IQPC - עבדו עלי? - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

IQPC - עבדו עלי?


Zeev86

Recommended Posts

א) כמו שאמרתי, מה שהחנות עושה זה להביא לך את המוצרים הישר מהיבואן. היא לא מייצרת אותם ולא פוגמת אותם בכוונה תחילה בשביל לדפוק אותך. כך שאם יש לך חשש כלפי מוצרים סוג ב' תפנה אותם כלפי היבואן ולא כלפי החנות.

ב) בנוגע למוצרים סוג ב', קודם כל- רק שיהיה ברור, IQPC עובדת עם אותם היבואנים שהחנויות האחרות הנפוצות עובדות איתם. שנית, עצם העובדה שלא נשמע פה שום סיפור כזה (של רצף כרטיסים תקולים) בנוגע לIQPC וליבואן (מור לוי\CDLOG?) יש סבירות מאוד גבוהה שהאחראי לתקלה שלהם הוא אתה (שימוש לא נאות במוצר במודע או לא במודע, ספק תקול, כל סיבה אפשרית). ועם סבירות שכזו, אם החנות המשיכה לספק לך מוצרים במסגרת האחריות הרי שהיא עשתה מעל ומעבר.

ג) אתה לא ברור, 5 הכרטיסים שקיבלת היו חלופיים או חדשים? תסביר את עצמך בבקשה...

לסיכום הת'רד הזה נוצר בשביל להתנגח בחנות על גבי הפורום כשבינתיים לא ראינו פה שום הצדקה ממשית וכל הנסיונות להציג אותה כחנות עם שירות בעייתי הופרכו. הת'רד הזה חסר טעם לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ושוב.

איך זה קשור ליאיר ?

הוא לא זה שמייצר אותם.

קשור, כי יאיר זה שאמר שהחנות שלו מספקת "מוצרים האיכותיים והיעילים ביותר".[br]פורסם בתאריך: 23.03.2011 בשעה 18:02:37


א) כמו שאמרתי, מה שהחנות עושה זה להביא לך את המוצרים הישר מהיבואן. היא לא מייצרת אותם ולא פוגמת אותם בכוונה תחילה בשביל לדפוק אותך. כך שאם יש לך חשש כלפי מוצרים סוג ב' תפנה אותם כלפי היבואן ולא כלפי החנות.

ב) בנוגע למוצרים סוג ב', קודם כל- רק שיהיה ברור, IQPC עובדת עם אותם היבואנים שהחנויות האחרות הנפוצות עובדות איתם. שנית, עצם העובדה שלא נשמע פה שום סיפור כזה (של רצף כרטיסים תקולים) בנוגע לIQPC וליבואן (מור לוי\CDLOG?) יש סבירות מאוד גבוהה שהאחראי לתקלה שלהם הוא אתה (שימוש לא נאות במוצר במודע או לא במודע, ספק תקול, כל סיבה אפשרית). ועם סבירות שכזו, אם החנות המשיכה לספק לך מוצרים במסגרת האחריות הרי שהיא עשתה מעל ומעבר.

ג) אתה לא ברור, 5 הכרטיסים שקיבלת היו חלופיים או חדשים? תסביר את עצמך בבקשה...

לסיכום הת'רד הזה נוצר בשביל להתנגח בחנות על גבי הפורום כשבינתיים לא ראינו פה שום הצדקה ממשית וכל הנסיונות להציג אותה כחנות עם שירות בעייתי הופרכו. הת'רד הזה חסר טעם לדעתי.

כל פעם הבאתי את המחשב למעבדה שלהם. מי שהרכיב לי את הכרטיס זה העובדים של IQPC.

שילמתי גם 100 שקל כדי שינקו לי אותו וגם יבדקו לי אם הוא תקין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"Zeev86" אני שונא אנשים שרק מחכים שיפתחו על חנות מסויימת, והם ישר מצטרפים להבעיה.

זה לא הדיון שלך, ואף אחד לא מעניין אותו מה קרה לך.

יש לך בעיה? תפתח דיון או תגיש טביעה נגד החנות.

בנוגע לדבריך, הכרטיסים הזמניים שקיבלת היו תקינים לפי מה שאמרת אז אל תבלבל את המוח בנוגע לאיכות המוצרים.

חנויות מחשבים הם מייבאות מוצרים או קונות אותם מיבואנים בארץ, ואז מוכרים לנו לצרכנים.

זה שכל הכרטיסים היו תקולים, זה לא באשמתם, הם לא חייבים להביא לך כרטיס חלופי בכלל, אז תגיד תודה שקיבלת משו.

תאמין לי שהם לא הביאו לך בכוונה כרטיסים שמחזיקים רק חצי שנה. כנראה היבואן הביא להם כל פעם דגמים תקולים, במקום באמת להחליף את הכרטיס לאחד תקין.

או אולי כל המלאי שהיה להם שהם החליפו איתו היו תקולים, אתה לא יכול לדעת.

אז מתברר שמה שיאיר הצהיר בהודעה #25 אינו נכון? הוא משקר?

"מוצרים האיכותיים והיעילים ביותר"[br]פורסם בתאריך: 23.03.2011 בשעה 18:05:12


אל תתעלם מסעיף ב'.

בטעות ציטטתי אותך במקום מישהו אחר.

ערכתי את ההודעה:

כל פעם הבאתי את המחשב למעבדה שלהם. מי שהרכיב לי את הכרטיס זה העובדים של IQPC.

שילמתי גם 100 שקל כדי שינקו לי אותו וגם יבדקו לי אם הוא תקין. 2 העובדות האלה שוללות לגמרי את הטענות שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Zeev86, אתה שוב לא מבין.

המוצרים שהם מספקים הם מוצרים איכותיים, אך קורה, ויש לפעמים מוצרים אשר הגיעו לא תקינים מהמפעל.

זה לא אומר שהם לא מספקים מוצרים "איכותיים ויעילים ביותר"

זה לא קשור אלייהם, הם מוכרים את המוצרים ללקוחות קצה, אין להם שום קשר לפגמי יצור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה, איך הגעת למסקנה שהכרטיסים שנתנו לך תקולים?

אם היית קורא את כל ההודעות שלי, היית מבין. אני מעתיק לך את מה שפרסמתי לפני, אבל אדגיש שוב פעם את מה שרשמתי בהודעה הקודמת:

1) עובדי IQPC התעסקו עם המחשב שלי. לא נגעתי בו כך שאל תפיל את האשמה עלי. ציטוט הודעה #48:

"כל פעם הבאתי את המחשב למעבדה שלהם. מי שהרכיב לי את הכרטיס זה העובדים של IQPC.

שילמתי גם 100 שקל כדי שינקו לי אותו וגם יבדקו לי אם הוא תקין. 2 העובדות האלה שוללות לגמרי את הטענות שלך."

2) ציטוט הודעה #42:

מאז שהכרטיס נשרף (8800), הביאו לי חלופיים. הם החזיקו אצלי עד להגעתו של "הכרטיס מסך המתוקן שהביאו לIQPC מהיבואן".

כרטיסי מסך מתוקנים של 8800 לא החזיקו יותר מ2-3 שבועות.

כרטיסי מסך חלופיים שהם: 7300, 8400, החזיקו יותר מחודש אחד ועד שהביאו לי כרטיס מסך מתוקן.

לאחר תקופה ארוכה, שנמאס לי מהשירות של IQPC ומצעקות של אמא של יאיר, החלטתי שאני לא מתקשר יותר לחנות ועד היום הזה, (עברה שנה וחצי) אני משתמש ב9600 ונחש מה? לא 9600, לא 8400, לא 7300 נשרפו. כולם חיים באושר עד היום הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל נתת לנו להבין שקיבלת 5 כרטיסים חדשים וכולם היו תקולים.

אתה לא יכול לצפות להרבה מכרטיסים חלופיים (שאגב החנות בכלל לא חייבת לתת לך).

בנוגע ל8800, נתת לנו להבין גם כאן שהכרטיסים שקיבלת הם חדשים. והעניין תלוי בהתנהלות אל מול היבואן, מה שIQPC עושה זה רק מגשרת. והיא בחרה לתת לך חלופיים במקום להשאיר אותך ללא פתרון כל הזמן הזה. אני לא מבין את התלונות שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל נתת לנו להבין שקיבלת 5 כרטיסים חדשים וכולם היו תקולים.

אתה לא יכול לצפות להרבה מכרטיסים חלופיים (שאגב החנות בכלל לא חייבת לתת לך).

בנוגע ל8800, נתת לנו להבין גם כאן שהכרטיסים שקיבלת הם חדשים. והעניין תלוי בהתנהלות אל מול היבואן, מה שIQPC עושה זה רק מגשרת. והיא בחרה לתת לך חלופיים במקום להשאיר אותך ללא פתרון כל הזמן הזה. אני לא מבין את התלונות שלך.

אז שאדון יאיר לא יצהיר שהחנות שלו מספקת

"מוצרים האיכותיים והיעילים ביותר" בתגובה #25.[br]פורסם בתאריך: 23.03.2011 בשעה 18:36:09


נושא כרטיסי המסך הוא לא הדיון.

בכול מקרה זו חנות שפעם היתה מאוד טובה והתחילה מחנות שכונתית ברוגזין באשדוד (קניתי אצלהם מחשב לפני 10-12 שנה) ועוד חלקים / מחשבים במהלך השנים.

אבל בשנתיים - שלוש האחרונות מי שנותן את הטון זו באמת האימא של ... והבן של ... (כאשר האבא היה אחראי השירות היה שונה).

בשנים האחרונות מאז שחל שם שינוי במאזן הכוחות, הפסקתי לקנות שם.

לצערי היה הפכה פשוט לעוד חנות.

זו לא התנגחות או קביעת עובדה, זו ההתרשמות שלי.

יותר מכך, לחנות IQPC אין תאימות בין העובדים וההנהלה. יצא לי להתקשר ליאיר (אז כשעוד היה לי את הסיפור עם כרטיסי המסך), והוא הבטיח לי שעוד כמה ימים יתפנה אצלו כרטיס מסך חלופי (שוב..)

ואז התקשרתי שוב ותפסתי את אמא שלו והיא שללה את דבריו ואמרה שאני לא זכאי לכרטיס מסך חלופי, הייתי צריך להתוכח איתה כשלבסוף היא צעקה עלי וניתקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו. לא הייתי מאחל לאף אחד לאבד כספים לחינם... -losnir-, אני מניח שכל הרכישות ומימושי האחריות שביצעת בחייך עברו חלק? אם זה מה שאתה מאחל לאדם שבסה"כ רצה לקבל את המוצר עליו שילם...

לא, היו לי בעיות פה ושם כמובן, אבל אני בניגוד לזאב, לא התחלתי להשמיץ את החנות ולפרסם דברי שקר, על אחת כמה וכמה כשמדובר במקרה שאין ל IQPC שום אחריות או שליטה עליו. למען האמת, IQPC נתנו שירות כראוי ולא התקפלו כמו הרבה חנויות ששמענו עליהן פה בעבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, היו לי בעיות פה ושם כמובן, אבל אני בניגוד לזאב, לא התחלתי להשמיץ את החנות ולפרסם דברי שקר, על אחת כמה וכמה כשמדובר במקרה שאין ל IQPC שום אחריות או שליטה עליו. למען האמת, IQPC נתנו שירות כראוי ולא התקפלו כמו הרבה חנויות ששמענו עליהן פה בעבר.

דברי שקר? כמה אמא של יאיר שילמה לך כדי שתנסה להשתיק אותי בפורום? :lol:

בסך הכל באתי לשלול את דבריו של יאיר. ("מוצרים האיכותיים והיעילים ביותר" בתגובה #25). כל אחד שיאמין או לא יאמין, זה כבר נתון לפי שיקול דעתו של הגולש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפסיק להיות צר ראיה. אפשר היה להאשים את היבואן אם זה היה קורה פעמיים. אבל כשאתה, בעל החנות, רואה שהלקוח ממשיך לקבל חלקים פגומים, תן לו כרטיס מסך מדגם אחר ששווה לביצועים של הכרטיס המקורי.

ואם אתה ממשיך לספק ללקוחות מוצרים פגומים, אז הטענה של יאיר פשוט אינה נכונה ושקרית ""מוצרים האיכותיים והיעילים ביותר" בתגובה #25"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...