פורסם 2011 באוקטובר 2414 שנים כל הזמן יש לי תחושה מציקה שאני מפספס המון דברים. בנוסף, ב-FO3 המדריך הזה מנע ממני לעשות כמה בחירות קטנות שהיו להן השלכות לא צפויות ומרחיקות לכת על הדרך שבה רציתי לעבור את המשחק, והייתי מצטער מאוד אם הייתי עושה אותן. אתה יכול בבקשה לפרט במה למשל? רק מתוך סקרנות שלי... אני גם חושב שהכי כיף בשבילי זה ל"שבור את הראש" לבד וללמוד מזה
פורסם 2011 באוקטובר 2414 שנים אתה יכול בבקשה לפרט במה למשל? רק מתוך סקרנות שלי... אני גם חושב שהכי כיף בשבילי זה ל"שבור את הראש" לבד וללמוד מזה יש הרבה, ולא שיחקתי הרבה זמן. הנה כמה דברים שהמדריך עזר לי בהם: 1. לפני תחילת המשחק כבר הרכבתי בניה לדמות שלי, שכוללת את ה-perks והסקילים בכל רמה. 2. בשלב מסויים במשחק השחקן מקבל קלטות שמספרות על העבר שלו. המדריך עזר לי למצוא את כולן. 3. משימת איסוף הקולה הזוהרת - לעולם לא הייתי מנחש שהקולות נועדו למשימה, והייתי שותה/מוכר אותן. אפילו המשימה עצמה נמצאת בכזה מקום מבודד שלא הייתי יודע ממנה אף פעם. 4. ליד Tenpeny Tower יש משימה להרוג / להציל כמה ghouls באיזו מערה. תכננתי להציל אותם, אבל אז קראתי שאח"כ הם רוצחים את כל האנשים במגדל, כשתכננתי עוד לעשות שם כמה דברים. יש עוד המון דוגמאות כאלה. בכל מקרה, אני תמיד חוקר את האיזור שאני מגיע אליו לבד, ורק אח"כ קורא את המדריך, לפני שאני מקבל החלטות קריטיות, לכן הוא לא הורס לי כלום, ואני לא יודע את העלילה לפני שאני מגלה אותה במשחק, אבל במדריך יש עוד אינספור דברים שפספסתי, והרבה דרכים מגניבות לסיים משימות שהייתי מפספס אם לא הייתי קורא. בשבילי זה שדרוג מאוד משמעותי של חוויית המשחק.
פורסם 2011 באוקטובר 2414 שנים אחרי שדרישות המערכת לא פורסמו בסופ"ש, אולי נקבל אותן היום:http://www.gamezone.com/news/skyrim-pc-specs-to-be-released-monday-if-all-goes-well
פורסם 2011 באוקטובר 2414 שנים Todd wants to verify them personally before they are releasedאיך הם לומדים מה הם דרישות המערכת,לפי מה הם קובעים אותם?
פורסם 2011 באוקטובר 2414 שנים איך הם לומדים מה הם דרישות המערכת,לפי מה הם קובעים אותם?אני זורק ניחוש:אפשר לכתוב כלי שמחזיר Feedback למפתחים בנוגע לצריכת זיכרון, כח חישוב מעבד וכו' וכו' בזמן אמת. לפי זה אפשר לנתח את הנתונים ולהגדיר דרישות מינימום ודרישות מומלצות...
פורסם 2011 באוקטובר 2414 שנים זה היה מאוד דומה לoblivion אולי עם שינוי באסכולות קסם , אני אישית עדיין לא סגור אם זה ברכה או קללהמצד אחד זה הורס את אלמנט משחק התפקידים אבל מצד שני זה באמת מאפשר לך לעשות הרבה יותר דברים , סתם דוגמא:אם בoblivion הדמות שישחקת הייתה מומחית בשימוש בנשק ובשלב מסויים עשית שימוש נרחב באליכימיה בשלב הבא הבונס ל"חוכמה" של הדמות שלך היה הרבה יותר גדול מהבונס ל"כוח" שלך ובעצם זה פגע בשיפור של היכולות (אני רק אזכיר שבoblivion בכל דרגה חדשה של הדמותהשחקן בוחר שניים או שלושה תכונות ומעלה אותן כאשר היה בונוס מובנה במשחק לפי השימוש ביכולות עד לאותה נקודה)לכן האפשרויות היו או לבחור רק ביכולות בתחום ש"מטפח" תכונות ליבה של הדמות או לזכות בבונוס נמוך מדי פעם בעלית שלבמה זה המדריך הזה? אני לא מכיר?אני מסכים ששיטת שיפור התכונות הייתה תמיד בעייתית. קודם כל היא עודדה power gaming כדי "לרמות את השיטה" ולהרוויח יותר נקודות שיפור. מי שתיחמן את השיטה היה יכול לשפר 5/5/5 נקודות בכל שלב ומי שרק שיחק בצורה רגילה היה משפר הרבה פחות. בנוסף כמו שאמרת מי שבחר מיומנויות לא נכונות היה יכול להתקע עם דמות מאוד בעייתית. בדיוק אותו מקרה שציינת לגבי אלכימיה קרה לי עם דמות ששיחקתי כשמטרה שלי היה לשחק לוחם נטו ללא קסמים אבל בגלל שלקחתי אלכימיה בתור מיומנות ראשית קיבלתי הרבה שיפורים מיותרים באינטליגנציה על חשבון כוח פיזי ולכן השתדלתי להשתמש במיומנות הזאת כמה שפחות. זה היה ממש אידיוטי כי הרי אם לקחתי אלכימיה בתור מיומנות ראשית זה אמור לשחק לטובתי ולא לדפוק את הדמות שלי ולגרום לי להשתמש במיומנות הזאת כמה שפחות כדי לא להתקע עם תכונות נמוכות.כשאני משחק משחק תפקידים אני לא רוצה לחשוב על הדברים הטכניים האלה ולהיות עסוק כל הזמן בנסיונות לרמות את השיטה אלא אני רוצה לשחק בצורה טבעית ולשפר את הדמות שלי בלי לעשות power gaming או להתקע עם דמות שמשתפרת בצורה דפוקה. אבל זה לא אומר שבשביל זה הם היו צריכים לזרוק לגמרי את התכונות מהמשחק. אפשר היה פשוט לשנות קצת את שיטת השיפור. הכי פשוט אם תמיד היית משפר מספר קבוע של נקודות והיית יכול לחלק אותן איך שאתה רוצה. נניח 10 נקודות בכל שלב שאותן אתה יכול לחלק איך שבא לך. לזרוק לגמרי את התכונות זה לעשות dumbing down למשחק.
פורסם 2011 באוקטובר 2414 שנים מחבר איך הם לומדים מה הם דרישות המערכת,לפי מה הם קובעים אותם?זה חלק משלב הQA.יש להם עובדים (=עבדים) שמשחקים את המשחק שוב ושוב על מערכות שונות עם חומרה שונה בשביל לראות האם:- יש בעיות עם חומרה מסויימת- לקבל מושג על חומרה מינימלית שתאפשר חווית משחק מהנה (<- פה כבר נכנסים לתחום אפור של מושגים סובייקטיביים)- וכמובן לתת פידבק על באגים + מצופה מהטסטרים להציע פיצרים שישפרו את המשחק
פורסם 2011 באוקטובר 2414 שנים טריילר חדש לסקיירים. הגראפיקה נראית פשוט מדהים! יבוא יום וזו תהיה הגרפיקה
פורסם 2011 באוקטובר 2414 שנים זה חלק משלב הQA. יש להם עובדים (=עבדים) שמשחקים את המשחק שוב ושוב על מערכות שונות עם חומרה שונה בשביל לראות האם: - יש בעיות עם חומרה מסויימת - לקבל מושג על חומרה מינימלית שתאפשר חווית משחק מהנה (<- פה כבר נכנסים לתחום אפור של מושגים סובייקטיביים) - וכמובן לתת פידבק על באגים + מצופה מהטסטרים להציע פיצרים שישפרו את המשחק אני חייב להודות שאני כמעט מופתע שיש להם מחלקת QA אני תוהה ככמה גרוע המשחק יהיה מבחינת באגים...
פורסם 2011 באוקטובר 2414 שנים מחבר אני חייב להודות שאני כמעט מופתע שיש להם מחלקת QA אני תוהה ככמה גרוע המשחק יהיה מבחינת באגים... מצד אחד אני מבין למה אתה אומר את זה אבל מצד שני זה טיפה לא פייר. משחקי ES תמיד הציעו עולם עצום ופתוח וגם חויית משחק יחודית שנובעת בראש ובראשונה מהגודל של העולם והמורכבות שלו. סביבה שכזו מאוד קשה לבדוק והגיוני ואפילו מובן שיהיו באגים שפיספסו. כלל שהמשחקים מציעים יותר, גדל הסיכוי שיהיו בעיות. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר גם על התקדמות מבחינה טכנולוגית.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.