עבור לתוכן

לתבוע את פאיפאל (הסאגה תמה-עמ' 10)

Featured Replies

פורסם

שלום לכם חבריי הפורום :hi:

ב17/12/2010 רכשתי שעון http://cgi.ebay.com/Military-Automatic-Mechanical-Wrist-Watch-Men-Mens-DATE-/300499457190?pt=UK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL&hash=item45f729d4a6 עבור £14.98 GBP.

ב10/1/2010 קיבלתי את השעון רק כדי לגלות שהוא פגום, גלגל היום\לילה לא מודבק\מורכב כראוי:

DSCN2088-1.jpg

ב14/1/2010 הסלמתי את המקרה לתביעה, ב15/1/2010 פאיפאל דרשה ממני לשלוח את השעון בחזרה למוכר כדי לקבל החזר כספי, ב16/1/2010 שלחתי למוכר את השעון עם הפרטים שסופקו לי, ושלחתי לפאיפאל את מספר המשלוח. נאמר לי ש"אנו נפנה אליך לגבי כל התפתחות או אם יידרש לנו פרטים נוספים ממך עד 02/02/2011."

ב02/02/2011 הם אכן פנו אליי:

"As you know, we're investigating a problem that you had with a recenttransaction. It's taking a little longer than we expected to reach a decision. We'reactively working on your case and will notify you on the next steps as soonas possible. For the latest information about your case, please log in and visit theResolution Center"

מאז עבר כמעט חודש ועדיין לא קיבלתי את כספי חזרה, ויותר מחודש מהרגע בו שלחתי את השעון בחזרה.

פאיפאל לא מראה שום סימני התקדמות בקשר לנושא, נראה כי הם "נטשו אותי" ושהם לא מסוגלים לעמוד במילים שהם מפרסמים בכל הארץ: "הדרך הבטוחה ביותר לקנות באינטרנט"

אני שלחתי את השעון למוכר בדיוק כפי שנדרש ממני, עמדתי בזמנים, סיפקתי הוכחות, יש לי אפילו את התמונה של המשלוח רגע לפני ששלחתי אותו (עם כתובת והכל).

האם יש לי פה קייס? או שמא אפשר לשבור את המשבר ללא תביעה?

רשום כי המשלוח הגיע ליעדו ב2011-01-27 אבל לצד זה רשום: unsuccessful delivery. מה זה אומר? שהוא לא בא לקחת את השעון? או שהם לא מצאו את ביתו?.

מיואש,

אור כהן :nixweiss:

  • תגובות 120
  • צפיות 21.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

פתחת תיק באיביי נגד המוכר ?

פייפאל לא כל כך יכולים לעזור לך לדעתי, איביי אמורה לתמוך בך פה.

תפתח תיק.

פורסם
  • מחבר

איביי קנתה את פאיפאל את יודע :P

אמנם המוכר באיביי אבל את הקנייה ביצעתי דרך פאיפאל כי המוכר לא עדכן בדף שלא שהוא שולח לישראל, אבל כמו EBAY גם PAYPAL מציעה שירות תביעות, לכן הם מחוייבים לסיים את הקייס הזה.

פורסם

אה הבנתי,

אבל ברגע שאתה פותח תיק או "Case" זה יושב על המצפון של איביי וגם המוכר

והוא חייב לפתור את זה.

אני למשל קניתי משהו בדולר ושכחתי לשלם בטעות פתחו לי תיק ועד שלא שילמתי הוא לא ירד

וגם אתה צובר נקודות אזהרה..ככה שככל המוכר צובר יותר תיקים זה מוריד מהמונטין ואפילו יכולים לסגור את החנות

ככה שבשביל מחיר קטן כמו שאתה קנית הם לא יסתקנו

פורסם
  • מחבר

אני מקווה שלא.

אני פשוט חושב שאני אשלח להם דואר (לPAYPAL) שיתאר את מהלך העניינים עם הצהרה שאם לא יוחזר הכסף תוך 14 ימי עסקים אתייעץ עם בית המשפט

פורסם

אני מקווה שלא.

אני פשוט חושב שאני אשלח להם דואר (לPAYPAL) שיתאר את מהלך העניינים עם הצהרה שאם לא יוחזר הכסף תוך 14 ימי עסקים אתייעץ עם בית המשפט

תתייעץ עם בית המשפט? :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

חחחח ישנם הרבה דרכים לנסח את המהלך הזה :P

פורסם

מה יש לעשות סיפור על 15 פאונד?

תמשיך בחיים וזהו. ::)

פורסם

תגובה לא חכמה.

אמנם אתה יוצא cool ובאותה הזדמנות מעמיד את אור כהן כטרחן,

אבל האמת היא שאתה חסר בינה אם אינך מבין את בעיית האמינות והחשש לקנות דרך האינטרנט ובמיוחד מספק בארץ אחרת.

Paypal וגם Ebay טורחים לפרסם בראש חוצות שאין סיכון ואתה מבוטח אם אתה קונה דרכם.

אז מה שאור עושה כרגע הינו שירות רב ערך לכולנו, ולא חשוב מהו סכום הרכישה.

יתכן שאתה סתם ילד אז אפשר לסלוח לך, אם לא ראוי שתחזור בך.

פורסם

צריך לזכור שלא הכל בשליטת PAYPAL, ומה לעשות היא צריכה לבדוק וכו'.

בשישי האחרון רכשתי מוצר בעלות של 7000 אלף שקל מ EBAY.. ככל הנראה זה היה עוקץ המוכר סגר את המכירה ופשוט מחק את המשתמש .. בדיעבד ככל הנראה לא הייתי צריך להתעסק בכלל עם בן אדם שיש לו פחות מ100 פידבקים ואין לו עבר מכירה ..

אז שילמתי את כל הסכום וראיתי פתאום אחרי יום שכמה אנשים כבר רכשו ממנו [9] לאחר מכן יום אחרי זה בבוקר הוא פשוט מחק את המשתמש ונעלם.. כתבתי ל PAYPAL הודעה בנושא +פתיחת חקירה מצד PAYPAL, כעבור שעה הם כתבו לי הודעה שהם בדקו את הנושא ומשכו מהחשבון של הבן אדם את הכסף והחזירו לי אותו.. ולאחר מכן עוד פעם בחורה בשם טלי מהתמיכה של PAYPAL שלחה לי מייל כדי לוודאות שהכל בסדר..

אם הייתי רוכש את המוצר דרך חברה האשראי בוא נגיד כך שקודם כל לא היה לי לאן להתקשר כי זה היה יום שישי.. ואיכשהו בארץ אין "מספר חירום להונאות" [לא שאני מצאתי], והיה זמן עד שבכלל היו פועלים..

יש מחלקות הונאות בחברת אשראי , רק חבל שהיא תחת שירות לקוחות שלא עובד בימי ו'

פורסם

פיפי-אל הם חבורת דגנר@ים, הם משכו אותי חודשיים לגבי 15$, ובסוף דרשו שאלך להגיש תלונה במשטרה בתוך 3 ימים.

לך תסביר לבולס שווארמה מצוי :police: למה הוא צריך לרשום תלונה נגד חברה בריטית ולמי יש שעה לבזבז על העניין.

איחלתי להם פשיטת רגל מהירה ונעימה וסגרתי את החשבון :la:, הם לא מספקים הגנה טובה יותר מחברת האשראי, אין מה לשלם פעמיים לדעתי.

פורסם

תגובה לא חכמה.

אמנם אתה יוצא cool ובאותה הזדמנות מעמיד את אור כהן כטרחן,

אבל האמת היא שאתה חסר בינה אם אינך מבין את בעיית האמינות והחשש לקנות דרך האינטרנט ובמיוחד מספק בארץ אחרת.

Paypal וגם Ebay טורחים לפרסם בראש חוצות שאין סיכון ואתה מבוטח אם אתה קונה דרכם.

אז מה שאור עושה כרגע הינו שירות רב ערך לכולנו, ולא חשוב מהו סכום הרכישה.

יתכן שאתה סתם ילד אז אפשר לסלוח לך, אם לא ראוי שתחזור בך.

אני לא ילד (אתה יכול פשוט להסתכל על הגיל שלי בפרופיל שלי. לא מסובך). אני גם לא רואה צורך לחזור מדבריי.

אני לא חושב שצריך לוותר. אין ספק שצריך למצות כל כלי סביר בשביל להשיב את הכסף. להגיע לבית המשפט בשביל 15 לירות שטרלינג זה מוגזם. החיים קצרים ואין שום טעם לבזבז זמן רב על משהו שיגרום לך עצבים וסבל - ולא יביא לך פיצוי כספי ראוי.

זו דעתי, אין לה קשר לאור בה אני מעמיד את עצמי או את מר אור כהן. אתה יכול להסכים ואתה יכול לא.

פורסם

יש לפייפל מוקד תמיכה טלפוני - בעברית. דיברתי איתם כבר כמה פעמים הם עונים מהר ואין שום בעיה איתם תנסה להרים טלפון ומשם נוהל הוט\יס\חברה סלולרית* של "אני לא יורד מהקו בלי תשובות, מי את, מאיזה צוות, אני רוצה מנהל".

פורסם

פייפל זה עבודה בעיניים, הדרישות שלהם מוגזמות וכמעט בלתי אפשרי לקבל מהם את הכסף בחזרה. אני הפסדתי ככה כמה מאות דולרים ולמדתי לא לסמוך עליהם.

לדוגמא:

48 שעות לשלוח פקס (אי אפשר במייל והפקס תמיד תפוס)

דרישה להביא מכתב רשמי מהיצרן או משווק מוכר כדי להוכיח שקיבלת זיוף (ועוד תוך שבוע, לא משנה שמדובר ביצרן מחו"ל שזה לא מעניין אותו וגם ככה יש להם חופשת חג)

לשלוח את המוצר חזרה ורק אז לקבל את הכסף (ומי ישלם לי על המשלוח? ומה אם המוכר יטען שלא שלחתי או שהחבילה היתה ריקה?)

פורסם
  • מחבר

טוב :x שלחתי להם:

"שלום פאיפאל.

ב17/12/2010 רכשתי שעון http://cgi.ebay.com/Military-Automatic-Mechanical-Wrist-Watch-Men-Mens-DATE-/300499457190?pt=UK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL&hash=item45f729d4a6 עבור £14.98 GBP.

ב10/1/2010 קיבלתי את השעון רק כדי לגלות שהוא פגום, גלגל היום\לילה לא מודבק\מורכב כראוי: http://i3.photobucket.com/albums/y72/ORILA/DSCN2088-1.jpg

ב14/1/2010 הסלמתי את המקרה לתביעה, ב15/1/2010 פאיפאל דרשה ממני לשלוח את השעון בחזרה למוכר כדי לקבל החזר כספי, ב16/1/2010 שלחתי למוכר את השעון עם הפרטים שסופקו לי, ושלחתי לפאיפאל את מספר המשלוח. נאמר לי ש"אנו נפנה אליך לגבי כל התפתחות או אם יידרש לנו פרטים נוספים ממך עד 02/02/2011."

ב02/02/2011 אתם אכן פניתם אליי:

"As you know, we're investigating a problem that you had with a recenttransaction. It's taking a little longer than we expected to reach a decision. We'reactively working on your case and will notify you on the next steps as soonas possible. For the latest information about your case, please log in and visit theResolution Center"

מאז עבר כמעט חודש ועדיין לא קיבלתי את כספי חזרה, ויותר מחודש מהרגע בו שלחתי את השעון בחזרה.

פאיפאל לא מראה שום סימני התקדמות בקשר לנושא, נראה כי הם "נטשו אותי" ושהם לא מסוגלים לעמוד במילים שהם מפרסמים בכל הארץ: "הדרך הבטוחה ביותר לקנות באינטרנט"

אני שלחתי את השעון למוכר בדיוק כפי שנדרש ממני, עמדתי בזמנים, סיפקתי הוכחות, יש לי אפילו את התמונה של המשלוח רגע לפני ששלחתי אותו (עם כתובת והכל, כפי שסיפקתי לפאיפאל)

תחת הנסיבות הללו, עליי לדרוש מפאיפאל להחזיר את כספי תוך 14 ימי עסקים.

אם הכסף לא יוחזר תוך הזמן הקצוב, אאלץ להתייעץ עם בית המשפט להמשך המקרה.

בברכה,

אור כהן."

נקווה לטוב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים