פורסם 2011 במרץ 2414 שנים שאלה:הדמות שלי היא קוסם ולאחרונה (קצת אחרי תחילת האקט השני) כל פעם שאני רוצה להטיל קסם, אויב שלידי מפריע לי, במשחק הראשון היה סקיל שהייתה משפר ובין השאר הוא היה דואג שתהיה פחות מוסך בהטלת הכשפים.איפה הסקיל הזה עכשיו? אני ממש לא יכול כבר לסצע קרבות, עכשיו כל קרב נהיה ממש ממש קשה וגובל בבלתי אפשרי (אני הורדתי את הרמה לנורמל).
פורסם 2011 במרץ 2414 שנים בFORCE TALENTS יש אחד שנותן לך FORTITUDE.כמעט ולא ניתן להפסיק אותך באמצע הטלת הקסם.
פורסם 2011 במרץ 2414 שנים אין ספק, זו הסיבה הכי חשובה לקחת קוסם כדמות ראשית, פשוט שמית אחת כזאת וזורקים את כל הaoe שאפשר
פורסם 2011 במרץ 2614 שנים לדעתי יש סיבה שדרגון אייג' 2 כמעט ולא קשור לראשון.אני חושב שביווור רצו לחלוב קצת כסף ואני מאמין שהכותר הבא הוא המשחק האמיתי שאנו מחכים לו..
פורסם 2011 במרץ 2614 שנים הכותר הבא (לדעתי) יהיה המשך של DA2. זה יהיה טיפשי לא לעשות אחרי שהשאירו אותנו בכזה מתח.
פורסם 2011 במרץ 2614 שנים הכותר הבא (לדעתי) יהיה המשך של DA2. זה יהיה טיפשי לא לעשות אחרי שהשאירו אותנו בכזה מתח.אני חושב שהוא התכוון המשך מבחינת מכניקת המשחק, שנזרקה לכלבים במשחק השני לטובת שיטה יותר "פשוטה".
פורסם 2011 במרץ 2614 שנים אני חושב שהוא התכוון המשך מבחינת מכניקת המשחק, שנזרקה לכלבים במשחק השני לטובת שיטה יותר "פשוטה".הכל במשחק השני יותר טוב מבחינת מכניקה.התלונות הלגיטימיות היחידות הם שהסיפור לא שר הטבעות, שהאופציות בדיבור לא מספיק עשירות (מה זה משנה אם זה עיגול או שורות), ושאין מספיק קווי התפתחות אלטרנטיבים, ושהמפות חוזרות על עצמם יותר מדי.כשבוחנים את כל השאר השני מלא שיפורים יחסית לראשון.
פורסם 2011 במרץ 2614 שנים הכל במשחק השני יותר טוב מבחינת מכניקה. התלונות הלגיטימיות היחידות הם שהסיפור לא שר הטבעות, שהאופציות בדיבור לא מספיק עשירות (מה זה משנה אם זה עיגול או שורות), ושאין מספיק קווי התפתחות אלטרנטיבים, ושהמפות חוזרות על עצמם יותר מדי. כשבוחנים את כל השאר השני מלא שיפורים יחסית לראשון. לא כתבתי שהשני פחות טוב מהראשון. רק ציינתי שהמכניקת משחק השתנתה - הפכה ליותר ארקיידית - לא כתבתי אם זה שינוי טוב או לא. אבל כמובן שאם שחקן מצפה למכניקת קרב בסגנון משחקי תפקידים קלאסיים רוב הסיכויים שצפויה לו אכזבה. אגב -סיפור טוב -דיאלוגים מורכבים -עלילה לא ליניארית אלה פחות או יותר אבני היסוד של משחקי תפקידים. סתם נקודה
פורסם 2011 במרץ 2614 שנים העלילה מעניינת אבל איפה כל הפאונטה שאנחנו אלו שיוצרים אותה ואמורים להיות בעל השפעה?זה לא ממש משנה מה עושים/אומרים הסיפור בסופו של דבר נשאר אותו דבר, בניגוד לראשון שההבדלים היו ממש מורגשים.+למשחקיות+לגרפיקה+למוסיקה+לממשק-לבניית העלילה [שזה העיקר]**העלילה הפתוחה דווקא נחמדה ומשאירה ציפייה לDLC / משחק נוסף
פורסם 2011 במרץ 2614 שנים הבעיה הרצינית והיחידה עם DA2 היא שהעלילה בסיום המשחק נשארת פתוחה לחלוטין. הכל יחסי. לחברה שהולכת לחלוב אותך על DLC וחבילות הרחבה שיסיימו את העלילה זה בכלל לא בעיה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.