פורסם 2011 באפריל 2914 שנים שלום,קניתי ספק ב-KSPSeasonic S12II 620W Bronzeבאתר החברה רשום 5 שנים אחריותhttp://www.seasonicusa.com/S12II-Bronze.htmבפועל מה שרשום לי בקבלה זה 36 חודש.בנוסף קיבלתי גם כבל חשמל שבכלל לא מתאים לחשמל בארץ אלא חיבור חשמל אירופאי או משהו כזה.מה עושים במצב כזה?תודה.עריכה:עכשיו אני רואה גם שעל האריזה של הספק רשום 3 שנים אחריותאבל באתר של החברה על אותו הדגם של הספק רשום שזה 5 שניםמה הסיפור?
פורסם 2011 באפריל 3014 שנים אני קניתי את ה520W מIVORY כאשר גם על האריזה שלי כתוב 3 שנים אבל בחשבונית כתוב 5 ,אז נראה לי שכל אחד עושה מה שבא לו
פורסם 2011 באפריל 3014 שנים גם באתר של KSP מצויין בבירור 3 שנות אחריות, כך שמבחינה חוקית הם מכוסים. הדבר ביחיד שאתה יכול לעשות זה לפנות לseasonic ישירות (יש מספר מיילים לפניות באתר שלהם) ולשאול אותם מדוע היבואנים שלהם, בהנחה שמדובר במדיניות היבואן ולא של החנות עצמה, לא עומדים בהבטחות של החברה, ולראות מה תהיה התגובה.בקשר לכבל, זה דווקא קורה הרבה (והחיבור הוא אמריקאי, לא אירופי לרוב), אבל בחנות נורמאלית היו מזהירים אותך ומציעים כבל חלופי ללא תוספת מחיר.
פורסם 2011 באפריל 3014 שנים הסיפור נורא פשוט, קנית ספק איכותי מ KSP ב 20 שח פלוס מינוס פחות . קיבלת פחות שנתיים אחריות וכבל שלא מתאים . חנויות אחרות נותנות את כל 5 שנות האחריות במחיר קצת יותר גבוה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.