בעיית מסך קופא - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיית מסך קופא


Wile E Coyote

Recommended Posts

ברשותי מחשב כבן 3 שנים עם 2 גיגה זיכרון, מערכת הפעלה Windows 7 Ultimate וכרטיס מסך Nvidia 8600 GT.

כבר חודשים רבים יש לי בעיה שהמסך קופא ספונטנית, וכשזה קורה, אין מנוס מלאתחל את המחשב על ידי Reset (כי שום דבר אחר לא עובד). אני חושד בכרטיס המסך כגורם לבעיה, מאחר שכשהמסך קופא, התמונה שהיתה בו מתעוותת מעט. מותקנים אצלי במחשב הדרייברים הכי מעודכנים של הכרטיס.

כדאי לציין כאן כמה דברים (שאולי קשורים ואולי לא):

- ב-95% מהמקרים המסך קופא כאשר מתעסקים בשילוב של גרפיקה כבדה ואנימציה. לדוגמה, כשמשתמשים ב- Earth הסיכוי שהמסך יקרוס שואף ל-100%. כך גם בהפעלת משחקים כמו סימולטורים, וכן ב"טיול" על גבי מפות ברשת כמו "וואללה מפות".

- בתקופה האחרונה (אולי אפילו בשנתיים האחרונות) יש למחשב בעיה של Memory Dump (מסך כחול). זה קורה רק בהדלקה הראשונה של המחשב ביום, והמחשב מאתחל את עצמו 3-5 פעמים עד שעולה. בכל אתחול יזום אחר לאחר מכן אין בעיה. עד היום לא טיפלתי בזה, ואני לא יודע אם זה קשור.

- המאוורר המקורי של כרטיס המסך שלי הלך לעולמו. מאחר שבעייתי להשיג אחד כזה, לקחתי מאורר קטן שהיה לי והדבקתי לגוף הקירור של הכרטיס. הטמפרטורות דומות לאלה שהיו בתקופה עם המאוורר הקודם. אני לא יכול לומר בדיוק מתי הבעיה של הקפיאה התחילה ואם התחילה בסמוך לתיקון הזה. בנוסף לכך בסמוך לתיקון המאוורר ריעננתי את המשחה התרמית.

האם יש למישהו רעיון לפתרון הבעיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...