עבור לתוכן

מחפש המלצה לרכב יד"ש עד 50K משנת 2005 ומעלה...

Featured Replies

פורסם

הרגת אותי, תן לי דקה להירגע. בוא נהיה ענייניים, ונחכה לתגובה מפותח התרד

בוא נהיה ענייניים? אתה התחלת עם ההמלצה על מונדאו 2007 ;)

  • תגובות 39
  • צפיות 7.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

חלאס, זה ת'רד מת שהוקפץ ע"י ספאםבוט (שההודעה שלו כבר נמחקה). אין צורך להגיב יותר.

פורסם

שניץ, סלח לי אבל אני רוצה להוסיף המלצה אישית.

אני ממליץ על HONDA CIVIC 2004-2005 עם הצורה הקודמת ולא דגמי 2006-2011 הנוכחיים(אגב עוד חצי שנה נכנס דגם 2012 שונה לחלוטין).

הרכב הזה עולה כיום סביב ה-50 או 60 אלף, תלוי בקילומטראז' (100-150 אלף ק"מ). אגב בישראל נמכר עד שנת 2006 ולא 2005, שאיתו הניסיון שלי.

יתרונות שאני חוויתי איתו (אין חסרונות, זה משהו לא רגיל ההונדות האלה).

- אין תקלות מנוע VTEC של הונדה שלעולם לא מגיע למוסך מלבד טיפולים שוטפים

- חומרי תא סלון איכותיים ולר "מצקצקים ע"י מגע ציפורן.

- מתלים רכים ולא מרגישים מהמורות בכביש כשנוסעים בו. נסיעה חלקה, יותר כמו "שייט".

- אם רוצים, עוקפים כל רכב ברמזור כי המומנט מגיע מוקדם, כבר אחרי 1000-1500 סל"ד בערך. נוגעים בדוושה והאוטו ממריא

- עולה עליות בטיל (מנוע VTEC 1.6 ליטר עם 110 כוחות סוס)

- תא מטען ענק

- טיפולים זולים (זה לא רכב אירופאי שכל חלק חילוף נמדד במחיר יקר של יורו)

- לא זולל דלק יחסית למנוע 1.6

- תיבה אוטומטית מהירה וחלקה. אין תקיעות וכל מיני רובוטיות שמובוטיות והנפצות של יצרנים אחרים.

- בעל שוק ענק לחלקי חילוף קוסמטיים(פנסים, ג'אנטים, ספויילר כנף/קצה ועוד) ושוק ענק לשדרוגי מנוע/מתלים וכדומה.

- המקום לרדיו מקדימה הוא 2DIN, משמע יש מקום למערכת מולטימדיה שני SLOTים, למערכות מולטימדיה עם מסכי מגע ALL IN ONE גדולים.

- שוק יד שנייה אדיר, איפה שאתה חונה מבקשים לקנות (תלוי אם שמרת עליו מבפנים ומבחוץ).

ממליץ בחום.

פורסם
  • מחבר

אומנם הקפצתם, אך עדיין לא קנינו רכב חדש... :-\ :bash: (בין היתר היינו חודש בחו"ל בפסח)

אחרי המון שיגעונות והמלצות שונות ובדיקה במכירות ליסינג אמא שלי החליטה שהיא לא רוצה רכב אירופאי (רנו, פג'ו, פיאט וכד' כי יש להם שם רע ושל מכוניות צעצוע) והיא דובקת ביונדאי I30 ובטויוטה קורולה מהשנתונים הישנים בלי הגיר הרובוטי (מה כ"כ גרוע בו שאנשים נרתעים ממנו? :nixweiss: ).

אלכס, בדקנו בין היתר את ההונדה סיביק ואמא שלי אהבה אותה, אבל הביטוח צעיר מאוד יקר וגם החלקים ולכן היא ירדה מהפרק... :-\

אני חושב שניתן לסגור, קיבלתי דיי והותר המלצות. תודה רבה! :yelclap:

פורסם

אלכס, בדקנו בין היתר את ההונדה סיביק ואמא שלי אהבה אותה, אבל הביטוח צעיר מאוד יקר וגם החלקים ולכן היא ירדה מהפרק... :-\

כמה עלה הביטוח חובה וכמה המקיף ועד איזה גיל ?

פורסם
  • מחבר

לא ידוע לי כמה הביטוח יותר יקר, אבל ממה שהובן לי הם דיברו עם הסוכן ביטוח שלנו והוא אמר שהביטוח יהיה יותר יקר מהביטוח שהיה לנו על האקסנט אסטים הישנה (01) וגם במקרה של תאונה או משהו חלילה החלפים יחסית יקרים. זה מה שגרם לאמא שלי לרדת ממנה למרות שהם דיי התלהבו ממנו.

מלבד זה הבנתי ממנה גם שמחיר הרכב מעט יקר וחורג ל-70K. :-\

הם דיי סגורים על ה-I30 ועל הקורולה כפי שאמרתי בפוסט הקודם שלי כאן.

פורסם

השמועות טוענות ש - I30 שותה דלק בכמויות.....

פורסם

הישנות(עד 2010 ללא סאן רוף) כן, מה עוד שהורדת ההילוך בגיר הישן יותר נותנת חתיכת משיכת כלב, בחדשות סוף סוף טיפלו בזה שהיא לא מורידה הילוכים סתם.

פורסם

להשוות יונדאי והונדה . . . It's just wrong :-\

תציע להורים לשכוח מהביטוח ולקנות רכב שייהנו ממנו. מחיר ביטוח וההבדל לא שווים את מה שתקבל בסוף (לתת לך פרטים של סוכן ביטוח זול ואיכותי?).

פורסם

יצרניות קוריאניות עשו קפיצה אדירה בטכנולוגיה ואמינות. בארצות הברית מכוניות קוריאניות נמצאות בראש טבלת שביעות רצון לקוחות.

פורסם

אני לא יודע מה "ידוע" ומה "השתנה במכירות" אבל המיתון בארה"ב גרם להרבה אנשים לקנות מכוניות זולות וזה לא אומר כלום.

גם בארץ יונדאי בין הראשונות כי . . . הם ממש זולים.

אבל מנסיעות ברכבים של החברה ובעלות על שני המותכים, אין השוואה בכלל בין הונדה ליונדאי.

רק נסיעת מבחן תסביר את ההבדל בין הסיוויק לבין I30 ושאר ירקות.

פורסם

אין קשר למיתון. אמריקאים זונחים מכוניות אמריקאיות לטובת יפניות/קוריאניות הרבה לפני המיתון. בשורה התחתונה אמריקאים מאוד מרוצים מיונדאי אם זה בגלל המחיר או אמינות או שילוב של שניהם.

סיוויק עולה 30K יותר מ-I30. אם המחיר היה זהה אתה צודק, אבל הפער במחיר משמעותי. ואם כבר מדברים על איכות סיוויק קיבלה 4 כוכבים במבחני הריסוק. i30 קיבלה 5.

פורסם

על הדרך, אם כבר מתקדמים לכיוון של יונדאי- אני מציע להסתכל על קיה במקום.

בתכל'ס זה אותו רכב, איכות החומרים אותו דבר, המנועים אותם מנועים והשלדה אותה שלדה, אבל המתלים קצת רכים יותר ואני מוצא שהעיצוב בתא הנוסעים נעים יותר.

הרכבים במעט רכים יותר ומציעים נסיעה חלקה יותר.

למי שהסתכל על I30, אפשר להעיף מבט על הקיה סיד.

אה, ולגבי שטות אחת שכתבו פה (למעשה הפוסט היה מלא בשטויות, אבל השעה כמעט 4 ואני ממש לא הולך להתחיל הודעה ארוכה...) ואני פשוט חיייב להגיב-

טיפולים זולים (זה לא רכב אירופאי שכל חלק חילוף נמדד במחיר יקר של יורו)

טיפולים לפיאט, רנו, פיג'ו, סיטרואן עולים אותו דבר או פחות מלהונדה, באופן כללי. זה משתנה מדגם לדגם, אבל זו המגמה.

היקרות יותר לתחזוקה אלו VAGיות למיניהן, אבל גם פה: סיאט בכלל לא אסון (ועד כמה שזכור לי- טיפול רגיל וגם טיפול גדול שכולל ברקסים, לסיאט לאון לדוגמה, זול יותר מלסיויק), סקודה ו VW קצת יקרות יותר.

פורסם

להשוות יונדאי והונדה . . . It's just wrong :-\

תציע להורים לשכוח מהביטוח ולקנות רכב שייהנו ממנו. מחיר ביטוח וההבדל לא שווים את מה שתקבל בסוף (לתת לך פרטים של סוכן ביטוח זול ואיכותי?).

האבזור של הסיביק בפנים על הפנים גם יחסית ליונדאי שבדגמי לא ליסינג מגיעה עם בקרת אקלים ואחלה מערכת.

מה עוד שהעיצוב של ההונדה על הפנים, והמתיכת פנים הקלה של הI30 בדגמים החדשים נותנת לה אחלה לוק, ההונדה מגיעה עם מנוע 1800 היום אבל מאוד כבדה וההתנהגות שלה על הכביש לא בשמיים, מאז 2005-2004 הפכו אותה לאוטו של אמאות, התאוצה מאוד דומה לפורד פוקוס סירקה 2008 שהיא עגלתית ברמות, והיא דיי זורקת תחת בסביבובים, והמתלים בדרכי עפר מרגישים כמו טיפול אצל כירופרקטור(ויש מצב טוב שאחרי נסיעה במכתש על סיביק תצתרכו אחד).

בליסינג ההונדה לא שווה את ה480 שקל תוספת על הI30(האמת שאם אין צורך ברכב "משפחתי" אין ממש סיבה לקחת אותה אפילו באותו המחיר, לא כשיש KIA FORTE, קרוז, או I30CW), ולקנות אותה היום ממש אין סיבה כאשר במחיר שלה יש רכבים הרבה יותר אטרקטיביים, כמו אוקטביה, או בשנתונים היותר חדשים אפילו סופרב(שמסיבה לא מובנת שנתון 2008 נמכר מתומחר כמעט כמו סיביק) שמציעה אבזור עדיף בלא מעט על הפאסט(אפילו CC או מדובר בדגמים המאובזרים) ובטח שבטח על הסיביק המחורבשת הזאת.

ד"א אם אתם עדיין מחפשים אז היום לשברולט קרוז יש מימון מטורף(גם לחלק מהVWים) 32 אלף שקל, ותשלום חודשי של איזה 400 ומשהו ובסוף התקופה מתחייבים לקנות אותה מכם במחיר מחירון אם אתם לא רוצים לקנות את הרכב, מחישוב קל גם עם קניית הרכב בסוף התקופה זה עדיין יוצר זול בכמעט 15 אלף שקל ממחיר המחירון(104 אלף שקל מחיר סופי).

הקרוז החדשה אחלה רכב למי שלא מחפש מהירות, ב-170-160 היא דיי נחנקת, ולוקח לה זמן להאיץ, מצד שני האבזור מעולה, וההרגשה של תא הנהג מאוד משובחת.

פורסם

סיוויק עולה 30K יותר מ-I30. אם המחיר היה זהה אתה צודק, אבל הפער במחיר משמעותי. ואם כבר מדברים על איכות סיוויק קיבלה 4 כוכבים במבחני הריסוק. i30 קיבלה 5.

המחיר ליד שנייה אני מדבר, לא רכב חדש. אני גם לא רוצה את הסיוויק החדשות. לא אוהב את הצורה, לא אוהב את המנוע. מומנט מגיע בסוף המצערת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים