לא יכול להחליף שפות דרך המקלדת (Win7) - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא יכול להחליף שפות דרך המקלדת (Win7)


איסתרא בלגינא

Recommended Posts

החתולה נרדמה על המקדלת וכשהעפתי אותה משם, קיבלתי הודעה כלשהי. לא ממש קראתי אותה אבל אני די בטוח שהיא היתה על הפעלת sticky keys. ביטלתי וישבתי לעבוד, אבל דברים התחילו להתנהג מוזר: אני לא יכול להחליף שפה עם Alt-Shift או עם CTRL-Shift, לחיצה על Shift-t מחזירה כלום במקום T ו- Shift-' לא מחזיר גרשיים.

ביטלתי את כל הגדרות המקלדת ב- ease of access, וידאתי שהמקלדת מוגדרת כמו שצריך, החזרתי את ההגדרות בדרייבר של לוג'יטק לברירת המחדל, איתחלתי, שום דבר לא עזר. החלפתי את הכפתורים לשינוי השפה ל- CTRL-Shift ועכשיו הרצף הזה עובד, אבל זה לא פתרון (וזה לא עוזר לי עם ה- t או עם הגרשיים).

מערכת ההפעלה היא 7 x64 עם כל העדכונים למעט IE9. יש רעיונות, חוץ מלהחילף את החתולה?

copy.pngurl.pngfavicon.icofavicon.icofavicon.ico

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

the plot thickens!

קבלו תיקון - שיפט שמאלי ו- t,y,g,h סימן הגרש וכמובן אלט שמאלי לא עושים כלום. שיפט ימני ו- g, h, גרש ואלט שמאלי לא עושים כלום.

השוותי את הגדרות המקלדת והנגישות במחשב לאלו שבנייד של העבודה ודאגתי שיהיו זאות. לא שינה כלום. חיברתי את המקלדת לנייד של העבודה, אי אפשר להחליף שפות עם אלט-שיפט. אם זה קורה על מחשב שני, אולי זו בכלל בעיית חומרה? אולי החתולה הצליחה לדפוק את המקלדת איכשהו?

זה מוזר, כי שיפט עובד ו- g עובד, אבל הצירוף שלהם לא.

מאוחר יותר אני אחפש מקלדת אחרת כדי לוודא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא. כרגע אני ממתין עד שיצא לי ללכת להביא מקדלת חלופית. אם אותה מקלדת עושה את אותה בעיה על שני מחשבים שונים, זה כבר נשמע יותר כמו בעיית חומרה ופחות כמו בעיית תוכנה, לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...