האם הלוח TP67XE של Biostar משתלם למחיר ביחס להיצע שלו? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם הלוח TP67XE של Biostar משתלם למחיר ביחס להיצע שלו?


original

Recommended Posts

נתקלתי בלוח הזה http://tms.co.il/product/10127 שהוא מצ'יפסט P67 ומציע תמיכה בOC ובמערך כרטיסים בתצורת X8 X8. המחיר שלו מאוד קורץ, יש כאן איזשהו קאץ'? בביקורת עליו http://www.xbitlabs.com/articles/mainboards/display/biostar-tp67xe.html הם טוענים בין היתר שיכולות הOC קצת מוגבלות ושאין בו יותר מדי פונקציות, אבל אם שתי הדרישות העיקריות מלוח לסוקט 1155 הן תמיכה בOC ובמערך כרטיסים, הוא הרבה יותר משתלם מבחינת יחס עלות-תועלת מלוחות שיקרים ממנו במאות שקלים כמו P67A-UD4-B3 של GIGABYTE או P8P67 Pro B3 של ASUS וגם מלוחות זולים יותר כמו P67 EXTREME 4 B3 של או DP55WG של או P67A-GD53 B3 של , או שאני מפספס כאן משהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדובר בנושא חדש שאינו קשור לנושא הדיון המקורי ולכן עליך לפתוח דיון חדש עבורו.

כדי להקל עליך פיצלתתי את ההודעה, ערוך בבקשה את כותרת הדיון לכותרת עניינית על-פי חוקי הפורום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כפי שאתה יכול לקרוא בסקירה שאליה קישרת, היכולת לבצע איתו OC היא מוגבלת, כך שאם OC היא דרישה, זה לא בדיוק הלוח הכי משתלם (אלא אם כן מדובר ב-OC סמלי ואז בעקרון חבל בכלל לבצע אותו). מצד שני אם מתוכנן OC מתון אך עדיין בעל משמעות, נניח לאזור 4-4.2GHz כנראה שהלוח יעמוד בו בכבוד.

אגב, ברוב המקרים אפשר להסתפק במערך כרטיסים בתצורת x4 x4 מכיוון שמדובר בשני חריצים בתקן PCIe 2.0 ולדעתי מערך מרובה כרטיסים הוא בכלל מיותר לאור העובדה שאתה יכול לקבל חוויית משחק מלאה באמצעות כרטיס בודד ולהימנע מכל הסיבוכים וייקור המערכת הכרוך במערך מרובה כרטיסים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא.

ובניגוד לדור הקודם, בדרך כלל בלוחות הללו (צריך לבדוק את זה כמובן) גם החריץ השני הוא בתקן PCIe 2.0 כלומר מקבלים גם ככה רוחב פס כפול בהשוואה לללוחות של הדור הקודם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...