מעבד 2500K עם לוח H67 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעבד 2500K עם לוח H67


ksn1981

Recommended Posts

מעבד i5-2500K על לוח מבוסס H67 אמנם לא ייתן לי לנצל את האפשרות של המהרת המעבד.. אבל אקבל גרפית HD3000 (לעומת HD2000 במעבד ללא ה-K)..

- האם למעבד ה-K קיים יתרון גם מבחינת ההמהרה של הליבה הגרפית ?

- האם היתרונות הגרפיים של מעבד ה- K יבואו לידי ביטוי בכל לוחות ה- H67 ?

- האם הפרש הביצועים בין שתי הליבות הגרפיות, מצדיק את ההפרש במחיר ?

נ.ב. היתרון הגרפי שאני מחפש הוא חיבור שני מסכים במקביל!

תודה לעוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת איכות תצוגה אין הבדל בין שתי הליבות הגרפיות.

ההבדלים (כנראה שגם במשחקים, רק ששתי הליבות לא ממש מציגות ביצועים מרשימים במשחקים אז ככה שלדעתי זה לא ממש שיקול), אם בכלל, יבואו ככל הנראה לידי ביטוי בקידוד באמצעות Quicksync או יישומים נוספים שכן משתמשים בליבה הגרפית לצורך חישובים. אם אתה מחבר שתי תצוגות למטרות עבודה משרדית שוטפת, לא צריך להיות הבדל.

בחלק מהלוחות תוכל לחבר צג אחד בחיבור דיגיטלי ואת השני בחיבור אנלוגי (DVI ו-VGA) ובאחרים בשני חיבורים דיגיטליים (DVI ו-HDMI) רק שמצב כזה עד הכניסה למערכת ההפעלה, התצוגה תוצג רק על צג אחד ולא על שניהם.

מצד שני הפרש המחיר בין המעבדים הוא די נמוך, אז אתה יכול לקנות את ה-K כמעין "תעודת ביטוח" וכך להשאיר לעצמך גם פתח לבצע OC בעתיד (תמכור את הלוח הנוכחי, תקנה לוח חדש), אם אפשרות כזאת בכלל רלוונטית מבחינה תיאורטית. בכל מקרה אחר לדעתי אין שום הבדל בין הדגמים מבחינתך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ זה לא נכון. יש במעבד גרפית.

ייתכן שהבלבול נובע מכך שלרוב מעבד עם סיומת K משולב עם לוח-אם המבוסס על ערכת השבבים P67 (כשהמטרה העיקרית היא לבצע OC), וערכת השבבים היא זאת שלא מאפשרת להשתמש בליבה הגרפית המובנית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה About:blank

הבנתי שכמו הטורבו בוסט ל- CPU יש גם כזה ל- GPU (שכחתי איך אינטל קוראים לזה)..

- האם זה תלוי ב- K ?

- האם זה נתמך בכל לוחות ה- H67 ?

הבנתי גם שאפשר לשלב כרטיס מסך נפרד מבלי לבטל את המובנה (ז"א יעבדו במקביל)..

- האם זה רלוונטי במערכת המדוברת או שאני מתבלבל עם מערכות ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. יש להם משהו שנקרא Dynamic Frequency אבל אין לזה ממש משמעות. הכל תלוי ביישומים שבהם אתה משתמש. אם כל המטרה היא לחבר שני צגים, אז לתדר אין ממש חשיבות.

2. לא חושב שזה תלוי ב-K - אבל אני לא בטוח לגמרי - וזה אמור להתמך בכל הלוחות. אבל קח בחשבון שזה משחק עם תדר המעבד, זה לא לגמרי העלת תדר עצמאית. כשהמעבד פחות בעומס, ואם יש צורך, אז תדר הליבה הגרפית עולה. אם המעבד בעומס, אז עד כמה שאני יודע תדר הליבה הגרפית לא יעלה. זה בדיוק כמו ה-TurboBoost. אם רק ליבה אחת בעומס - התדר שלה יעלה. ככל שיותר ליבות בעומס כך שיעור עליית התדר של כל אחת מהן קטן יותר. כל זה כדי לשמור על מעטפת חום והספק מסוימת.

3. אי אפשר למיטב ידעתי לעבוד עם כרטיס מסך ייעודי ועם הליבה הגרפית המובנית (מה זה גם ייתן?). אתה מתכוון כנראה ל-Hybrid CFX שהוא אכן גימיק (ולא הרבה יותר מזה) נחמד שיש בחלק מהלוחות המבוססים על ערכות השבבים של .

עריכה למטרת הבהרה: כשכתבתי בכל לוח, הכוונה כמובן בכל לוח עם ערכת שבבים H67 טבעית. יש לוחות המבוססים על ערכת השבבים H67 אך לא מציעים חיבורי וידיאו ולא מאפשרים לנצל את הליבה הגרפית. אצל GB לדוגמה הם מסומנים בשם PH67.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למעבד ה-K יש ליבה גראפית כפולה מבחינת מספר יחידות חישוב.

אין הבדלים בהמהרה של ליבה גראפית עם או בלי K -- ב-2 המקרים יש לא מוגבלת.

יש טורבו בוסט לגראפיקה. זה נתמך בכל לוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...