פורסם 2003 בנובמבר 1022 שנים בתהחשב בזה שבחלל הטמפרטורה יכולה להגיע גם למינוס 90 מעלות, אני באמת לא חושב שנאסא היו שמים בחללית גומי שיתכווץ בטמפרטורה של -11 מעלות צלזיוס.כן,אבל הבעיה שבחלל החללית לא יושבת על 2 מליון ליטר דלק מוצק...מה שקרה זה שבגלל שהגומי לא בודד את החלקים,בגלל הקור אוויר חדר למנועים...וכמערבבים את כל התערובת הדליקה הזאת עם כ6 מבערי ענק,מספיק ניצוץ אחד כדי שיהפכו חללית לפאל...
פורסם 2003 בנובמבר 1022 שנים הטענה שלך עדין לא מוכיחה שזה נגרם מהקור.באותה מידה זה יכול להיגרם מתכנון לקוי של הגומי
פורסם 2003 בנובמבר 1022 שנים הטענה שלך עדין לא מוכיחה שזה נגרם מהקור.באותה מידה זה יכול להיגרם מתכנון לקוי של הגומיזו לא הטענה שלו, זו המסקנה אליה הגיעו החוקרים לאחר ההתרסקות.
פורסם 2003 בנובמבר 1022 שנים אז פה יהיה לנו ויכוח כי אני ראיתי שהגיעו למסקנה שאמרתי (אחרי ששללו את המסקנה שאתם הצגתם)
פורסם 2003 בנובמבר 1022 שנים אז פה יהיה לנו ויכוח כי אני ראיתי שהגיעו למסקנה שאמרתי (אחרי ששללו את המסקנה שאתם הצגתם)אסור להתווכח עם דן....לא למדת את זה עדייןועכשיו לתשובה,קרא את זהhttp://history.nasa.gov/rogersrep/v1ch4.htmזה הדו"ח הרשמי לסיבות התאונה,או אם אתה מתעצל תגיד כדי שאני אסמן לך את הקטעים הנבחרים...בכל מקרה אסור להתווכח עם דן.נקודה.
פורסם 2003 בנובמבר 1022 שנים לא יהיה שום ויכוח.http://science.ksc.nasa.gov/shuttle/missions/51-l/docs/rogers-commission/Chapter-4.txtדו"ח ועדת הקונגרס שחקרה את נסיבות התאונה, פרק 4 העוסק בסיבות הישירות לדליפת הדלק. consensus of the Commission and participating investigativeagencies is that the loss of the Space Shuttle Challenger was causedby a failure in the joint between the two lower segments of the rightSolid Rocket Motor. The specific failure was the destruction of theseals that are intended to prevent hot gases from leaking through thejoint during the propellant burn of the rocket motor.The ambient temperature at time of launch was 36 degrees Fahrenheit, or 15 degrees lower than the next coldest previous launch.וכאן מגיע החלק החשוב: 9. O-ring resiliency is directly related to its temperature. a. A warm O-ring that has been compressed will return to its original shape much quicker than will a cold O-ring when compression is relieved. Thus, a warm O-ring will follow the opening of the tang-to-clevis gap. A cold O-ring may not. b. A compressed O-ring at 75 degrees Fahrenheit is five times more responsive in returning to its uncompressed shape than a cold O-ring at 30 degrees Fahrenheit. c. As a result it is probable that the O-rings in the right solid booster aft field joint were not following the opening of the gap between the tang and cleavis at time of ignition.At the cold launch temperature experienced, the O-ring would be very slow in returning to its normal rounded shape. It would not follow the opening of the tang-to-clevis gap. It would remain in its compressed position in the O-ring channel and not provide a space between itself and the upstream channel wall. Thus, it is probable the O-ring would not be pressure actuated to seal the gap in time to preclude joint failure due to blow-by and erosion from hot combustion gases.עריכה: גיא ;D
פורסם 2003 בנובמבר 1022 שנים דן...אתה אלוהים... בכל אופן בחזרה לעולם האמיתי הרחק מהדבק מגע... אם עסקנינו בצ'לאנג'ר האם לדעתכם הם הרגישו שהם מתפוצצים? (כנ"ל לגבי קולומביה),ואני יודע שזה שאלה מפגרת,אבל תחשבו על העיקרון של בתוך כמה שניות קרה האירוע,האם הם הספיקו להבחין בו,והאם גוף האדם מספיק לקלוט את זה ובקולומביה הם מתו מוות איטי מחום,או שמא זה היה מוות מהיר והם בכלל לא הרגישו בדבר...
פורסם 2003 בנובמבר 1122 שנים שכחת לעשותQuote from minimizerלא קראתי את כל הדיון ולא ראיתי את התגובה שלו, זה פשוט מה שעלה לי מיד בראש.i never quote mini ;D
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.