פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים שלום,לפני כשבוועים קניתי מחשב מחנות GAME-ON מי שמכיר...יום למחורת לא היה ניראלי כל הקטע של המפרט והמחיר המופרז שהוא נתןכי בדקתי במקום אחר המחשב שקניתי ב 3800 שווה ת 3100 שזה הפרש עצום.קיצור אמרתי לו לבטל את העסקה לא שווה לי כל מה שהולך פההוא אמר אוקיי תשלמו 10% מהקניה שילמנו אבל עכשיו חלק אומריםשבכלל לא היה צריך לתת לו ועזבו שהוא לא נתן לי בכלל קבלה על המחשב...מה אתם אומרים?
פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים אומרים ש"סוף מעשה במחשבה תחילה".קח את זה כשכר לימוד ובפעם הבאה:* תעשה סקר שוק ותיסגר על מה שאתה רוצה לפני שאתה מזמין ולא יום למחרת* אם מישהו דורש ממך תשלום שלא נראה לך הגיוני, תעשה את הבירורים ואת המיקוחים לפני שאתה משלם ולא בדיעבד
פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים אם לא פתחת את המחשב והחזרת אותו זה 10 אחוז או 100 שקל הזול מבין ה2, תקנו אותי...
פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים בעקרון הוא יכול לחייב אותך.עשיתם עיסקה. חתמתם על חוזה. נוצרה לו התחייבות כלפיך - בגללה היו לו עלויות (אולי התחילו לעבוד על זה, אולי הזמינו חלקים וכו').
פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים חבר שלי הזמין פעם מערכת ברשת גדולה, ושילם 200 ש"ח שנאמרו לו שהם מקדמה / דמי ביטול בהזמנה ושהמחשב יהיה מוכן תוך שבוע. אחרי יומיים הוא הגיע למסקנה שלא יוכל לעמוד בעלות המחשב ורצה לבטל. התקשר ואמרו לו שאין בעיה. הוא שאל האם יש משהו שהוא יכול לקבל עבור 200 השקלים שלו בכל זאת וקיבל תשובה שלילית. מספר שיחות טלפון מאוחר יותר עם שירות הלקוחות הגיעו להסכמה והוא כן קיבל את הכסף בחזרה. אני לא יודע באיזה צד היה החוק באותה תקופה אבל הוא יצא מרוצה.
פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים המחשב לא היה אצלי בכלל הוא לא עבר לידים שלי בכללהוא היה אצלו בחנותאם בכלל לא קיבלת את המחשב, אז זה ממש לא הוגן מבחינתו לקחת תשלום כלשהו.אם היית לוקח הבייתה,פותח, קורע את האריזה, ואז מחזיר לו ועושה לו עבודה, אז מילא..אבל ביטלת את ההזמנה עוד לפני שלקחת?זה באמת לא בסדר מצידו.(גם אם זה ה"נוהל" שלו).לעניות דעתי, לך אליו ותבקש את ה10% האלה בחזרה.אם הוא לא יסכים לתת, תבהיר לו שאתה הולך לפרסם את זה בכמה מקומות,למשל, אם הגעת אליהם דרך זאפ, אתה יכול להשאיר תגובה על החנות הזו עם ציון כוכב אחד מתוך חמש, ולהסביר שם אתה מחיר הגבוה, והיחס הלא מוסרי כלפיך לאחר שביטלת את ההזמנה עוד לפני שבכלל קיבלת את המחשב.בנוסף, אתה יכול לשלוח הודעות לאתרים/בלוגים/פורומים בארץ בנושא מחשבים, ולספר על חוסר ההוגנות.אם תבהיר את זה לבעל החנות, ואם יש לו שכל, הוא יעדיף לא לקחת ממך את ה-10% האלה.זו דעתי.דרך אגב.זה נראה שהחנות הזו מופיעה בזאפ.דבר איתו שוב, אני מאמין שהוא יתעשת מהר מאד.
פורסם 2011 בפברואר 1614 שנים זה 10% או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם, אלא אם כן המחשב עלה 1,000 ש"ח - יש כאן עבירה על החוק.
פורסם 2011 בפברואר 1714 שנים אתם בטוחים שהחוק כולל גם מוצרים שנבנים במיוחד לפי הזמנה?אינני זוכר את כל התיקונים האחרונים, אך למשל לפני כן שניתן היה לבטל עסקת רוכלות/מכר מרחוק תוך 14 יום, זה לא כלל מוצרים כנ"ל... (הגיוני למדי למען האמת)
פורסם 2011 בפברואר 1814 שנים יותר ברור ופשוט לקרוא את זה:http://www.consumers.org.il/category/refund-policies
פורסם 2011 בפברואר 1814 שנים זה 10% או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם, אלא אם כן המחשב עלה 1,000 ש"ח - יש כאן עבירה על החוק.זה 5%...
פורסם 2011 בפברואר 1814 שנים השאלה היא מה קורה בדברים מותאמים אישית - כמו מפרט מחשב שאתה בונה ומבקש את החלקים הספציפיים הללו מהחנות.הרי לא הגיוני שאזמין מפרט בכ-15K עם כל מיני דברים אקזוטיים שרק אני צריך ורוצה ובסוף אבטל, אשלם 100 ש"ח ביטול והחנות תתקע עם המחשב והחלקים האלה
פורסם 2011 בפברואר 1814 שנים לא יודע אם זה חוקי, אבל אם הייתי מנהל החנות הייתי מחכה יומיים לשם ביטחון לפני הזמנת החלקים מהספק...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.