i5 2500 or i7 2600 הבדלים לגבי משחקים בלבד! - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

i5 2500 or i7 2600 הבדלים לגבי משחקים בלבד!


david2k

Recommended Posts

תוסיף בבקשה לכותרת את השימושים שלגביהם אתה מבצע את ההשוואה.

ה- i7-2600 לא משתלם למשחקים. שני המעבדים הם זהים כמעט לגמרי כשההבדל העיקרי הוא שה- i7-2600 תומך בטכנולוגיית ה-Hyper Threading שלמטרות משחקים היא חסרת חשיבות ולכן לא מצדיקה את התוספת במחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לא משתלם הסברתי לך בהודעה הקודמת, מכיוון שמשחקים לא זקוקים וברובם לא ינצלו את טכנולוגיית ה-Hyper Threading. במשחקים עיקר החשיבות היא לכרטיס הגרפי.

Hyper Threading היא טכנולוגיה לשיפור העיבוד המקבילי. כל ליבה פיסית מתחלקת לשתי ליבות לוגיות כך שמערכת ההפעלה או היישום ששולטים בחלוקת העומס רואים מספר כפול של ליבות בהשוואה למספר הליבות הפיזיות. כמובן ששתי הליבות הלוגיות הללו לא משתוות ואפילו לא קרובות להשתוות לשתי ליבות פיזיות, אך ביישומים היודעים לנצל את הטכנולוגיה יהיה שיפור מסוים (ולא תמיד גדול במיוחד) בביצועים. שים לב שכדי לנצל את הטכנולוגיה צריך שהיישום (התוכנה) יהיה בנוי לנצל אותה ולא כל יישום יעשה זאת. ה-HT בעיקר באה לידי ביטוי ביישומים העובדים עם מספר תהליכונים כדוגמת קידוד . למשחקים כאמור זה מיותר וממש חבל על הכסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה- i5-2500 הוא המעבד הכי משתלם היום עבור מערכות משחקים המבוססות על הפלטפורמה של Intel. אני לא נביא ולא יודע מה יהיה בעתיד. הוא יחזיק כמה שיחזיק וכל עוד שלא יקרה משהו בלתי צפוי בשוק המשחקים מבחינת טכנולוגיית תוכנה או דרישות חומרה, הוא בהחלט צפוי להספיק בדיוק כמו שכל מעבד למערכת משחקים ממוצעת מספיק, מכיוון שבמשחקים לכרטיס הגרפי חשיבות גדולה יותר. חוץ מזה, גם אם נניח שהוא לא יספיק, אז הוא לא יספיק, זה שלא שאתה יכול לקנות היום משהו יותר טוב כדי להבטיח לעצמך אורך חיים ארוך יותר של המערכת.

וכהערת אגב, אם אתה כן רוצה להשאיר לעצמך אפשרות ל"סחוט" מהמערכת קצת יותר בעתיד. תקנה מעבד i5-2500K בשילוב עם לוח P67 ובבוא היום תבצע לה OC.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה פה שהמחשב כבר בהרכבה כמה ימים הוא צריך להיות מוכן עוד יומיים ככה שלוש גאג

אני פשוט רוצה לדעת עם אני יביא i7 אז הביצועים ישתנו לטובה וגם לטווח ארוך

נראלי שהבנתי אותך אני ישן על זה טוב הלילה ומחר נדבר איתם תודה על עזרה וחג שמח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הi7 לא משתלם עבורך כמובן שבחנות ינסו לשכנע אותך אחרת,

לדעתי קח i5 2500k בנוסף עים לוח p67 ותהיה שקט לשלוש השנים הבאות.

עריכה: כמובן עים אופציה בעתיד להרים את התדר של המעבד ככה שחלש עוד 2 שנים הוא לא יהיה,

אבל כמו שאמרו אי אפשר לנבא מה יקרה בעתיד כיוון שחידושים יוצאים בכל מיני צורות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...