שלום, התייצות לגבי HDD חדש לאחר שהנוכחי שבק - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שלום, התייצות לגבי HDD חדש לאחר שהנוכחי שבק


Xebu

Recommended Posts

שלום לכולם, אז בצער וביגון רב הHDD הנוכחי כנראה מת... (בכללי יש הרבה בעיות במחשב אבל לפני שקונים חדש שכולל במילא HDD חדש... קודם חשבתי לקנות HDD חדש ואפ התקלות ימשכו אז להשלים את קניית שאר הרכיבים) :-/

אני לא מביא גדול בתחום החומרה... אני צריך רק שהHDD יהיה אמין עד כמה שאפשר (אני מודע לזה שזה מוצר לא הכי אמין... אבל צריך שיהיה יחסית אמין במיוחד שלא ישבוק לי עכשיו (אני עוד מנסה להבין איך אני אמור להציל את התכנים שיש לי בנוכחי) :-/

לגבי נפח לא ממש משנה לי... הנוכחי היה עם 80GB ובמילא יש לי עוד פנימי אחד של 500 ועוד חיצוני אחד של 1TB ככה שהHDD הזה יחזיק ברובו אם לא בכולו רק את המע' הפעלה... ככה שאין ממש חשיבות לנפח - אמינות באה במקום ראשון.

לגבי מחיר - עד ה400-500 שקל, לסטודנטים תפרנים אין הרבה כסף חחח

וכל השאר יחסית סטנדרטי - 3.5", 7200RPM וכ"ו

וזהו, אודה אם מישהו יוכל לעזור... תודה.

התייעצות אחרת ברשותכם... ראיתי עכשיו באתר של ksp כל מיני "דילים" למיניהם בעמוד הראשי שלהם... עכשיו בהנחה שאני "מפשיט" את כל הדברים חסרי התועלת כמו צורב ומרטיס מסך וכ"ו אז יוצאים שם המחירים בסביבות ה900 שקלים (שזה בעיקרון מעבד/לוח אם/זיכרון/והארדדיסק) אתם ממליצים לבדווק את העניין או לא?

אני לא צריך מחשב למשחקים, ולא צריך מחשב לגיימרים או משהו כזה... אני לא כבד (ולמשחקים כבדים בין תקופות מבחניםיש ps3) ככה שאני לא צריך שמחשב יהיה חזק מדיי וגם לא רוצה להשקיע יותר מדיי כי לקראת סוף השנה אני מתכנן לרכוש לצורך שנה ב'...

המחשב הנוכחי שלי הוא בן כמעט 6+-,

מעבד D 2.8GH

לוח אם לא יודע איזה דגם של ,

ספק כוח איכותי יחסית חדש ובכרטיס מסך 4670 שאת שניהםם אני מתכנן להעביר...

מצטער על המגילה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי קניית מחשב - תתייעץ בפורום המתאים. אם זה רק מעבד, לוח וזיכרון אז יש פורום יעודי לכך ואם זה יותר משלושת הרכיבים הבסיסיים אז פורום מפרטי מחשב יהיה יותר מתאים.

לגבי דיסק קשיח -

קיימת רשימת כוננים מומלצים בסטיקי שבראש הפורום. לך על ה-HD502HJ של , הוא מהיר, שקט ואמין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסמסונג הוא מומלץ? כי תמיד אמרו לי ללכת בעיקר על WD - שני ההארדדיסקים הנוספים שלי הוא של WD... או שזאת סתם הנחה מוטעת?

כי גם המחיר שלו הוא יחסית זול מהשאר... לא שאני מתלונן :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רוצה להתחיל להתפלסף כאן על הנושא של לבחור בצורה עיוורת ביצרן מסוים, אני פשוט אגיד בקצרה שזה חובבני ולא נכון כי משווים מוצרים ספציפיים ולא יצרנים שלמים (שיש להם מוצרים טובים ופחות טובים מן הסתם).

ההמלצה הספציפית שנתתי לך (שגם נמצאת ברשימת המומלצים) היא משום שהכונן שקט, מהיר, אמין וזול.. בהשוואה לכוננים אחרים אשר פחות מהירים או פחות אמינים ממנו (על בסיס דירוגים ב- למשל).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...