כדאי להחליף Golf GTI ב Subaru Impreza 2.5? - עמוד 9 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כדאי להחליף Golf GTI ב Subaru Impreza 2.5?


ccc

Recommended Posts

עד 90 שיחקתי עם המאזדה מיאטה והחלפתי למאזדה RX-7 עד סוף המשחק. עכשיו לצערי אני כבר לא יכול להחליף אוטו כי גמרתי את המשחק (ממש טיפשי לא?). כל השאר סתם מכוניות

תראה לי עוד אוטו שעושה 386.91 קמ"ש :) (יותר מזה אי אפשר נסיתי כבר 1000 פעם)

דרך אגב זה ממש לא משנה כמה perfecet shifts יש לך כי ממילא אתה שם נוס רק בהילוך שישי עד שהוא נגמר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 126
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני אישית תקוע בשלב 80 ומשהו(על HARD כמובן לא ניסיתי MED)

בlap knockout.... כל כך מיאש! ניסיתי בערך 7 מכוניות ואני עדיין לא מצליח...... דווקא חשבתי שאני טוב ::)

עד עכשיו לא היה לי קשה בכלל.....

טוב! מקווה לעבור כמה שיותר מהר(תרטי משמע)

עריכה - בשעה טובה(או יותר נכון לפני שעתיים) ניצחתי את הנוקאוט! חזרתי לRSX שלי....

אחרי תקופה שנסעתי באיטגרה וקצת בסקייליין(עד שלב 65+- הייתי עם פיז'ו{או ימים טובים :-*}...

עכשיו אני בשבלב 87

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעעע....

גמרתי את המשחק בhard.

הלוואי והייתי יודע מה היתה המהירות המקסימלית שלי... אבל מאוחר מידי.

שיחקתי עם 3 מכוניות בלבד: מיאטה, אקליפס וסקייליינר

לצערי יש בNFSU את אחד ה"פיצ'רים" המעצבן ביותר במשחקי מרוץ:

משחקי מרוץ נחותים נוהגים לעשות "איזון". הם משנים את איכות הנהגים והמכוניות

תוך כדי המרוץ בהתאם אליך. לדוגמא, היה משחק מירוצים נחות שאינני זוכר את שמו,

שבו הכנסתי את כל היריבים שלי לקיר והיה פער אדיר (כמעט שני סיבובים) ביני

לבין מספר 2. באורח פלא בסיבוב האחרון התחיל להשיג אותי אותו מס. 2

במהירויות דימיוניות. נכון, זה "מאתגר" אבל זה מרגייייז.

כמה פעמים דפקתי את היריבים בקיר עם המיאטה שלי וכאילו במטה קסמים

בסיבוב האחרון כולם נשפו בעורפי...

דרך אגב, כל נושא האיזון שדיברתי עליו נפוץ מאוד במשחקי arcade.

אה! ולגבי שלבים עם תנועה.... בשלב מסוים התנועה נהיית קצת צפויה ועם טיפה זהירות

ניתן לנצל אותה... אם מנצלים את התנועה כמו שצריך, השלבים הללו הופכים להיות קלילים.

סה"כ אחרי שסיימתי אני חייב לציין שהיו אולי 5 שלבים שהיו קשים בטירוף ושהצלחתי לסיים אותם

בפוקס (או בעזרת טנדר כחלחל מכוער שעבר בסביבה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הילוכים

יש המון מקרים שהאוטומטי פחות טוב.

קח לדוגמא אתה בהילוך רביעי מגיע לאזור האדום והגיע הזמן להחליף להילוך החמישי

אבל עוד שניה יש סיבוב ממש חד

אין טעם להעלות הילוך (שמוריד את המהירות כמובן) ומיד להוריד, עדיף להשאר על ההילוך הנמוך.

ב-drift זה מאד שימושי כי בהילוך שלישי ממש קשה לעשות drift, עדיף להשאר על השני כל הזמן.

וגם זה יותר כיף :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...