האם אורנ'ג שוב פעם מגבילים הורדות טורנטים? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם אורנ'ג שוב פעם מגבילים הורדות טורנטים?


clubnet

Recommended Posts

שמעו יש לי 10MB ולאחרונה לא מגיעים ל1.2MB

פשוט בזיון .. אני מנסה כעת להוריד טורנט עם הרבה משתפים

אבל אני מקבל 50KB אי אפשר ככה... מה העניין שלהם?

יש פה עוד חברים אשר הורדה בשעות האלו : 22:00

מרגישים איטיות מטורפת ? יש טעם לדבר עם אורנ'ג?

אשמח לתגובות בנושא ..תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעו יש לי 10MB ולאחרונה לא מגיעים ל1.2MB

זה בגלל שיש לך במהירות עד 10 מגה . הספק לא התחייב למינימום מסוים אבל הוא רק אמר שבמידה ויש אפשרות תקבל את ה10 מגה שלך ולרוב האפשרות הזאת היא בשעות השפל. לפי איזה כתבה שראיתי (על CCC אני חושב) הם קונים איזה 1 מגה לחול על כל 25 משתמשים וזה עולה להם איזה 200 דולר לחודש (לפי כתבה אחרת) . זה יוצא משהו כמו 13GB לחודש למשתמש.

פשוט בזיון .. אני מנסה כעת להוריד טורנט עם הרבה משתפים

אבל אני מקבל 50KB אי אפשר ככה... מה העניין שלהם?

הם כנראה מגבילים הורדות p2p בשעות העומס כדי לא לפגוע באנשים שעושים דברים אחרים כמו לצפות בyoutube בHD (לא בטוח שזה בכלל אפשרי בארץ). פעם עשיתי חישוב שבמידה ואתה רוצה לצפות ב720p של 2.5mbps במשך 16 שעות ביום כל מה שאתה צריך זה קצב אפקטיבי של 1.7mbps~ במשך כל היום . אם תתכנן איזה תוכן אתה מוריד מראש יהיה לך יותר קל. בלילה תגיע למקסימום כשהכל פנוי. במידה ותוריד 8 שעות בלילה על מקסימום ועל 0 ביום זה עדיין 3.3mbps שזה צריך להספיק.

לפי דעתי יהיה יותר הוגן אם הספק יעבוד בחנק הדרגתי . ככה שכל יום הוא ימדוד כמה משתמש מנצל בשעות העומס ( נגיד בין 16 ל24 ) ומי שמנצל יותר רוחב פס יקבל פחות מהירות. יש סיכוי שמישהו עושה את זה אבל כל העיצוב תעבורה הזה סודי אז אי אפשר לדעת.

בכל מקרה אם אתה לא מרוצה מאורנג' תעבור ספק, שמעתי שהם די יקרים יחסית. יש סיכוי שתוכת לקבל מענה יותר טוב בפחות כסף ובלי התחיבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל נכון

עד לפני כחודשיים אורנג' היו חברה למופת

לקחו הרבה כסף אבל נתנו הרבה תמורה

היום לצערי הם לוקחים הרבה אבל נותנים מעט מאוד

הורדות ביטורנט שבעבר הגיעו תוך שניות למקסימום הפכו לעצלות ובהורדות ראפידשייר צריך לפתוח כמה הורדות כדי להגיע למקסימום, אחד לבד לא מספיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תתכנן איזה תוכן אתה מוריד מראש יהיה לך יותר קל. בלילה תגיע למקסימום כשהכל פנוי. במידה ותוריד 8 שעות בלילה על מקסימום ועל 0 ביום זה עדיין 3.3mbps שזה צריך להספיק.

בכל מקרה אם אתה לא מרוצה מאורנג' תעבור ספק, שמעתי שהם די יקרים יחסית. יש סיכוי שתוכת לקבל מענה יותר טוב בפחות כסף ובלי התחיבות.

אין מה לתכנן אחי , כי למשל אתן לך דוגמא אם בשעה 22:00

יוצא ברשת סרט מסויים , ואני מעוניין להוריד אותו , אזי ההורדה תהייה איטית לאללה!

רק בשעה 00:30 לערך, אותו טורנט יטוס .

לגבי חברה אחרת , הייתי בכולם שזה ואני מפרט לך :

013 , 014 , 018 , טריפל C ..עד לא מזמן .

אז מה נשאר עוד?!

012 לא אתקרב אליהם בחיים!

אתה מבין אחי כולם אותו חרא..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני די מסכים איתך שזה הרבה יותר נוח לעבוד קרוב למקסימום. לי לרוב אין בעיה להוריד דברים בגלל התיעדוף אבל זה לא אומר שאני תוחן את הספק שירות שלי בגלל שאני יכול. עדיין לא מזמן לימדתי את אשתי איך להוריד דברים ואני לא בטוח כמה היא הורידה אבל הדיסק הקשיח מתחיל לזחול. זה באמת מאוד נוח להוריד 1GB ברבע שעה אבל אם אנשים יהיו חזיריים מה שמקבלים זה עומס בלתי נסבל. הירידה בקצב היא לא תמיד הגבלות אלא העובדה שאין למספיק רוחב פס לכולם ובשעות העומס מרגישים את זה.

זה נכון להגיד שתקבל בערך אותו הדבר אצל כולם מבחינת היחס בין מספר המשתמשים לרוחב הפס לחו"ל . ההבדל העיקרי בין הספקיות (חוץ מהמחיר) הוא איך הן מתמודדות עם עומס או במילים אחרות - עיצוב התעבורה. עיצוב תעבורה הוא דבר הכרחי בכדי שהמשתמשים לא ירגישו את העומס אבל יש גבול עם כמה עומס כל ספקיות יכולה להתמודד בלי שהלקוחות ירגישו. עדיין בגלל שכל המידע הזה על עיצוב תעבורה הוא סודי היכולת שלנו להבין מה יש בדרך מאוד מוגבלת ואנחנו מוגבלים למבחן התוצאה. אנחנו גם לא יודעים מה היחס בין הרוחב פס שהספקיות מכרו לכמה רוחב פס יש להם לחול. במילים אחרות קשה מאוד להמליץ על ספקית זאת או אחרת.

אם אתה כל כך רוצה רוחב פס זמין תשלם בשביל תיעדופים אפילו עסקיים אם אתה צריך. בחבילות לשוק הביתי כולם מסבסדים את כולם מה שגורם לרוב לקבלת מוצר "פחות טוב" אבל המחיר שלו נמוך יחסית. אני על חשבון מתועדף בעיקר בשביל משחקים וזה עובד טוב גם בשעות העומס. העובדה שאפשר לנצל את התיעדוף לרעה כדי להוריד במהירויות גבוהות היא לא דבר טוב בשביל הגיימרים אבל אני חושב שהמשתמשים הרגילים נחנקים מהעומס ולא הגיימרים בגלל התיעדוף והדרך שהחבילה הזאת עובדת (אם אתה מוריד הפינג שלך לרוב נדפק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...