הן היטמן ו THIEF (הרביעי אמור לצאת מתישהו בקרוב). דרך אגב, למי שאוהב משחקי התגנבות אמיתיים בסגנון היטמן כדאי לנסות את סדרת death to spies. אני חושב ששני הכותרים בסדרה הזאת הם משחקי ההתגנבות האמיתיים היחידים שיצאו בשנים האחרונות.
פורסם 2011 במאי 1614 שנים סדרה נחמדה אבל אין מה לשהוות להיטמן.שם אתה משחק מרגל במשחק צבאי בתקופת מלחמת העולם ה 2
פורסם 2011 במאי 1614 שנים סדרה נחמדה אבל אין מה לשהוות להיטמן.שם אתה משחק מרגל במשחק צבאי בתקופת מלחמת העולם ה 2אולי היסטורית זה בתקופה אחרת אבל מבחינת הגיימפליי זה ממש זהה (כמעט העתק) להיטמן. משחק התגנבות הארד קור אמיתי, כלי נשק מסוכנים, שימוש בתחפושות ושלבים פתוחים לגמרי ולא ליניאריים. ברור שהיטמן יותר מוצלח וזה גם לא חכמה להשוות בין שתי המפתחות של המשחקים, אבל בתחום של משחקי התגנבות זה בהחלט משחק מצויין למי שאוהב את היטמן. או בקיצור: למי שלא מכיר את death to spies ורוצה להעביר את הזמן עד שיצא ההיטמן החדש שווה לנסות.
פורסם 2011 במאי 1614 שנים היטמן הבא יפול ויקום נטו על כמות האינטרקציה עם הסביבהלא משנה גרפיקה/סאונד/עלילה ככל שיוסיפו יותר דרכים יותר יצירתיות להרוג אנשים הביקורות בהתאם
פורסם 2011 במאי 1714 שנים אני חושב שאם המשימות לא יהיו לינאריות אז זה יתן למשחק שידרוג משמעותי.בכל המשחקים בסדרה עד היום המשימות מנהלות לפי קו ארועים קבוע מראשכל הדמיות מתחילות מנקודה איקס ועושות מסלול קבוע ,כל פעם שאתה עושה משימה מחדש אתה כבר יודע מי יגיע לאן ומתי ואיך לתפוס אותו.
פורסם 2011 במאי 1714 שנים אני חושב שאם המשימות לא יהיו לינאריות אז זה יתן למשחק שידרוג משמעותי.בכל המשחקים בסדרה עד היום המשימות מנהלות לפי קו ארועים קבוע מראשכל הדמיות מתחילות מנקודה איקס ועושות מסלול קבוע ,כל פעם שאתה עושה משימה מחדש אתה כבר יודע מי יגיע לאן ומתי ואיך לתפוס אותו.המשימות בכל זאת לא היו ליניאריות כי היו לך המון דרכים להגיע למטרה שלך ולחסל אותה. והשלבים היו פתוחים לגמרי בלי "קירות בלתי נראים" או דלתות קסומות שנפתחות רק אחרי שסיימת פעולה מסוימת (כמו בספלינטר סל למשל).
פורסם 2011 במאי 1714 שנים אם המטרה הולכת במסלול קבוע זה מאד לינארי.אז אני יכול להחליט שאני מוריד אותו כשהוא מגיעלמקום X או Y ביריה או בחניקה אבל עצם העובדהשכל פעם שתשחק את המשימה הוא יעשה את אותו מסלול בדיוקמורידה מהאתגר.
פורסם 2011 במאי 1714 שנים אם המטרה הולכת במסלול קבוע זה מאד לינארי.אז אני יכול להחליט שאני מוריד אותו כשהוא מגיעלמקום X או Y ביריה או בחניקה אבל עצם העובדהשכל פעם שתשחק את המשימה הוא יעשה את אותו מסלול בדיוקמורידה מהאתגר.זה לא קשור לשאלה אם משחק הוא ליניארי או מתרחש בעולם פתוח. זה רק נוגע לשאלה עד כמה הוא מאתגר. השלבים בהיטמן תמיד היו לא ליניאריים. אני מסכים שזה היה יותר מאתגר אם היו דברים לא צפויים בשלבים, אבל בהתחשב ברמת הקושי הגבוהה ובאפשרות לשמור מספר מוגבל של שמירות בכל שלב - זה היה הופך את המשחק למאוד מאתגר עבור רוב השחקנים.
פורסם 2011 במאי 1814 שנים אני לא מתכוון להתווכח אם השימוש במושג לינארי הולם פה או לא.לפי דעתי הכנסת אלמנטים משתנים בכל פעם כשחוזרים על שלב מסוייםיכולה להוסיף לו המון.
פורסם 2011 במאי 1814 שנים היטמן הוא לא משחק לינארי, הוא כן משחק תבניתי ומתוסרט - יש הבדל גדול.בלעדי התבניות והתסריטים אגב, המשחק לא באמת היה אפשרי(גם פעולות צבאיות בעולם האמיתי מסתמכות על תבניות, למשל: מתי השומרים בשער הראשי לבסיס מתחלפים). היטמן הוא הלכה למעשה משחק פאזלים די מתוחכם. במקום הפאזל של "איזה ידיות אני צריך להזיז לאן בשביל שהדלת תיפתח", הפאזל הוא "אילו פעולות הכי כדאי לי לעשות, ובאיזה סדר, על מנת להתנקש במטרה?" כלומר - התשובה תהיה מעין "אלגוריתם" פשוט המתבסס על הנחות היסוד שהן התבניות. משהו כמו "לחבוט בשומר הבודד, לקחת לו את הבגדים ואיתם להיכנס לאחוזה - להשתיל פצצה בטלפון האישי של המטרה - לדאוג שהמטרה תענה לטלפון".ביטול התבניות במקרה הזה יגרום לכך שהפתרון אינו קביל - אם פעם אחת שאתה משחק השומר כל הזמן בודד ובפעם השנייה הוא לא? היטמן הוא משחק פאזלים המתבסס על trial and error. ללא התבניות, כל ה-trial and error נעלם - וזה אומר שעל מנת לסיים משימה צריך לעשות אותה בOne sitting, או משהו דומה לכך. בעייתי מאוד ובעצם הופך את המשחק למשהו אחר לגמרי.
פורסם 2011 במאי 2914 שנים http://gamer.nana10.co.il/Article/?ArticleID=804301בדוק הרסו את המשחק...ראינו מה קרה לפלינטר סל
פורסם 2011 במאי 2914 שנים בטח שיהרסו.להצהיר שהם הולכים להתאים את המשחק לכולם זה בדיוק מה שיוביסופט עשו לפני הזבל האחרון ששיחררו בספרינטל סל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.