מתלבט לגבי החלפת ספק ותשתית [קצת ארוך] - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתלבט לגבי החלפת ספק ותשתית [קצת ארוך]


Daichi

Recommended Posts

בשלוש-ארבע שנים האחרונות הייתי מנוי אצל בזק ובזק בינלאומי על מהירות 2.5 מגה. בשנתיים הראשונות עד כמה שזכור לי הכל עבד פיקס ולא היו בעיות, אבל שנה שעברה הן התחילו לצוץ פתאום. האינטרנט היה מתנתק לי ולפעמים לא היה מתחבר חזרה, ובמשך חצי שנה הזמנו טכנאים שאף אחד מהם לא ידע לפתור את ההתנתקויות. ניסינו הכל כולל החלפת ראוטר ואפילו עשו אצלי נקודה בחדר והעבירו את הכבל דרך הקיר ישירות לטלפון כדי שלא יהיה מחובר דרך רשת אלחוטית, לא שחשבתי שזה ישנה משהו כי עד אז הכל עבד מצוין גם באלחוטי. בסופו של דבר הבעיה הייתה אצל בזק בינלאומי ואחרי שהם "בדקו איזה משהו" אצלהם הניתוקים פסקו.

כמובן שזה לא היה סופה של הסאגה ואחרי כמה זמן התחלתי לקבל שגיאות של The connection was reset בפיירפוקס, אתרים היו נטענים לי לאט או לא עד הסוף והייתי צריך ללחוץ על לינקים פעמיים כדי שיעבדו. עוד פעם הבעיה חלפה מעצמה וקיוויתי שהיא לא תחזור, אבל על מי אני עובד - בחודשים האחרונים שוב התחלתי לסבול מאותה בעיה בדיוק. בתחילת החודש דיברתי עם בזק ואחרי שבדקנו מהירות באתר בדיקה שלהם הם טענו שהקו שלי מצוין ושהבעיה כנראה אצל בינ"ל. אז העבירו אותי לבינ"ל ושם ערכתי עוד בדיקות מייגעות עם נציג התמיכה ובסופן הוא אמר לי לשמור לוג של Trace ולשלוח לו לאימייל כדי שהוא יעביר את זה לטכנאים שלהם. לטענתו אפילו חבילת גיימרים לא ממש תועיל לי כי קיים packet loss איפשהו שהוא הגורם לאיטיות, הוא ניסה להביא לי משתמש גיימר של 1.5 מגה ואמר לי לעשות טרייס שוב, אבל התוצאות לא השתפרו. הוא ניסה גם לבטל את הSafeNet וזה לא עזר. מעבר לבעיות בגלישה אני גם סובל מפינגים חמורים גם במשחקי רשת למעט WoW שם כל לקוחות בינ"ל מקבלים תיעדוף, וזה לא ממש עסק כי אני משחק מלא ברשת.

קיצר עבר כמעט חודש ולא שמעתי מאף אחד מבזק בינלאומי. בסוף ינואר נגמרת לי אצלהם ההתחייבות וכפי שהדברים מתנהלים כרגע אני כנראה אתנתק מהם. עכשיו אני מתלבט לאיזה ספק ותשתית לעבור. תשתית כי בזק לא פרסו אצלי NGN עדיין, ולדבריהם אי אפשר לשדרג למעל 2.5 מגה עם התשתית שקיימת פה כעת. כמשתמש כבד החלטתי שלא מתאים לי הקטע הזה. הבנתי שאצל הוט יש תשתית UFI שפרוסה כבר בכל הארץ אבל אני קצת חושש להתחייב להוט בגלל סיפורים ששמעתי על השירות לקוחות שלהם. מבחינת ספקית כולם אומרים שבינ"ל הכי טובה, בעיקר עם , אבל בשנה האחרונה אני סובל רק מבעיות ונמאס לי. האופציה היחידה שאני רואה היא נטוויז'ן. 012 גרועים ואורנג' סתם יקרים. אני לא סומך על הספקיות החדשות כי אין להן מספיק אמינות עדיין, ובסופו של דבר זו אמא שלי שנתקעת איתם בטלפונים ולא בא לי לטרטר אותה, אבל הבנתי שגם בנטוויז'ן המצב לא משהו ואנשים בורחים מהם. כמו כן אני לא יודע אם יש להם חבילת בכלל.

HELP?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין אותי לדעת את הנתונים שמציג המודם/ראוטר שלך לאיכות קו. אם אתה מוגבל ל 2.5 צריך להיות לך קו על הפנים. היו לי גם בעיות אבל לאחר המעבר ל NGN ותקופת בעיות חדשה (כמה שבועות) העניינים התייצבו. האם אמרו לך מתי אמורים להתקין NGN באיזור שלך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי המצב דומה אני מנוי של ובזק בינלאומי כבר כמה שנים ובחצי שנה אחרונה התחילה בעייה רצינית של התנתקויות סתמיות

הזמנתי כבר פעמיים טכנאי שלהם הביתה (של בזק) שלא ידע לתת הסברים

הבעיה משתנה- כלומר יכול להיות שבמשך שעה מסויימת האינטרנט יתנתק ויתחבר לי כל 5 דקות מחדש ויכול להיות יומיים שלא יהיו שום ניתוקים.

הבעיה היא כמעט 1000 אחוז בתשתית ולא בספק.

בימים הקרובים אני כנראה עובר לתשתית כחלק ממבצע טריפל,

ועד עכשיו הייתי משלם לבזק ובזק בינלאומי ביחד. עכשיו אני מחפש לספק בלבד, ביררתי גם אצל נטווישן ויש להם כמה נחמדים

השאלה איך נטווישן הם בתור ספק לעומת בזקבינלאומי ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממליץ לעשות tracert לאיזה אתר ולראות מה הפינג המינימאלי שלך אחרי הנתב. אם זה מעל 20-30 כנראה שיש לך בעיה בתשתית. לי יש פינג של 20 לכל אתר בארץ ושמעתי שבהוט זה בסביבות ה10.

בקשר לפינגים על 014 לרוב הם בעיתיים מאוד בחבילות הרגילות . להורים של אשתי יש חשבון רגיל אבל אני לא בודק אצלם את איכות החיבור באופן סדיר. לי יש איזה 7 שנים (מאז שהוא קיים) וזה פעם אפילו היה יותר יקר ואין לי ממש בעיות חוץ מקצת בזמן האחרון אבל אני די בטוח ש014 לא אשמים בזה. דצמבר הוא חודש חג המולד מה שגורם לעומסים קיצוניים באינטרנט בעיקר בימים מסביב ל25 .

מנסיוני אם יש לך ב014 לא צריכים להיות לך בעיות פינג בגלל 014המערכת שלהם עובדת די טוב אבל לפעמים יש בעיות אחרי שאתה יוצא מהרשת של 014 לרשתות בחול. כבר היתה נפילה של כבל טרנסאטלנטי של level3 ואז העומס היה פשוט בלתי נסבל על הכבלים החלופיים. היה לי גם שינוי ניתוב בארה"ב באותה תקופה שגם גרם לפינג שלי לעלות באיזה 40 מילי שגרם לזה שלא יכלתי לשחק.

בקשר לניתוקים היה לי פעם כששידרגתי ל10 עשו פשלות בבזק וגם ב014. בבזק שינו לי יש ל10 והמודם שלי לא תמך . אני שאלתי את הבן אדם "לא תהיה בעיה שהמודם לא יכול לעבוד ב10 " הוא אמר לי "זה גם ככה לוקח 24 שעות" . מבחן התוצאה- תוך שעה וחצי המודם איבד סינכרון ואז בגלל שב014 מחקו לי את החבילה הישנה בלי להוסיף אותי לחדשה לא יכלתי להתחבר והוא כל הזמן ניתק אותי. אני לא חושב ש014 מנתקים מישהו. גם אצל ההורים של אשתי המודם מחובר ימים ואפילו שבועות ואין להם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

blue_core - הנציג שדיברתי איתו לא ידע מתי יפרסו אצלי NGN. כששאלתי מתי הוא אמר "זה יבוא".

Haviv - אז זהו שאצלי כבר אין ניתוקים, רק איטיות. זה לא קורה כל הזמן אבל זה קורה לעיתים תכופות, אחרת לא הייתי מתרגז כ"כ ורוצה לעבור ספק. לא נראה לי שזה קשור לתשתית כי כמו שאמרתי אחרי שדיברתי עם בינ"ל בטלפון הם עשו איזה משהו שהעלים את זה, אז מן הסתם הבעיה שלהם.

Adir88 - לא יודע אם התכוונת לHaviv אבל לי אישית כבר אין ניתוקים. שהיה אז נורת הPPP הייתה נכבת.

הנה סקרין מהDSL LINE בכל מקרה: http://img691.imageshack.us/img691/6361/57179064.png

Niseg - הבעיה היא שהאיטיות הזו לא התחילה החודש אלא לפני כמה חודשים. בקשר לניתוקים אין לי מושג ממה זה נבע, אני יודע שהייתי מוגדר גם אצל בזק וגם אצל בינ"ל על 2.5 מגה אז זה בטח לא מזה. מה שכן אחרי שהורידו אותי ל1.5 מגה לבדיקה אז פחתו קצת הניתוקים. בכל מקרה בסופו של דבר הבעיה נפתרה מעצמה ובוקר אחד ראיתי שהחזירו לי את המהירות ל2.5 והניתוקים נעלמו. בקשר לגיימר - כמו שאמרתי הנציג של בינ"ל שדיברתי איתו טען שאני לא אנצל 100% מהגיימר בגלל שיש לי מלא timeouts שאני עושה tracert.

לדוגמא: http://pastebin.com/7ae95kyj

יש מקרים שיש לי יותר מזה. בכל מקרה עדיין לא ידעו להסביר לי מה הגורם.

קיצר עדיין לא יודע מה לעשות. מעניין אם הבעיה תיפתר אם אני אעבור לתשתית של הוט שתומכת במעל 2.5 מגה. מעבר לזה שאין לי עצבים להסתבך שם עם השירות לקוחות שכולם אומרים שהוא מזוויע אני גם לא יודע אם אפשר להצטרף לתשתית שלהם כשיש לנו yes בבית. הבנתי שזה מתנגש או משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי איך שזה ניראה התשתית שלך תקינה לחלוטי. נכון אתה מעט רחוק אבל עם כזה מרחק ניתן להחזיק 2.5 יציב.

נדיר מאוד שיש בעיות איטיות שנגרמות מתשתית לקויה. לא ניראה לי שזה המצב כי הנתוני סנכרון שלך תקינים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם 2.5 MB מספיק לך ותבין סופי שבעיה נובעת מספק אז תישאר עם . אם אתה רוצה 10 MB ולא ידוע מתי תקבל, אז קודם כל תנסה לבדוק עם השכנים שאולי בתשתית של האם הם מרוצים מאיכות החיבור שיש להם. כי תשתית זה עניין מאוד פרסונלי ותלוי במקום מגורים שלך. אני ברחובות עם מ 2005 ומאוד מרוצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח MichaelMicha

היי, ממש יכול להזדהות אותך לגבי , קרה לי איתם סיפור דומה. לא חיכיתי לסוף ההתחייבות. כבר לא הייתה לי סבלנות אז עברתי לתשתית של והם שילמו לי את קנס ההתנתקות מבזק. יצא ממש סבבה. אני כבר שנה איתם ואין לי ממש דברים רעים להגיד עליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Zeus710 - כאחד שמוריד המון המהירות הזו ממש לא מספיקה. הייתי שואל את השכנים בכיף אבל אני גר בבניין שרובו אנשים מבוגרים ואני די בטוח שהם לא משתמשים במחשב... אם אני לא טועה הייתי בתשתית של לפני שעברתי לבזק ולא זכורות לי בעיות כלשהן. פשוט הייתי צריך לעבור בגלל שזו הייתה עסקה של ספק + תשתית. יכול להיות שאני לא זוכר ממש טוב אבל אני לא חושב שאי פעם היו לי בעיות אצלהם. מה שמטריד אותי בחזרה להוט זה: א. השמועות שמסתובבות על השירות לקוחות של ממש לא עושות להן מוניטין, ואף אחד לא מבטיח לי שהפעם לא יהיו בעיות ב. אני לא יודע אם אפשרי לי להתחבר לתשתית שלהם בלי בעיות כי יש לנו yes בבית כמו שאמרתי. בתקופה שהייתי אצל היה לנו גם בכבלים.

MichaelMicha - סלח לי שאני מטיל ספק באמינות שלך כי יש לך רק הודעה אחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...