ה-AppStore למק - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ה-AppStore למק


Recommended Posts

לאחר שה-AppStore למכשירי ה- (אייפון, איפוד טאץ ואייפד) הפך להיות החלק המרכזי של מערכת ההפעלה, וגרם לדחיפה אדירה של כמות ואיכות האפליקציות והמשחקים לפלטפורמה, החליטה שהגיע הזמן ליצור פלפורמה דומה גם למחשבים השולחניים והניידים שלה.

ה-AppStore למי שלא יצא לראות עד היום, זהו מאגר של תוכנות ומשחקים, המספק כמות גדולה של רשימות וסינונים למציאת האפליקציות הרצויות. סידור לפי קטגוריות, סוג רישיון (תשלום/חינמי), האפליקציות החדשות ביותר, האפליקציות החמות ביותר, המלצות וכו'.

ה-AppStore מאפשר הורדה ירידה ועדכונים שוטפים של כל האפליקציות שהותקנו דרכו, כך שגם במידה וניתן להשיג את חלק מהאפליקציות בדרכים שונות, מבחינת העדכוניים יהיה חכם יותר להתקין אותם דרכו.

בנוסף אני מאמין שאפל דואגת לבצע בקרת איכות קפדנית לפני העלה למאגר שלה, כפי שידוע שהיא עושה (בצורה אולי מוגזמת) במאגר ה-AppStore שלה ל-.

אז איך מתקינים?

מערכת האפסטור משולבת בגרסא 10.6.6 של Snow Leopard, בעלי גרסא 10.6.5 יכולים להריץ את ה-Software Update, לבעלי 10.6-10.6.4 מומלץ להתקין את גרסת הקומבו העדכנית (בזמן כתיבת ההודעה הגרסא היא 10.6.6, את קובץ הקומבו ניתן להוריד מכאן).

updatemacstore20110106.jpg

הכרות עם ממשק האפסטור למק:

בכניסה הראשונית תצטרכו להתחבר עם itunes account או ליצור אחד חדש.

למי שמעוניין ליצור חשבון ללא כרטיס אשראי (להורדת תכנים חינמיים או לשימוש עם itunes gift cards בלבד) ניתן לעשות זאת ע"י ניסיון הורדת חינמית באפסטור שבאיטונז, וכשתתבקשו להזין שם משתמש וססמא תיצרו חשבון משם, לרשימת אמצעי התשלום יתווסף גם none.

הדף הראשי של האפסטור כולל את הרשימות הפופולריות ביותר. חדשות ומומלצות, ספונסרים (ששילמו לאפל כסף בשביל להופיע שם ;D) ובצד ימין עשרת האפליקציות הפופולריות ביותר להורדה בתשלום, והעשרה להורדה חינמית.

בתפריט העליון תמצאו את הרשימות המלאות של האפליקציות הפופולריות (יותר מעשרה כפי שמוצגים בדף הראשי), וסינון לפי קטגוריות ותת קטגוריות (לדוגמא משחקים, ומשחקים -> ספורט).

וכמו כן את הכפתור הלא פחות חשוב, Update, לעדכון כל האפליקציות שהתקנתם דרך האפסטור עד כה.

screenshot20110108at230.png

לחץ על התמונה להגדלה

מצאתם תוכנה או משחק שממש אהבתם? אתם מוזמנים לשתף את כולם בפורום :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

קצת מידע לישראלים, האם החשבון שאני פותח באפסטור הוא שונה באיזשהו אופן משבון אמריקאי? אם נגיד ארצה לקנות תוכנה, אפשר לעשות את זה עם כרטיס אשראי ישראלי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...