מה הבעיה עם השירות של DELL ? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה הבעיה עם השירות של DELL ?


yaloner

Recommended Posts

שלום לכולם,

אני רוצה לקנות מחשב N3010 I5 ובגלל שהמימון הוא מתקציב מחקר של האוניברסיטה אני חייב לקבל מספר הצעות מחיר מחנויות מסוימות שיש להן הסכם עם האוניברסיטה.

אתמול שלחתי בקשה למספר חנויות והיום קיבלתי תשובה מחנות אחת:

"אנו לא מוכרים מחשבים ניידים של דל בגלל בעיית האחריות והשירות"

חנות שניה אכן שלחה לי הצעת מחיר, אבל בראש הדף כתבו בפונט ענק ומודגש:

"השירות למחשבי הוא באחריות בלבד. אין לנו קשר ויכולת לשלוט על טיב ואיכות השירות."

מישהו יכול להסביר לי מה הבעיה עם השירות והאחריות של דל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השירות של יושב באתונה. יש לך אומנם 3 שנים אחריות, אבל רק אחרי שלוש שנים וחודש יענו לך לטלפון. וגם אז, יהיה לך מזל אם זה יהיה מישהו שדובר עברית. ואם הוא יהיה דובר עברית, זה יהיה במבטא ערבי כבד, והוא לא הכי יעזור לך.

אם יהיה לך עוד מזל ותוכל להשיג פניה למעבדת יעל בארץ, מזל טוב. יש מצב שמשם המחשב ייצא בסדר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה רציני? (אני שואל כי זה נשמע כמו בדיחה גרועה...)

היה לי פעם מחשב inspiron שהתקלקל בזמן האחריות וזכור לי שטופל בנקודת שירות בת"א, בעזריאלי אם אני לא טועה.

האם זה השתנה כל כך בשנים האחרונות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

והוא לא הגיע מאתונה, נכון?

המוקד תמיכה באתונה. מעבדות וטכנאים בארץ.

אגב דן, זה קצת שונה לפי כל סוג של אחריות. למי שיש שירות באתר הלקוח הרוויח. מי שקיבל אחריות במעבדות זה קצת יותר בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע אם זה משקף אבל מצאתי את התגובה הזו בזאפ לגבי מחשב I7

אני אוסיף שלדעתי עלולה להיות בעיה עם מחשבים שעברו שינוי בחנות כמו הרחבת זכרון או הגדלת דיסק קשיח.לדעתי האחריות של דל היא רק על המפרט המקורי של המחשב ללא שום שינוי. כמו כן כידוע יש מדרגים שונים לניידים ומחשב שמקבל 5 שנים אחריות (ויש כאלה לדל) - כנראה מגיע ממקור אחר מהמחשבים הרגילים (כנראה אמין יותר עם בקרת איכות גבוהה יותר). היה בזמנו גם סיפור עם חנויות KSP ואייבורי. לגבי KSP פורסמה התנצלות של דל בעיתונים וכנראה KSP החליטו לא לעשות שינויים במפרטי דל המקוריים ולגבי אייבורי אין לי מושג מה נגמר שם.

הנה התגובה בזאפ

----------------------------------------------------------------------

לנור

תאריך: יום ראשון 25 יולי 2010

דירוג: כוכב אחד

http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=755728

חוות דעת:

קניתי את המחשב, כשהבהרתי שהצרכים שלי הם מחשב נייד חזק לעבודה עם תוכנות גרפיקה. המוכרים ברשת המוכרת של קניונים ודיוטי פרי המליצו לי בחום על המחשב הזה בגלל הI7.

המחשב לא מסוגל להשמיע דיסקים מקוריים של מוזיקה, שהקנווד של הרכב מ2002, והמערכת סוני מ1999 וכל מחשב אחר שניסיתי, כן משמיעים.

הדגמתי את זה למוכר למחרת היום, והוא הביא לי הרצאה על כך שהאלבומים שלי סרוטים.. הסברתי לו שאלו סריטות מינוריות שלא אמורות להשפיע על אף כונן תקין.

המחשב נתקע מהתחלה, כאשר מדליקים אותו בדיסק בכונן היה מתקתק.. הדגמתי את זה למוכר (זה קרה רק לעיתים, ולכן לקח לי שעות מתישות להראות להם את זה בדיוק כשזה קורה) הם אמרו שיחליפו לי מחשב, ושיתקשרו אלי מדל.

הלכתי הביתה עם המחשב, התקשר אדם אנטיפת, שדיבר מהר והיה לא תקשורתי.. ואמר "מה שאמרו לך אז לא.. זה צריך לקבוע עם המוקד לא עם החנות" שאלתי אותו "סליחה? על מה אתה מדבר, מנהל החנות אמר שיחליפו לי מחשב" הוא חזר על אותו משפט בצורה רובוטית כאילו היתה זו הקלטה.

מאוחר יותר הבנתי שהשירות לקוחות של בכלל יושב ביוון ולא בארץ.

התרגזתי, החזרתי באותו רגע את המחשב.. שוב חזרתי לקניון.. הנחתי את האריזה על השולחן.. אמרתי למנהל אתה לא מתבייש? קניתי מחשב חדש ואני צריכה לתאם תיקון על ?

בדיוק היתה שם אישה שרצתה לקנות לפטופ אז הוא נבהל. התקשר לDELL

(הוא היה יכול להתקשר כנראה להנהלה או לספקים, אני רק למוקדני שרות זוטרים) וצעק עליהם "איך אתם לא מתביישים לשלוח טכנאי למחשב שנקנה לפני פחות מ14 יום!" סתם כדי להרשים את האישה שנבהלה מהתלונות שלי.. כדי שתראה שהשירות שלו טוב. דל כמובן אמרו לו שהם לא יודעים במה מדובר וזו בטח "טעות."

המנהל אמר, "קחי אותו הביתה יסדרו לך אותו בבית זה שירות 5 כוכבים הכי כדאי זה מגיע לך

" אמרתי לו שאין דבר כזה, השארתי את המחשב על השולחן, ואמרתי לו אתה תתמודד על לא אני. הוא אמר שאין בעיה..

אחרי שבוע התקשרו אלי מסניף הרשת.. ואמרו לי "למה את לא באה לאסוף את המחשב? אמרתי, החלפתם? תיקנתם?" אמרו לי שסתם השארתי מחשב תקין ואף אחד לא יודע מה אני רוצה.

ביקשתי לדבר עם המנהל, והוא היה הפעם פחות תקיף כלפי ואמר הם בדקו ואין שום בעיה. באתי לקחת את המחשב. שאלתי אם יש דוח מעבדה, משהו, הוכחה שזה נבדק, אמרו לי שאין. הדלקתי את המחשב, והוא נתקע. אמרתי למוכר בוא תראה ! הוא אומר לי טוב אבל את זה המנהל צריך לראות. אמרתי לו, אז אתה תגיד למנהל שראית את זה! אז הוא אומר לי "מה את רוצה לעשות הצגה עם המחשב לכל עובד בחנות? תבחרי עובד אחד." המנהל הגיע, כמובן שהמחשב לא נתקע שוב כשהוא היה שם (זה לא היה נתקע כל הזמן רק לפעמים) והעובד אמר כן זה היה מסך כחול הרבה זמן משהו. המנהל אמר לי "זה לא שאני לא מאמין אני פשוט לא יכול להגיד לדל להחליף את זה כשאין לי אישית הוכחה שהמחשב מקולקל."

לקחתי את המחשב הביתה. קראנו לחבר שעובד ברשת (למזלנו היה לנו כזה) והוא ישב אצלנו 6 שעות בבית, עד שהוא ראה את המחשב בעצמו נתקע.

הרצנו לו גם משחק וידאו מ2006, עם תוכנת פרט למי שמכיר, כדי להדגים לו שהמחשב מריץ את המשחק ב4 פרימים לשניה (ביצוע מאוד עלוב) הוא ראה את זה בעיניים שלו, התקשר לדל, הם אמרו המחשב בסדר גמור אם אתם רוצים נשלח לה טכנאי. לא הסכמנו שישלחו לנו טכנאי למחשב חדש. השירות של היה מבזה, לועג ומלגלג. סוכן הרשת אמר לנציג "זו בחורה שעבדה במעבדת מחשבים, היא לא מתלוננת על זוטות" כך הגדיר זאת. אמרו זה לא משנה אנחנו צריכים לראות את התקלה בעיניים שלנו. החבר שלנו שעבד ברשת, התקשר למנהל הסניף שלו, לאחר שדל לא הסכימו להחליף את המחשב, ואמר לו שהמחשב מקולקל והוא מחזיר אותו לחנות, והבטיח לו שהוא רואה תקלות בעצמו. המנהל התעצבן עליו בטלפון.. ובגלל שהוא חבר שלנו הנאמנות שלא למזלנו היתה לא לצד העסק. המחשב הוחזר (אחרי שבועיים שבהם יכולתי להקים אוהל בקניון, אני מסרתי את הגרסא המקוצרת למאורעות)

האחריות עד בית הלקוח של דל - לא שוה מאום. הם מבהירים שאם לא תימצא תקלה הם יגבו כסף על ביקור. (שוב, מדובר במחשב בן פחות מ14 יום!)

שירות דל היה מתסכל. אילולי החבר שעבד ברשת, העניין היה מגיע לבית משפט.

לאחר מכן ביקרתי בחנות משחקי הוידאו וצרכי המחשב, בקניון, בה רכשתי את המחשב, והעובדים צחקו איתי על זה שהם הצליחו למכור את המחשב לאיזה אחד שעובד באיכילוב.

אני לא ממליצה להתקרב לאף מוצר שקשור לשירות הקלוקל הגרוע והלא מכבד את חוקי הצרכנות של חברת

DELL.

אחריות בבית הלקוח = אחריות בתשלום. ולא אחרת. אפשר לתת כך גם 20 שנה אחריות. הם יבואו ויגידו אין תקלה אתה מדמיין תשלם על ביקור. חוצפה.

במקום ללמוד ולעבוד עם מחשב חדש ביליתי שבועיים מורטי עצבים בקניון.

יתרונות:

אפשר לכתוב איתו סיכום שעור ב

Microsoft Word אם הוא נדלק מספיק מהר לפני שהמרצה מתחילה לדבר.

חסרונות:

לא מתמודד עם תוכנות, לכאורה משווק כמחשב סמל למעצבים. איטי. נתקע. כונן חלש וקופץבCD .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע על מה היא מדברת, אבל אני עם אותו דגם עם I5 450 ומרוצה מאוד.

החנות שהיא קנתה בה את המחשב לא אמורה לספק לה שירות אחריות אחרי שהיא פתחה את הקופסא וזה בכלל בעצמם, שאם היא היתה מתקשרת איליהם ישירות ופותחת פניית שירות אני מניח שזה היה מסתיים יותר מהר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הכי מומלץ להיסחף לכיוונים שליליים מבלי להבין את המשמעות..

סה"כ השרות של דל בארץ הוא בסדר. ולמה להיטפל רק אליהם? הרי לאף יצרנית/יבואנית מחשבים אין מרכז תיקונים בארץ (פרט ל- IBM/LENOVO וגם לא לכל הדגמים). אם לא די בכך, הרי רק להשוואה, בשאר המחשבים הניידים השרות נע בין לא קיים בפועל לקטסטרופה.

הנה לדוגמא, לינק של אתר הסטודנטים, שבו הרבה התיחסויות על שרות דל.

http://forum.bgu.co.il/index.php?showtopic=205595

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...