שאלה לגבי אוזניות סראונד למשחקים - נא לא להעביר לפורום אודיו - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי אוזניות סראונד למשחקים - נא לא להעביר לפורום אודיו


Animor

Recommended Posts

שלום חברים,

אני אפתח בבקשה ממנהלי הפורום - נא לא להעביר נושא זה לפורום אודיו. פתחתי שם את הדיון הזה במקור. 600 צפיות ואף לא תשובה אחת. חיפוש בפורום אודיו אחר דיונים דומים העלה גם הוא נושאים שנותרו ללא תשובה אחת לרפואה. מכיוון שאני יודע שיש בפורום זה לא מעט גיימרים, אולי אחד מהם יוכל לעזור לי בשאלה שלי.

אז יש לי שאלה לגבי אוזניות סראונד למשחקים: נתקלתי בביקורות על האוזניות כדוגמת G35 שאמורות להיות 7.1 וירטואלי. כל הביקורות שיבחו את האוזניות האלה, אבל במהלך הקריאה גיליתי שלא מדובר בסראונד אמיתי, אלא בוירטואלי. כלומר, בכל אוזן יש רק רמקול אחד, ותחושת הכיווניות מתאפשרת ע"י מניפולציה של התוכנה.

השאלה שלי: האם הסראונד הוירטואלי הזה באמת טוב כמו סראונד אמיתיות עם 4 רמקולים קטנים בכל אוזן? מבחינת זיהוי הכיוון במשחקי FPS, למשל? בהתחלה זה נראה לי כמו עבודה בעיניים, אבל הביקורות כאמור מפרגנות, והאוזניות האלה יחסית יקרות (500-1000 ש"ח).

בעיקרון אני מחפש סראונד למשחקים, שיחליפו את מה שיש לי היום (מדוזה של speed link שהיא סראונד אמיתי), בתקציב של 500-700 ש"ח.

תודה מראש על כל תשובה שהיא!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי,

תראה, תחילה אתה לגמרי צודק - אני חושב שיש כאן התעלמות מסוימת משאר התגובות, או שאנשים פשוט עושים דווקא - לך תבין.

או שפשוט לא מבינים על מה מדובר / לא יצא להתעסק.

אני באופן אישי היום משתמש בSteelseries 5H v2 המגיעות עם כרטיס קול USB המדמה סראונד 7.1, לא יצא לי להשתמש במדוזה שברשותך ולא בדגם של לוג'יטק שציינתה.

אך אתה לגמרי צודק - אוזניות גיימינג הם בעלות ערוץ המדמה סראונד על ידי דרייברים.

אני באופן אישי מרגיש עם האוזניות 7.1 הוירטואליים שברשותי הבדל ענקי בזיהוי כיווני הצעדים, יריות ואזהרות למיניהם, לא תמיד זה מורגש - אבל כשזה מורגש, זה אפילו מהווה יתרון.

המלצה נוספת, היא המגלודון של רייזר שנבדקה על ידי ירון קליין שכתב עליה סיקור ענקי, ורושם בתגובות שהיא טובה יותר מהG35 שהוא גם כתב עליה ביקורת.

[ http://www.hometheater.co.il/article01973.%D7%90%D7%95%D7%96%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D-Razer-Megalodon ]

אני באופן אישי, בקרוב עובר כנראה לאוזניות סראונד אמיתיות יחד עם כרטיס קול חדש.

לטעמי אוזניות גיימינג בעלות סראונד אמיתי, מספקות סאונד "כיווני" טוב יותר.

בכל זאת, אני מציע לך לקרוא את הביקורת של ירון קליין על המגלודון http://www.hometheater.co.il/article01973.%D7%90%D7%95%D7%96%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D-Razer-Megalodon

ולהחליט.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובה!

קראתי את הסקירה שקישרת אליה וגם את הסקירה על ה-G35.

אני חושב שאני אלך על עם סראונד אמיתי, למרות שבאותו סכום אפשר לקבל איכותי יותר באוזניות סטריאו. שתי האוזניות שהוא סיקר באתר ההוא נכשלו לפעמים עם כל מיני פורמטים של סראונד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...