פורסם 2003 בדצמבר 622 שנים עד 90 שיחקתי עם המאזדה מיאטה והחלפתי למאזדה RX-7 עד סוף המשחק. עכשיו לצערי אני כבר לא יכול להחליף אוטו כי גמרתי את המשחק (ממש טיפשי לא?). כל השאר סתם מכוניות תראה לי עוד אוטו שעושה 386.91 קמ"ש (יותר מזה אי אפשר נסיתי כבר 1000 פעם) דרך אגב זה ממש לא משנה כמה perfecet shifts יש לך כי ממילא אתה שם נוס רק בהילוך שישי עד שהוא נגמר.
פורסם 2003 בדצמבר 622 שנים אני אישית תקוע בשלב 80 ומשהו(על HARD כמובן לא ניסיתי MED) בlap knockout.... כל כך מיאש! ניסיתי בערך 7 מכוניות ואני עדיין לא מצליח...... דווקא חשבתי שאני טוב : עד עכשיו לא היה לי קשה בכלל..... טוב! מקווה לעבור כמה שיותר מהר(תרטי משמע) עריכה - בשעה טובה(או יותר נכון לפני שעתיים) ניצחתי את הנוקאוט! חזרתי לRSX שלי.... אחרי תקופה שנסעתי באיטגרה וקצת בסקייליין(עד שלב 65+- הייתי עם פיז'ו{או ימים טובים :-*}... עכשיו אני בשבלב 87
פורסם 2003 בדצמבר 622 שנים בעעע....גמרתי את המשחק בhard.הלוואי והייתי יודע מה היתה המהירות המקסימלית שלי... אבל מאוחר מידי.שיחקתי עם 3 מכוניות בלבד: מיאטה, אקליפס וסקייליינרלצערי יש בNFSU את אחד ה"פיצ'רים" המעצבן ביותר במשחקי מרוץ:משחקי מרוץ נחותים נוהגים לעשות "איזון". הם משנים את איכות הנהגים והמכוניות תוך כדי המרוץ בהתאם אליך. לדוגמא, היה משחק מירוצים נחות שאינני זוכר את שמו,שבו הכנסתי את כל היריבים שלי לקיר והיה פער אדיר (כמעט שני סיבובים) ביני לבין מספר 2. באורח פלא בסיבוב האחרון התחיל להשיג אותי אותו מס. 2 במהירויות דימיוניות. נכון, זה "מאתגר" אבל זה מרגייייז.כמה פעמים דפקתי את היריבים בקיר עם המיאטה שלי וכאילו במטה קסמים בסיבוב האחרון כולם נשפו בעורפי...דרך אגב, כל נושא האיזון שדיברתי עליו נפוץ מאוד במשחקי arcade.אה! ולגבי שלבים עם תנועה.... בשלב מסוים התנועה נהיית קצת צפויה ועם טיפה זהירותניתן לנצל אותה... אם מנצלים את התנועה כמו שצריך, השלבים הללו הופכים להיות קלילים.סה"כ אחרי שסיימתי אני חייב לציין שהיו אולי 5 שלבים שהיו קשים בטירוף ושהצלחתי לסיים אותםבפוקס (או בעזרת טנדר כחלחל מכוער שעבר בסביבה)
פורסם 2003 בדצמבר 922 שנים תגידו שאלה שאולי לא קשורה ממש אבל בכל זאת, אתם נוהגים בהילוכים או אוטומט? (במשחק כמובן)
פורסם 2003 בדצמבר 922 שנים הילוכים יש המון מקרים שהאוטומטי פחות טוב. קח לדוגמא אתה בהילוך רביעי מגיע לאזור האדום והגיע הזמן להחליף להילוך החמישי אבל עוד שניה יש סיבוב ממש חד אין טעם להעלות הילוך (שמוריד את המהירות כמובן) ומיד להוריד, עדיף להשאר על ההילוך הנמוך. ב-drift זה מאד שימושי כי בהילוך שלישי ממש קשה לעשות drift, עדיף להשאר על השני כל הזמן. וגם זה יותר כיף
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.