בעיה ב-World of Warcraft Cataclysm - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה ב-World of Warcraft Cataclysm


JentuS

Recommended Posts

שלום לכולם

תעזרו לי בבקשה , אני כבר לא יודע מה לעשות

הבעיה שיש לי עם המשחק אונליין של World of Warcraft Cataclysm היא בתוך המשחק עצמו.

כאשר אני עומד במקום או נע עם השחקן שלי קדימה ואחורה הכל עובד בסדר אבל ברגע שאני רוצה להזיז את המבט של השחקן לאחד הצדדים ישר מופיעות תקיעות של כמה שניות כל פעם וזה מעצבן , ועוד יותר מעצבן שזה קורה עם המחשב שלי למרות שהמחשב שלי חדש ומספיק חזק כדי להריץ את המשחק הזה ועוד הרבה משחקים על מקסימום הגדרות גרפיות , דרך אגב , כשאני מפעיל משחקים חדשים אחרים , גם כן על הגדרות מקסימום לא מופיעה בעיה כזאת אלא רק במשחק הזה , אני כבר לא יודע מה הבעיה , אולי תצליחו לעזור לי לפתור את הבעיה

אני לא חושב שזה בגלל האינטרנט כי יש לי מהירות של 10MB

אני לא חושב שהחומרה לא ''סוחבת'' כי יש לי מחשב חדש וחזק

אולי אני צריך לפתוח איזו פורטים למשחק בראוטר עם יש למשחק הזה פורטים או שאני צריך לשנות איזה הגדרות בראוטר , או הגדרות כלשהן אחרות , באמת אין לי מושג מה הבעיה ואני מת להפטר ממנה , תעזרו בבקשה , תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא נעשה קצת סדר בדברים.

קודם כל, חשוב שכבר תבינו. 10 מגה, 5 מגה, או 100 מגה, לא משפיע על הפינג שלך. פינג נמדד במרחק ממך לשרתי בליזארד. מרחק ותשתית. לא גודל חבילת גלישה.

כשאתה מסובב את הדמות, מתבצעות פעולות על כרטיס המסך ושאר החומרה שלך. אין קשר לאינטרנט, כי הסביבה עצמה נטענת מקבצי המשחק, לא ממסדי נתונים של השרת עצמו.

אם שדרגת לאחרונה את החומרה שלך, סביר להניח שלא עדכנת את כל הדרייברים, ולכן המשחק לא עובד לך. תוריד לכרטיס המסך, כרטיס הקול, מעבד (אם יש), תעדכן את מערכת ההפעלה שלך (כן זה טוב כשהיא מעודכנת והיו לי כמה משחקים שעבדו יותר טוב לאחר עדכונים).

תעדכן גם את הDirectX, אם זה לא בא עם המשחק (במידה והורדת client ולא התקנת מהדיסק), תלך לאתר של מייקרוסופט ומשם תוריד את התוכנה שתוריד לך את כל הקבצים החסרים של DX.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כבר עדכנתי את כל מה שצריך לעדכן , אם זה מערכת ההפעלה , אם זה הכרטיס מסך , אפילו את הביוס של הלוח אם עדכנתי , בקיצור כל מה שאפשר כבר מעודכן

ואם מדברים על הפינג ומרחק מהשרת של בליזרד אז איך זה שלחברים שלי (פה בישראל אני מתכוון) לאותו השרת שאני מתחבר אליו הכל עובד כמו שצריך ואין להם את הבעיה שיש לי , איך זה יכול ליהיות ? , בגלל זה אני שואל מה יכולה ליהיות הבעיה

האם יכול להיות שזה משהוא לא בסדר אצל ספק האינטרנט שלי ואני צריך להתקשר אליהם ? , האם יכול ליהיות שאני צריך לעשות משהו בראוטר , אולי לשנות איזה הגדרות ? , כי מבחינת החומרה של המחשב או מרחק של השרת של בליזרד לא צריכה ליהיות שום בעיה , מה אתם חושבים ? , מה אתם עוד תוכלו להציע לי לעשות ?

אני מחכה לעזרתכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא נשמע כמו משהו שקשור לאינטרנט, אלא למחשב. כמובן שהמפרט שלך נראה מספיק חזק, אז הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה hard disk. ניסית לעשות defragment? אולי יעזור, ובטוח לא יזיק...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בד"כ קורה כשהמשחק קורא מידע מהדיסק . אם דפרגמנטציה לא עוזרת (לדיסק בו מותקן המשחק), תבדוק כמה פנוי יש לך כשהמשחק רץ ואם יש מספיק, תנסה להוריד את הרמה הגראפית (ובמיוחד את הSHADOW למינימום).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זהו זה , הזכרון , יש לי 4 ג'יגה , כשאני מפעיל את מערכת ההפעלה אז על ההתחלה כבר נלקח מה-4 ג'יגה האלו 30% בערך וזה שלא יותר מידי כל מיני תוכנות עולות אצלי עם הפעלת המערכת , וכאשר אני נכנס למשחק אז נלקח כמעט כל הזכרון , יכול ליהיות בכלל דבר כזה שהמשחק הזה דורש 60% ואף יותר מה-4 ג'יגה שיש לי ?? ???

ודרך אגב , כבר קרה לי כמה פעמים שתוך כדי שאני משחק המשחק פשוט קרס , נסגר וקפצה הודעת של בליזרד ושם היה רשום שכאילו לא היה מספיק כדי לכתוב את הפעולה , או לבצע את הפעולה , משהו כזה , אז אתם אומרים שבאמת יכול ליהיות שאני צריך יותר זכרון ??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפעיל את ה RESOURCE MONITOR דרך ה TASK MANAGER ולאחר מכן תפעיל את המשחק, תסתובב במקום עמוס או עם מרחבים גדולים (SW לדוגמא) וכשאתה רואה את הקיטועים תעשה ALT-TAB לחלונות ותסתכל ב RESOURCE MONITOR כמה זכרון נמצא בשימוש וכמה מתוכו ע"י WOW.

כעקרון WOW צריך לעבוד ללא בעיות עם 4GB .

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...