פורסם 2010 בנובמבר 1915 שנים שלום,אני ספק אצל בזק וHOT משתמש באינטרנט 12 מגה,ולכן הייתי צריך לקנות ראוטר שתומך בחיוג L2TP וקניתי את EDIMAX BR-6524Nהכל עבד מעולה עד שהתקנתי את הווינדוס 7 שלי מחדש (הוא נדפק קודם)מאז ההתקנה שלו חוויתי התנתקויות קצרות,שהאינטרנט מתנתק ואז אני עושה אבחון תקלות וזה פותר את זהעד שלפני כמה ימים האינטרנט התנתק לגמרי ואבחון תקלות לא עזרהקטע המוזר? יש לי גישה לראוטר,ושאר המחשבים שמחוברים אליו (לפטופ אחד באלחוטי ומחשב רגיל בכבל) עובדים עם האינטרנט רגילאז הבעיה הייתה רק אצליהתקשרתי לבזק בינלאומי לתמיכה טכנית,איפסנו הגדרות של הראוטר,הגדרנו חיבור LAN מחדש,איפסנו את הפיירוול של הווינדוס,ושלחנו לפינג לWALLAבשליחת הפינג הוא נתקע ב192.168.2.1 והיה רשום DESTINATION HOST UNREACHABLEהנציג תמיכה אמר שהנתב לא נותן לי לצאת החוצה אל האינטרנט,וזה היה אותו הסיפור לפני ואחרי שאיפסנו את ההגדרות של הראוטר(אגב,הFIRMWARE מעודכן)ניסיתי להחליף פורט בראוטר,לא היה שינויניסיתי להתחבר ישירות למודם והצלחתייש לי גם WINDOWS XP שמותקן על ההארדיסק מהמחשב הישן שלי,הוא מוגדר לעבוד עם הנתב והאינטרנט עובד (מה שפוסל את התאוריה שאולי יש לי בעיה בכרטיס רשת)יש לציין שהווינדוס 7 שהותקן אצלי הותקן דרך אותו דיסק גם במחשב אחר בבית,שניהם באותו היום ובמחשב השני שהותקן עליו אין את הבעיה שיש אצליעוד משהו-כשאני עושה IPCONFIG זה מראה לי שהDEFAULT GATEWAY זה 0.0.0.0אז לא יודע..או שהתקנתי איזה תוכנה שגורמת לבעיה הזאת,או שלנתב יש בעיה עם הווינדוס שלי,או שזה...וירוס,אבל אני בספקתודה מראש
פורסם 2010 בנובמבר 2115 שנים שלום Nanis, כיוון שאתה מצליח להתחבר אל המודם ישירות, אני מציעה לנסות לבדוק את הנושא עם ראוטר אחר (תשאיל מחבר ) עדכן אותי לוטם בזק בינלאומי
פורסם 2010 בנובמבר 2115 שנים שלום Nanis,אנו מבינים כי הנך חווה תקלות בעת הגלישה באינטרנט. אנו עושים מאמצים על מנת להבטיח שירות תקין ולמנוע כל הפרעה בגלישה. יש סיבות רבות לתקלות באינטרנט הקשורות בין היתר גם לחברת הספק וגם לציוד האישי של הלקוח. כדי שנבדוק את המקרה הספציפי אנא פנה אלינו לכתובת hot.service@hot.net.il בציון שם מלא, מספר פניה (1665968), שם המשתמש ב-Hwzone, פרטי המקרה ומספרי טלפון בהם נוכל ליצור עמך קשר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.