ביקורת על מגן מסך SwitchEasy Pure Anti-Reflect Plus For iPhone 4 - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביקורת על מגן מסך SwitchEasy Pure Anti-Reflect Plus For iPhone 4


MishaK

Recommended Posts

ערב טוב,

מכשיר ה- 4 נמצא אצלי כבר קרוב לחודשיים, מיומו הראשון הוא נמצא עם מגן Switcheasy Vulcan והמגן מסך הפשוט שהגיע איתו (SwitchEasy PureProtect For 4).

המגן הפשוט היה ממש אכזבה לטעמי, אומנם אכן הגן על המסך, אבל לא ניתן היה להשתמש במכשיר בלי שישארו בערך כל הסימנים האפשריים על המסך. אחרי שיחת טלפון המצב היה הכי גרוע, מי שמכיר את המכשיר יודע במה מדובר, אתמול ממש נמאס לי והלכתי לרכוש את האנטי ריפלקט, שעליו Switcheasy מצהירים שהוא "Smudge-proof, no-glare display".

מה להגיד לכם? צודקים.

נתחיל מזה שבאריזה הלבנה והמוכרת של Switcheasy מגיעים 2 סטים של מגני מסך, סט משמעותו כיסוי מסך קדמי, וכיסוי אחורי גם כן לזכוכית האחורית. למה 2? כי את הראשון מנסים להדביק, הורסים, ואת השני אולי מצליחים. בואו נגיד שבשביל המחיר שלו (80 ש"ח), כדאי מאוד שתצליחו בשני. כמו כן כמיטב המסורת, מגיעה לה גם מטלית לניקוי המסך, וכרטיס להוצאת בועות והידוק המדבקה.

כמו כן, הדבקת הכיסוי נעשת קלה יותר בזכות הטריק הקטן של Switcheasy, של לשים מדבקות נוספות ממוספרות, שמסמלות מה צריך להוריד קודם, ומהו הצד הדביק. שלא תגידו שהם לא מתחשבים. זה הולך 1) להוריד את הכיסוי מהחלק הדביק, להדביק, להוציא בועות, 2) להוריד בעדינות תוך כדיי הוצאת בועות עם הכרטיס שקיבלתם. שלבים 3 ו-4 הם אותו דבר, רק עם החלק האחורי.

SwitchEasy-Pure-AntiReflect-for-iPhone-4_b4.jpg

המגן הוא מין כיסוי מט עם הרגשה מאוד שונה ממה שמכירים, אם במגן מסך הפשוט (אפילו שהוא של Switcheasy) אחרי שהוא התלכלך קצת (שמן של העור וכו') האצבע לא כל כך זזה, פה הכול מחליק כמו שצריך. ההבטחות מהאתר מתקיימות (בשונה מהבטחות פוליטיקאים ואנשי שיווק אחרים). לא נגיד שבאמת לא נשאר שום דבר על המסך, אבל זה כמעט לא מורגש.

אגב, אפילו בשמש הוא עובד מצויין. באמת אפשר להשתמש במכשיר בלי להתאמץ, אפילו בשמש ישירה. מי שמבלה הרבה בחוץ, מאוד מאוד מומלץ.

a.jpg

אך לא הכול טוב עם המגן. התחושה היא אכן מצויינת, אבל המראה.. אוי המראה.. קשה לתאר את זה, אבל הכיסוי מט גורם לתמונה להראות קצת מטושטשת, צריך ללמוד להתרגל למצב. אין לי דרך להעלות תמונה של לפני ואחרי, אבל בהחלט יש הבדל ענק. בכל מקרה, זה מתגמד מאוד לאומת הפלוסים הענקיים שיש למגן הזה. מספיק שאין צורך יותר לנגב את המסך מטביעות אצבעות כל חצי דקה, זה כבר עושה את שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני משתמש במגן מסך שקניתי באיביי, 3 בדולר. אחלה של דבר, יש לי אותו על המכשיר כבר כמה חודשים, אין שריטות, הכל "חלק".

השיטה לשים את המדבקה בלי בועות זה פשוט לעבור טוב על המסך עם ספונג'טה (פד אלכוהול) ואז לשים את המגן.

בואו נגיד שבשביל המחיר שלו (80 ש"ח), כדאי מאוד שתצליחו בשני.

בשביל זה מתאמנים על 3 בדולר ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...