עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אחריות של ספק Seasonic S12II

Featured Replies

פורסם

שלום,

קניתי ספק ב-KSP

Seasonic S12II 620W Bronze

באתר החברה רשום 5 שנים אחריות

http://www.seasonicusa.com/S12II-Bronze.htm

בפועל מה שרשום לי בקבלה זה 36 חודש.

בנוסף קיבלתי גם כבל חשמל שבכלל לא מתאים לחשמל בארץ אלא חיבור חשמל אירופאי או משהו כזה.

מה עושים במצב כזה?

תודה.

עריכה:

עכשיו אני רואה גם שעל האריזה של הספק רשום 3 שנים אחריות

אבל באתר של החברה על אותו הדגם של הספק רשום שזה 5 שנים

מה הסיפור?

פורסם

סביר להניח שזה פערים של ייבוא מקבילי לעומת יבואן רשמי.

פורסם

אני קניתי את ה520W מIVORY כאשר גם על האריזה שלי כתוב 3 שנים אבל בחשבונית כתוב 5 ,אז נראה לי שכל אחד עושה מה שבא לו

פורסם

גם באתר של KSP מצויין בבירור 3 שנות אחריות, כך שמבחינה חוקית הם מכוסים. הדבר ביחיד שאתה יכול לעשות זה לפנות לseasonic ישירות (יש מספר מיילים לפניות באתר שלהם) ולשאול אותם מדוע היבואנים שלהם, בהנחה שמדובר במדיניות היבואן ולא של החנות עצמה, לא עומדים בהבטחות של החברה, ולראות מה תהיה התגובה.

בקשר לכבל, זה דווקא קורה הרבה (והחיבור הוא אמריקאי, לא אירופי לרוב), אבל בחנות נורמאלית היו מזהירים אותך ומציעים כבל חלופי ללא תוספת מחיר.

פורסם

הסיפור נורא פשוט, קנית ספק איכותי מ KSP ב 20 שח פלוס מינוס פחות . קיבלת פחות שנתיים אחריות וכבל שלא מתאים . חנויות אחרות נותנות את כל 5 שנות האחריות במחיר קצת יותר גבוה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.