פורסם 2011 בינואר 714 שנים קיבלתי תרגיל של אופטימיזציות שכולל שימוש שהם עושים ב- OpenGL.אני משתמש ב- Microsoft Visual C++ על Windows 7 Home Premium 64 bit.אני רוצה להוסיף לפרוייקט שלי ב- Visual C++ איזושהי תיקייה שנמצאים בה כל מיני קבצי h, lib, dll שקשורים ל- OpenGL.אני מתכוון שמה שאני רוצה לעשות זה שזה יכיר את זה בזמן הקומפילציה והלינקינג ולא יזרוק לי כל מיני שגיאות.לצערי, כל מה שהמתרגלת שלנו אמרה לנו לעשות הוא:בקוד זה משתמשים ב- OpenGL ולכן בבקשה תזכרו לעשות include מול קבציה- .h ולשעות linkage מול קבצי ה- .lib ולהעתיק את קבצי ה- .dll לתיקיית system32 .איך אני עושה את זה נכון וכך שיעבוד?ד"א אני מעדיף לא להעביר את קבצי ה- dll ל- system32 אז אני אשמח לפיתרון שמשאיר את התיקייה עם הקבצים במקומם ופשוט מכיר אותם איכשהו.
פורסם 2011 בינואר 814 שנים חיפוש : opengl + visual c++ בגוגל יתן לך תשובותלגבי ה dll אין לך ברירה,או שתשים אותו בתיקיה שבא נמצא כל קובץ exe של תוכנית שאתה כותבאו שתשים אותו ב system32
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.