עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Win7 - בעיה ב2דיסקים קשיחים(לא קולט אותם...)

Featured Replies

פורסם

  • מחשב נייח /
    נייד? ניסיתי בכמה מחשבים,

  • 2 ניידים ו1 נייח שלושתם עם Win 7

  • מהו סוג מערכת ההפעלה וקצב
    הביט?

Win-7

  • תאור התקלה, במידת הצורך מומלץ
    להוסיף תמונה:

  • אותה בעיה קיימת בשני הדיסקים קשיחים.

  • אני מחבר למחשב בעזרת כבל usb המתאים לדיסק קשיח הנ"ל(אני חושב קוראים לחיבור
    יו.אס.בי הזה USB-3) ולא מופיע כלום במחשב גם לא בניהול דיסקים.

  • וגם לא מופיע שום דבר במנהל התקנים בחלק של הusb.

  • ויש נורה דולקת(שמסמן שהחיבור פעיל אבל משום מה זה לא מראה פעילות ..)

  • ממתי
    התקלה?כבר שבועיים,זה כבר קרה לי פעם ופשוט
    חיברתי והסתדר מתי שהוא אבל עכשיו זה כבר שבועיים לא מסתדר לי והחלטתי לבקש כאן
    עזרה..

פורסם

נשמע כאילו מישהו כיבה לך את היציאות ל-"לא זמין" במנהל ההתקנים ,

נסה לבדוק את זה ,

באם זאת הבעיה , שנה ל-"זמין" וזהו , הכל יעבוד

פורסם

במחשב אחר הם עובדים ?

פורסם

יכול להיות שהכבל USB או כבל חשמל (אם הדיסקים מתחברים לחשמל) לא תקינים

יכול להיות שהם מחולקים למחיצת בצורה שוינדוס לא יכולה לזהות. תנסה לחבר אותם למחשב שמריץ לינוקס או מערכת הפעלה אחרת. אם הבעיה התחילה כשחיברת אותם למחשב אחר זה יכול להיות הכיוון

פורסם

יכול להיות שהכבל USB או כבל חשמל (אם הדיסקים מתחברים לחשמל) לא תקינים

יכול להיות שהם מחולקים למחיצת בצורה שוינדוס לא יכולה לזהות. תנסה לחבר אותם למחשב שמריץ לינוקס או מערכת הפעלה אחרת. אם הבעיה התחילה כשחיברת אותם למחשב אחר זה יכול להיות הכיוון

הוא כותב שבמחשב אחר הם עובדים ללא כל בעיה ...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.